[studio mx] discussie

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik zie in de macromedia educational shop studio mx staan voor een schappelijke prijs van $199 en dat valt erg mee (ongeveer 250 euro denk ik?). Alleen dan kijk je verder en dan zie je dat ie download only is, dwz: geen manuals in boekvorm of andere ondersteuning in papiervorm, mooie doos e.d. Wat een tegenvaller, juist bij studenten zou je toch verwachten om op weg geholpen te worden?

$500 dollar korting is natuurlijk erg goed, dus je kan zeggen van wat zeur je als je zoveel korting krijgt, maar $699 voor software is zowiezo erg duur behalve als je een bedrijf hebt. :)

Human Bobby

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

veel manuals zijn gratis van internet te downloaden (via support of dowload secties, bij Macromedia hebben ze het download center, waar je de reference guides ook kunt vinden)

verder zijn er veel online tutorials, danwel nieuwsgroepen en fora waar je veel kunt leren.
het gemis van een gedrukd boekwerkje met officiele documentatie doet mij zelf niet echt wat.

eventueel handiger zijn boeken specifiek gericht op een bepaald publiek met het niveau van de student, echter die moet je ook apart kopen als je het pakket in een doos koopt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 31 mei 2002 12:28 schreef Justice het volgende:
Alleen dan kijk je verder en dan zie je dat ie download only is, dwz: geen manuals in boekvorm of andere ondersteuning in papiervorm, mooie doos e.d.
Behalve de mooie (?) doos vraag ik me af of je bij de commerciele versies nog wel gedrukte handleidingen krijgt. Schijnt tegenwoordig nogal trend te zijn om mensen gewoon met een pdf op te zadelen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 13:24 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Behalve de mooie (?) doos vraag ik me af of je bij de commerciele versies nog wel gedrukte handleidingen krijgt. Schijnt tegenwoordig nogal trend te zijn om mensen gewoon met een pdf op te zadelen.
is idd errug hip ja, koop je n router ofzo, zit er 1 a4tje dat door de typmachine is gehaald in waar opstaat dat je maar op t cdtje moet kijken voor de manual in pdf

t scheelt hun nl weer papier en drukkosten en dat zou helemaal mooi zijn als je dat in de prijs terug zou zien