Rare 3D Mark taferelen.

Pagina: 1
Acties:

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Topicstarter
Ik heb gisteren bij de Mycom fftjes 256MB DDR geheugen gekocht.
Daarmee komt het totaal op 512MB geheugen.

Ik dacht laat ik fftjes 3D mark 2001se draaien om te kijken of het nog van invloed is op mijn score.
Ik kon de test draaien tot hij bij die advanced pixel shader kwam want toen starte de computer gewoon uit zichzelf opnieuw op.
Kan gebeuren dacht ik dus heb ik hem nog een keer gedraaid, weer hetzelfde bij dezelfde plek ging hij weer opnieuw opstarten.

Vandaag heb ik toen even het geheugen eruit gehaald en de test nog een keer gedaan.
Je raad het al hij deed het nu wel.
Maar nou komt het leuke ik deed het geheugen er weer in en ik deed de test voor de zekerheid nog een keer, doet ie het nu wel :?.

De uitkomst was nog weirder want hij had minder punten dan zonder dat extra geheugen.
Rara hoe kan dit?
Is het geheugen kapot of is het wat anders?

Verwijderd

Mischien de 1e keer niet helemaal goed er in gedaan? En hoeveel lager was je score? 3DMark geeft namelijk altijd wisselende scores. Een verschil van 80 punten is mogelijk.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Dat je geen hogere score hebt, terwijl je wel extra geheugen erin hebt. Is niet zo vreemd. Ik had eerst met 512mb 3800punten, en toen ik er 256 uit had gehaald nog steeds.

Het is wel vreemd als je bijvoorbeeld ongeveer 400 punten lager uitkomt. Maar een verschil van 100 punten lager of hoger kan ook andere oorzaken hebben.

iRacing Profiel

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Topicstarter
Oke dan zal ik het geheugen er wel niet helemaal goed ingedaan hebben.
Met meer geheugen was het iets van 50 punten lager.

Bedankt voor jullie reactie iig ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

VB->PMG