[GF2] naar de klote, software of hardware

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07
Hallo,

Mijn Pc blijft de laatste dagen, hangen, rebooten, of doet helemaal niks meer.
Ik de kast openhalen en ja de ventilator stuk(dus te heet), dus vervangen en het probleem zou moeten zijn opgelost, not. Nu blijft die op de meest vreemde tijden hangen, bij opstarten van Win XP, Win 2000 of bij elk willekeurige applicatie. Het rare is dat deze het de ene keer 10 minuten vol houdt en dan weer een uur. Voorheen heeft deze het altijd goed gedaan.
Win Xp zegt dat het een software prob is, maar draai ook 2000 en dat met andere drivers, maar dit geeft hetzelfde beeld, dus neem aan dat het dan geen software is?

Dus mijn vraag luidt, is mijn kaart gewoon verleden tijd of kan ik het op andere manieren testen?

edit:
kreeg nu een blauwscherm , met de mededeling;
an attempt was made to write to read-only memory
bla bla NV_Disp.dll
is mijn geheugen misschien kaduk? dat heeft wel een tijdje sneller dan "gewoonlijk" gedraaid ;)

no comment

Verwijderd

Nou, lijkt me duidelijk of niet? Je hebt een oorzaak en een gevolg. Hoe zou het nou komen dat je systeem hangt?? Je GF is dus gewoon gekookt. Nieuwe kopen dus.

(beetje zinloos topic dit)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Gewoon een ander kaartje bij een vriend uit z'n systeem trekken en kijken of ie het dan goed doet :P

Waarschijnlijk is jouw kaart niet meer :P

• Martinus
Op vrijdag 31 mei 2002 12:15 schreef Fewture het volgende:
(beetje zinloos topic dit)
Wilde gewoon weten of dit het eindstation was en weet ook niet alles, al is het vrij duidelijk okee!

no comment

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

idd, we zijn tweakers en gaan net zo lang door tot het werkt :)

maar volgens mij is idd je gf2 kapot, misschien een heel klein beetje je gpu doorgefikt

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat hoeft echt niet zo te zijn hoor. vind het beetje voorbarig om nu al te zeggen dat ie kaduuk is. Je kan het beste ff een reinstall doen. Kijken of er irq's geshared worden met de vga kaart, en kijken of een clean system wel werkt (dus alleen vga)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Martinus
Het blijft een wazig systeem en kan niet testen in een andere PC, denk dat ik vanmiddag een nieuwe ga halen, tenzij iemand nog een briliante oplossing heeft.

no comment

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:28 schreef Martinus het volgende:

[..]

Wilde gewoon weten of dit het eindstation was en weet ook niet alles, al is het vrij duidelijk okee!
Ik heb 2 weken terug afscheid genomen van m'n GF2Pro. Waarschijnlijk overleden aan overmatig overklokken. De truuk is om het snel te doen. Dus kaart eruit en hoppa..in de prullenbak. :+

(mijne was duidelijk dood. Allemaal mooie kleurtjes kreeg ik om het scherm. Dat is om je op te vrolijken geloof ik :+ )

• Martinus
Op zaterdag 01 juni 2002 17:59 schreef Fewture het volgende:

[..]

Ik heb 2 weken terug afscheid genomen van m'n GF2Pro. Waarschijnlijk overleden aan overmatig overklokken. De truuk is om het snel te doen. Dus kaart eruit en hoppa..in de prullenbak. :+

(mijne was duidelijk dood. Allemaal mooie kleurtjes kreeg ik om het scherm. Dat is om je op te vrolijken geloof ik :+ )
Maakt ook niet meer uit, heb inmiddels een GF 4 erin hangen en de oude pleur ik weg.

no comment

Pagina: 1