[P&W] Waarom een slotje ????

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
[topic=510664/1/25]

Ik vraag iets, iemand roept dat ik beter moet zoeken en BAM! een slotje! Niet eens een reden voor het slotje terwijl ik nog een vraag had... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Ik had als reden opgegeven dat je wat beter moest zoeken + een link gepost naar searchresults over uw probleem.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Deze hoort trouwens in LA thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=489710/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Lekker subtiele topictitel ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:02 schreef Twynn het volgende:
Lekker subtiele topictitel ook :X
Dat komt waarschijnlijk door 2 dingen:
Vroeger heeft hij in een wijk gewoont waar geen speeltuintje was en wij hebben 'm in z'n rol geduwd als maatschappij.

Dus wij moeten 'm meer aandacht geven, dan komt alles goed!

/groenlinks antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 31 mei 2002 12:03 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk door 2 dingen:
Vroeger heeft hij in een wijk gewoont waar geen speeltuintje was en wij hebben 'm in z'n rol geduwd als maatschappij.

Dus wij moeten 'm meer aandacht geven, dan komt alles goed!

/groenlinks antwoord :+
Vergeet het geweld op TV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 31 mei 2002 11:23 schreef Barracuda_82 het volgende:
Niet eens een reden voor het slotje terwijl ik nog een vraag had... :(
D'r staat toch een reden :?

Als jij zegt dat dat file inlezen al niet werkt moet je daar beginnen met je problemen op te lossen...
En daar helpt whoami je mee op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

www.php.net/fopen
veel plezier

[search=php boek] en de P&W faq
programmeren moet je leren en niet LATEN doen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Gaat half P&W nu over deze heer heenvallen? :+ Sinds waarneer komen jullie in LA?

Barracuda_82:
In P&W proberen wij een hoog niveau te creëren. Dit houdt in dat vragen die wij van basisniveau vinden, of direct te vinden zijn in de manual gewoon dicht gaan.

Jouw topic valt gewoon in deze categorie: het is erg basic om files te lezen en te splitten.

Voor een discussie waarom kun je hier terecht: [topic=411717/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:04 schreef obsidian het volgende:

[..]

Vergeet het geweld op TV niet.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 31 mei 2002 12:52 schreef Barracuda_82 het volgende:
Zucht
+1 interessant

oftewel:

wat is er met je, voel je je een beetje moe?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 12:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

+1 interessant

oftewel:

wat is er met je, voel je je een beetje moe?
Wat er is?

Ik snap zo ondrhand waarom er zoveel in de HK/SG gepost word, want zodra je je in een techforum begeeft met een newbie vraag dan word je gelijk eruit gekickt.

Ik word hier een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie jij dat je eruit wordt gekicked dan ? Een slotje op een topic moet je niet zien als een straf hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 13:10 schreef Courage het volgende:
Waar zie jij dat je eruit wordt gekicked dan ? Een slotje op een topic moet je niet zien als een straf hoor :)
Nee dat is geen straf hoor, maar als je telkens een slotje krijgt als je een n00b vraag stelt is dat ook niet echt motiverend.

Als ik hier al een jaar op GoT zit en weet dat er altijd wel iemand is met een andtwoord op je vraag en vaak nog snel ook, en je gaat dan PHP leren ofzo, dan moet je toch ergens beginnen?

Als ik voor mijn werk iets moet weten over webdesign dan ga ik dus gewoon op internet zoeken of in andere forums want hier krijg ik toch een slotje.

Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen nog maar op GoT om in de HK te posten en in de SG mee te lullen over auto's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 31 mei 2002 13:09 schreef Barracuda_82 het volgende:
Ik snap zo ondrhand waarom er zoveel in de HK/SG gepost word, want zodra je je in een techforum begeeft met een newbie vraag dan word je gelijk eruit gekickt.

