Toon posts:

wanneer via p4x333 en SiS648?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een pc-tje in elkaar schroeven. Wat ik ermee wil: alles behalve 3d gamen. De keuze is gevallen op een p4 deze keer.

Aangezien deze pc toch wat jaartjes mee moet gaan moet ie toch wel beschikken over usb 2.0 en minimaal ddr 333 ondersteuning. De SiS 645dx ziet er goed uit, maar heeft geen usb 2.0.

Wie weet wanneer die via en Sis uitkomen? Of weet er iemand een alternatief goed ddr platform voor p4?

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

*kick* weet iemand al iets meer over moederborden met de VIA P4X333 chippies :9 ?

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja plz.
hij zou simpel te maken zijn omdat alles behalve de chip gelijk is aan de 266 van via.
Maar jammer genoeg heb ik nog geen mobo gevonden die ook echt te koop is.

Maar ik wil nog wel een nieuw proc mobo geheugen voor campzone zeg maar :)

en het liefst die P4X333

hmmz jammer:
VIA's P4X333 - If they only had a License
gaat over de chipset license die via nu wel of niet zou hebben zeg maar. En daardoor zijn mobo fabrikanten niet echt happig om een bordje te produceren, zoals ik het begrijp.
Our tests were run on VIA's P4X333 Reference Board; although the chipset is sampling to all of the major motherboard manufacturers, because of the aforementioned legal issues you won't see the chipset on any tier 1 boards. The biggest names you'll see that offer the P4X333 will be AOpen, Shuttle, and Soyo which isn't too bad but not great.
:(