Mede tweakers,
Zoals jullie al in de vorrige posting van mij hebben gezien ben ik op dit moment actief bezig met het splitsen van variabelen en ik moet toegeven dit is niet mijn sterkste punt!
Ik heb het script op alle punten zover mogelijk getest en het ziet er naar uit de condities goed zijn geschreven maar het script schrijft geen waarden in de variabelen.
Als ik het script dan uitvoer krijg ik gewoon een blanco scherm.
Als jullie mij kunnen helpen dan zijn jullie m'n helden
Alvast bedankt.
Zoals jullie al in de vorrige posting van mij hebben gezien ben ik op dit moment actief bezig met het splitsen van variabelen en ik moet toegeven dit is niet mijn sterkste punt!
PHP:
1
| <?//Adres opsplitsen in adres, huisnummer en toevoeging.$temp = "";if (strstr ($adres, ' ') == false) {} else { $temp = explode(" ", $adres); $j = count($temp); $huisnummer = ""; $adres = ""; $toevoeging = ""; for ($i = 0; $i < count($temp); $i++) { $spatie = false; if ($temp[$i] == " ") { $spatie = true; $j = true; } if ($spatie == false) { $adres == $temp[$i]; } else { if ($j == true) { $toevoeging = $temp[$i]; } else { $huisnummer == $temp[$i]; } } } echo "$adres - $huisnummer - $toevoeging<br>";}?> |
Ik heb het script op alle punten zover mogelijk getest en het ziet er naar uit de condities goed zijn geschreven maar het script schrijft geen waarden in de variabelen.
Als ik het script dan uitvoer krijg ik gewoon een blanco scherm.
Als jullie mij kunnen helpen dan zijn jullie m'n helden
Alvast bedankt.