Ik word hier een beetje moe van.
ehm, als je behoefte voelt te posten, dan heb je dat ook gewoon in de General Chat te doen.

in P&W post je niet, omdat je zin hebt te posten, maar zodra je een vraag hebt die je zelf niet kunt beantwoorden door de links te gebruiken die in de post-regels op P&W worden aangereikt, en php.net/file had je al bijvoorbeeld flink kunnen helpen.

en geloof me op P&W loopt heus geen volk rond waarmee je lekker gezellig een beetje rond kunt chatten :+

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Barracuda_82: Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen nog maar op GoT om in de HK te posten en in de SG mee te lullen over auto's enzo.
Euhh... als je dat jezelf hoort zeggen, denk je dan ook niet dat je hier een beetje verkeerd zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 31 mei 2002 13:15 schreef Barracuda_82 het volgende:

Nee dat is geen straf hoor, maar als je telkens een slotje krijgt als je een n00b vraag stelt is dat ook niet echt motiverend.
Nee, het is zeker geen straf. Maar ook voor andere bezoekers is het niet motiverend als ze telkens dezelfde vragen zien voorbijkomen die met wat zoekwerk gemakkelijk door de topicstarter zelf kunnen gevonden woren.
Als ik hier al een jaar op GoT zit en weet dat er altijd wel iemand is met een andtwoord op je vraag en vaak nog snel ook, en je gaat dan PHP leren ofzo, dan moet je toch ergens beginnen?
Je moet idd ergens beginnen. Maar GoT is nu éénmaal niet voor beginnersvragen. Daarvoor is er www.beginnersweb.nl
Indien je het van in het begin goed wilt aanpakken, dan begin je eigenlijk best eerst bij een boek in combinatie met enkele tutorials. Daar worden alle basisdingen uit de doeken gedaan en zo langzamerhand krijg je hetgeen je wilt leren onder de knie. Stuit je dan op problemen waar je niet uit komt (dus geen gewone RTFM vragen ofzo), dan kan je hier een topic posten met uitleg wat er niet werkt, wat je al geprobeerd hebt ed. (Zie ook de FAQ hiervoor).
Als ik voor mijn werk iets moet weten over webdesign dan ga ik dus gewoon op internet zoeken of in andere forums want hier krijg ik toch een slotje.
Je krijgt hier niet altijd een slotje. Je hebt een slotje gekregen omdat dit een basic vraag was die, mits een beetje zoekwerk in iedere manual of tutorial te vinden was. Als ik me niet vergis staan er in de P&W Quickstart overigens tal van links naar PHP - sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 31 mei 2002 13:17 schreef RM-rf het volgende:

en geloof me op P&W loopt heus geen volk rond waarmee je lekker gezellig een beetje rond kunt chatten :+
Hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Niet online
whoami: Hoezo niet?
* pssst, /14 volk staat niet als het meest gastvrije bekend onder GoTers, pssst * :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 31 mei 2002 13:27 schreef tomato het volgende:

[..]

* pssst, /14 volk staat niet als het meest gastvrije bekend onder GoTers, pssst * :X
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 31 mei 2002 13:15 schreef Barracuda_82 het volgende:

Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen nog maar op GoT om in de HK te posten en in de SG mee te lullen over auto's enzo.
Zoals ik al zei: Een discussie over dat beleid kun je voeren in: [topic=411717/1/100] . Lees dat eens door, daar staan alle argumenten waarom er zo gehandeld wordt in de devschuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 13:20 schreef whoami het volgende:

Je krijgt hier niet altijd een slotje. Je hebt een slotje gekregen omdat dit een basic vraag was die, mits een beetje zoekwerk in iedere manual of tutorial te vinden was. Als ik me niet vergis staan er in de P&W Quickstart overigens tal van links naar PHP - sites.
Het probleem is dus als je ergens nieuw mee bent dat je dan ook niet weet hoe en waar je naar moet zoeken.

En denken jullie nu echt dat ik niet op php.net, zend.com, etc. heb gekeken en dat ik nog nooit van google heb gehoord?

