[Win2000 icm 95] Username probleem

Pagina: 1
Acties:

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:21
Ik zit hier met een server en een 10 clients. De server is een Windows 2000 server waar ik niets op kan doen (afgeschermd). De clients zijn allemaal Windows 95 systemen met een internet verbinding via Terminal Services dus updaten zit er ook niet echt in.

Het probleem:
Wanneer ik inlog met leerling01 dan gaat alles goed. Wil ik hierna weer inloggen met leerling01 dan blijft de computer hangen en krijgen we de melding:
Het opgegeven domein wachtwoord is onjuist of de toegang tot de aanmeldingsserver is geweigerd.
Wanneer ik hierna inlog met een username waarmee ik nog nooit eerder inlog (bv leerling02) dan doet ie het soms wel. Als ik annuleer tijdens het inloggen en een ip van de server vraag en daarna weer probeer in te loggen (met dezelfde username) dan is er ook niets aan de hand.

Ik heb al op de MS site gezocht maar deze bood mij ook helaas niet de nodige hulp. In het register heb ik gezocht naar recente gebruikersnamen waarmee ik heb ingelogd, maar ook hier liep ik vast (ik kan de recente username wel verwijderen maar dat helpt niet.)

Iemand enige ideen voor patches of iets dergelijks?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be