Toon posts:

hp 970c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een hp 970c, maar die wil niet printen op mijn pc.
poort staat op ecp/epp.
heb het bij een ander geprobeerd, zonder de officiele drivers van hp, maar gewoon een printer uit de printerlijst, een hp 980c. toen ging het printen perfect.

probeer ik het thuis en dan wil het niet, geeft hij elke keer een foutmelding.
koppel ik er een andere printer aan en die doet het wel.
ik weet niet waar het aan ligt, niet aan de poort volgens mij??

groeten

Verwijderd

Wat voor foutmelding, heb je screenprints?

Doet hij het wel op die computer als je daar ook de drivers van de HP980 gebruikt?

Ps. Groeten is niet nodig, wij doen elkaar constant de groeten (lees de FAQ)

Verwijderd

Topicstarter
met die hp software, kijg je allemaal van die rot schermpjes. we hebben toen de hp 980c uit de printerlijst geinstalleerd en dat werkte goed.

dus ik probeerde het thuis en toen kreeg ik weer fouten, zoals: fout bij het schrijven naar lpt1 en communicatie fout.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:22

Meneer aard

Porsche rulez!

waar voor gebruik je de lpt poort, niet de usb? misschien is dat het probleem?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:43
wat is je OS?

enne:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:22

Meneer aard

Porsche rulez!

de laatste printers van hp de 900 serie usb en parralel. als je deze printers aan de lpt poort hangt krijg je constant foutmeldingen, als je je printer aan de usb poort hangt is het probleem opgelost.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

cooper_s1

MINI's rule

Of kijk FF naar je bios instellingen. Je moet je parr.port waarschijnlijk op EPP of ECP zetten.
:Y)

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:26
Staat je poort wel op (cq ondersteunt ie wel) bi-directioneel? Da's namelijk verplicht :)

als je os en comp het ondersteund raad ik trouwens usb aan. Heb zelf nooit problemen met m'n 970 met usb, zowel standaard win2k als gedownloade hp drivers werken perfect.
Pagina: 1