Ik had een abbo bij chello en die was aangevraagd en werd betaald door mijn baas. Vanwege de slechte service en de onzekere toekomst van UPC heeft mijn baas besloten mijn abbo op te zeggen en mijn een citron maxx abbo te geven 
Ik krijg een brief binnen van UPC waarin staat dat het is opgezegd en of ik mijn modem wil opsturen (hmm als je erbij gaat komen ze hem brengen
) allemaal gedaan. Pfff eindelijk van chello af..... Valt er deze week een brief van UPC de bus binnen met een rekening aan MIJ persoonlijk gericht voor de maand mei-juni en dat terwijl ik NOOIT persoonlijk chello heb aangevraagd. Vandaag hun informatienummer 3 keer proberen te bellen a 10 eurocent per minuut krijg ik steeds te horen dat het te druk is en dat ik het later nog een keer moet proberen
Ik heb ze nu maar een mail gestuurd. Maar zo zie je maar, eenmaal in contact geweest met chello en je komt er nooit meer vanaf
Ik krijg een brief binnen van UPC waarin staat dat het is opgezegd en of ik mijn modem wil opsturen (hmm als je erbij gaat komen ze hem brengen