Toon posts:

MP3 afspelen op DVD-spelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn (Philips DVD712) een eigen samengestelde en gebrande MP3-cd afspeel, heeft de speler moeite met het formaat. De speler slaat vaak nummers over.
Ik heb ook MP3-cdŽs van derden gekregen, deze werkten prima (ook indien een kopie van dezelfde brander (PlexWriter 16/10/40A, met Roxio, draaiend onder XP) wordt aangemaakt.

Het merk en -type (lege) CD doet er niet toe. Diversen zijn geprobeerd, allemaal het identieke resultaat.

Mijn vraag: aan welke voorwaarde moet een MP3-cd voldoen, wil deze als volwaardige muziek MP3 herkent worden door niet-pc afspelers?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24

Arjan A

Cenosillicafoob

Op vrijdag 31 mei 2002 11:35 schreef HIBJ het volgende:

Mijn vraag: aan welke voorwaarde moet een MP3-cd voldoen, wil deze als volwaardige muziek MP3 herkent worden door niet-pc afspelers?
Ik zou zeggen, lees de handleiding of kijk op de website. Daar zullen de specs van dat ding wel staan.
Waarschijnlijk zal eht wel met bitrate te maken hebben.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:02

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Misschien dat je hier wat meer informatie kan vinden.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Verwijderd

Mijn Aiwa mp3-autoradio sloeg ook af en toe tracks over of stotterde in sommige mp3's.
Her-coden van deze files met Fraunhoffer of LAME loste het probleem op.

Tevens, check eens of de files met problemen een niet te lange of vreemde tekens in de bestands naam hebben.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 20:14
Sommige dvd-spelers hebben ook wel eens moeite met directory's. Kijk eens of de mp3-tjes in verschillende directory's staan, en brand ze anders gewoon allemaal in dezelfde map.

Verwijderd

Ik heb de CyberHome AD-L 528 met de laatste NL-talige versie menu, van Okt.2001 en speelt perfekt af, ook in directories.

Ik kreeg deze week een nieuwe 10.01 update, die had een beter MP3 Menu, maar gaf de DVD beeldqualiteit een vette onvoldoende, dus heb ik de vorige er weer op terug gezet, en een mailtje naar CyberHomeEurope met de vraag of zij bekent zijn met het fenomeen, of dat het een bepaalde serie spelers betreft!

www.cyberhome-europe.de

de updates staan bij Support nauwelijks leesbaar aan de onderkant.
Pagina: 1