Toon posts:

BIOS Netservers LC

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik in de BIOS van een HP netserver LC kom?

Alvast bedankt...

Verwijderd

Topicstarter
HALLO!!!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Als je zoveel haast hebt moet je gewoon HP bellen; die hebben daar een helpdesk voor die jou dat precies kan uitleggen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 13:35 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Als je zoveel haast hebt moet je gewoon HP bellen; die hebben daar een helpdesk voor die jou dat precies kan uitleggen
Zucht...

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Op vrijdag 31 mei 2002 13:35 schreef Kees_X het volgende:

[..]

Zucht...
Als je wat te zoeken hebt in dat Bios, dan zul je toch echt de HP helpdesk wel kunnen bellen. Als je dat niet kan om een of andere reden heb je er ook niks in te zoeken :P

Ik weet het overigens niet helemaal zeker, maar wij hebben een 5tal LC2000 u3's staan op het werk en daar heb ik het bios wel eens ingesteld. Er komt gewoon een melding op het scherm hoor! En als die er niet komt omdat ie eventueel beveiligd is: HP HELPDESK!

plz, slotje!

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Je post eerst een topic in een verkeerd forum, vervolgens kick je je topic in 24 minuten weer omhoog. Dat kicken wordt niet op prijs gesteld binnen 24 uur (die 24 had je wel goed :) ).

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Jah, idd moet in een of ander Hardware forum, maar dan nog, als ie de helpdesk niet kan bellen, dan hoort ie niet eens te vragen hier. Ik moet er niet aan denken dat leerlingen bij mij op school in hbios van onze (achter slot en grendel gezette) LC2000-tjes zouden komen.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 13:51 schreef DGTL_Magician het volgende:
Jah, idd moet in een of ander Hardware forum, maar dan nog, als ie de helpdesk niet kan bellen, dan hoort ie niet eens te vragen hier. Ik moet er niet aan denken dat leerlingen bij mij op school in hbios van onze (achter slot en grendel gezette) LC2000-tjes zouden komen.
Haai ;)

Ik zit niet op school, ik probeer Linux te installeren op deze server, er zit standaard scsi cdrom in maar ik heb er een ide station ingedaan omdat Linux die scsi onder geen enkele manier herkent vandaar moet ik ff in de bios zijn.

Maar als ik die vraag hier niet mag stellen sluit dan deze topic pls zo snel mogelijk...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, dit hoort eigenlijk in een hardwareforum... maar bel ze eerst es op joh ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.