[CM] Frontje van CD-ReWriter eraf halen

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 20:42
Hallo allemaal,

Ik wil dus het gehele front van mijn Lite-On brander afhalen, incl het stukje van de lade. Maar volgens mijn kan de rest van he front er ook alleen maar af als die van de lade eraf is. Hoe doe ik dit? Ik bedoel, hoe krijg ik het plastic van de lade af?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:07
openschroeven en je zult het wel zien :+

het is mogelijk, moet toch niet zo moeilijk zijn om eerst even te kijken voordat je het hier vraagt of wel :?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:03
Op vrijdag 31 mei 2002 12:38 schreef SMAR het volgende:
Hallo allemaal,

Ik wil dus het gehele front van mijn Lite-On brander afhalen, incl het stukje van de lade. Maar volgens mijn kan de rest van he front er ook alleen maar af als die van de lade eraf is. Hoe doe ik dit? Ik bedoel, hoe krijg ik het plastic van de lade af?
Maak je cd-speler open en je kan zo de voorkant eraf halen. De voorkant van de lade kan nog een probleem worden omdat deze (vaak) aan de lade vastzit.

Verwijderd

het omhulsel (wat om de lade heen zit) is niet zo moeilijk, wat op de lade zit moet je volgens mij omhoog bewegen om het zo los te krijgen. Kijk is aan de achterkant!

Verwijderd

Meestal kun je die naar een bepaalde kant schuiven en dan klikt hij los,.

Verwijderd

aan de achterkant van het voorstukje moet je ff kijken, daar zie je twee dingetjes zitten, druk deze naar voren over het "drempeltje heen" dan klikt ie omhoog, als je er niet uitkomt laat ik wel ff pics zien :)

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 20:42
Het is gelukt, dank jullie.
Het is als je er zo naar kijkt een beetje moeilijk te zien, vandaar dat ik het vroeg. Ik wilde nl. niet per ongeluk iets kapot maken.

Thx!
Pagina: 1