Denk je van chello af te zijn......

Pagina: 1
Acties:

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03
Ik had een abbo bij chello en die was aangevraagd en werd betaald door mijn baas. Vanwege de slechte service en de onzekere toekomst van UPC heeft mijn baas besloten mijn abbo op te zeggen en mijn een citron maxx abbo te geven :9~
Ik krijg een brief binnen van UPC waarin staat dat het is opgezegd en of ik mijn modem wil opsturen (hmm als je erbij gaat komen ze hem brengen ;) ) allemaal gedaan. Pfff eindelijk van chello af..... Valt er deze week een brief van UPC de bus binnen met een rekening aan MIJ persoonlijk gericht voor de maand mei-juni en dat terwijl ik NOOIT persoonlijk chello heb aangevraagd. Vandaag hun informatienummer 3 keer proberen te bellen a 10 eurocent per minuut krijg ik steeds te horen dat het te druk is en dat ik het later nog een keer moet proberen :? Ik heb ze nu maar een mail gestuurd. Maar zo zie je maar, eenmaal in contact geweest met chello en je komt er nooit meer vanaf |:(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt zo'n betaling via de bank toch gewoon stop zetten? Ik kan toch ook niet zomaar geld jatten van jouw bankrekening, dus waarom UPC wel? :?

🌞🍃

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je bent toch nooit officeel klant geweest dan ?
Gewoon brief retourneren dus.
Maar ik snap je probleem niet, je hebt dus waarschijnlijk een acceptgiro gehad (je bent immers geen klant, en dus heb JIJ nooit getekend voor incasso?) die laat je dus lekker liggen.

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03
Nee dat kunnen ze ook niet. Toen ik het retourforumlier moest invullen voor de modem moest ik eigenlijk ook mijn gironummer invullen en toen dacht ik al "Nee nee bij UPC niet :) " dus nu hebben ze een acceptgirokaart gestuurd. Maar het is toch van de zotten dat ik een factuur krijg terwijl ik NOOIT chello heb aangevraagd! Die administratie deugd van geen kant daar. Of het is een truck mij dat 0900-1580 nummer a 10 eurocent per minuut te laten bellen waar ik na 5 minuten te horen krijg dat het te druk is en dat ik het later nog een keer moet proberen.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Op vrijdag 31 mei 2002 12:55 schreef luckyjan het volgende:
Nee dat kunnen ze ook niet. Toen ik het retourforumlier moest invullen voor de modem moest ik eigenlijk ook mijn gironummer invullen en toen dacht ik al "Nee nee bij UPC niet :) " dus nu hebben ze een acceptgirokaart gestuurd. Maar het is toch van de zotten dat ik een factuur krijg terwijl ik NOOIT chello heb aangevraagd! Die administratie deugd van geen kant daar. Of het is een truck mij dat 0900-1580 nummer a 10 eurocent per minuut te laten bellen waar ik na 5 minuten te horen krijg dat het te druk is en dat ik het later nog een keer moet proberen.
Heb zelf ook wel eens zo iets meegemaakt met UPC. Ik had chello aangevraagd, met mijn handtekening en mijn rekeningnummer. Werd het doodleuk van mijn vaders rekening afgehaald (en mijn rekening ook |:(). Die had ze daarvoor niet eens gemachtigd. Gelijk laten storneren en vervolgens een paar maanden gewacht tot ze wakker werden en ons op hebben gebeld.

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

ALs je klachten heb over UPC gaan dan niet het 0900 nummer bellen, je wacht te lang, ze doen nix, het schiet dus niet op.
Ga ook geen mailtjes stuuren daar word ook niet al te veel opgelet.
Ga gewoon naar een UPC winkel toe. Mijn ervarig is dat het de beste manier is.

n54 power!

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Een kennis van mij moest laatst een boete betalen. Hij had ook opgezegd en de modem opgestuurd. Hun beweerde echter van niet of zoiets. Ben je iig wel de lul...!

Ik had iig wel een de betaling stop gezet, of niet betaald. Kom op, je maakt toch ook geen gebruik van hun diensten...
Pagina: 1