Zoals ik al eerder heb gezegd post ik niets in techforums omdat ik altijd een antwoord krijg als "gebruik google en de search" en áls ik dan al wat post in de techforums dan doe ik dat alleen als ik goed gezocht heb en er zelf helemaal niet uit kan komen, ondanks dat het in "elke" tutorial staat.

Maar ik begrijp het al. Het niveau moet "hoog" in de techforums en daar hoor ik dus niet thuis als n00b en dat zal dan maar moeten respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 31 mei 2002 13:32 schreef Barracuda_82 het volgende:

En denken jullie nu echt dat ik niet op php.net, zend.com, etc. heb gekeken en dat ik nog nooit van google heb gehoord?
Hoe verklaar je dan dat ik een hele reeks met links heb gevonden ivm uw probleem op groups.google.com?
Zie mijn sluitmessage van uw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Niet online
Barracuda_82: Maar ik begrijp het al. Het niveau moet "hoog" in de techforums en daar hoor ik dus niet thuis als n00b en dat zal dan maar moeten respecteren.
Ja natuurlijk. De mensen achter GoT zien graag content van een bepaald niveau op het forum, dat is toch niet meer dan logisch?

Ik word een beetje moe van al die users die denken dat GoT een collectief eigendom is, alsof we er gezamenlijk belasting voor betalen en daar bepaalde rechten aan kunnen ontlenen.

Kijk op een willekeurig ander technisch forum (of het nou over programmeren gaat of niet). De beheerders hebben een bepaalde doelgroep voor ogen, het is toch niet meer dan logisch dat content en vragen die daar ver buiten vallen niet geaccepteerd worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 31 mei 2002 13:32 schreef Barracuda_82 het volgende:
Het probleem is dus als je ergens nieuw mee bent dat je dan ook niet weet hoe en waar je naar moet zoeken.
daarvoor is er de FAQ en Quickstart, en wat denk je dat er in de betreffende links over PHP bewust op nummer één gezet is?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/392390/#PHP

nee als newbie ben je wel degelijk welkom, maar je hebt je gewoon te houden aan regels omtrendt eigen inzet, die gelden voor zowel ervaren en regemmatige bezoekers als voor nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 13:27 schreef tomato het volgende:

[..]

:D
P&W is net een ferrari, het is even moeilijk inkomen, maar als je eenmaal zit is het best leuk :)

Je kan nou eenmaal niet van een stel contactgestoorde programmeurs verwachten dat ze compleet open en gezellig gaan doen met iemand die ze helemaal niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Jezus, wat een stelletje eikels lopen hier ook rond zeg :r

Whoami heeft nog geen 4 topics op slot gezet, en meteen alweer LA topics. Als ACM deze had dichtgedaan dan was dit topic er niet geweest.
* Nielsz denkt aan het uittesten van nieuwe mods.

* Nielsz zegt: Kappen daarmee, anders krijgen jullie ruzie met mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
tja, gewoon over je heen laten gaan en eens een antwoordje formuleren die het slot verantwoord, mocht dit nog niet gedaan zijn of niet duidelijk genoeg zijn. Da's wat ik er mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 31 mei 2002 13:56 schreef Nielsz het volgende:

Whoami heeft nog geen 4 topics op slot gezet, en meteen alweer LA topics. Als ACM deze had dichtgedaan dan was dit topic er niet geweest.

Doe een beetje rustig Nielsz. Dit is nergens voor nodig.
Er zijn wekelijks LA threads over het niveau in [forum=14], vooral op vrijdag omdat dan iedereen LUI! is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 31 mei 2002 13:56 schreef Nielsz het volgende:

rustig maar nielszje :)
/14 mod bashen is een gewoonte geworden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 31 mei 2002 14:06 schreef D2k het volgende:
rustig maar nielszje :)
/14 mod bashen is een gewoonte geworden :{
Wat zut je nou? Ik heb je nog niet gebashed vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

topic voldeed gewoon niet aan de policy, simple as that.

En die is inderdaad vrij streng. Waarom? Dat lees je hier:
[topic=411717/1/100]

Niet gaan mekkeren om je topic weer open te krijgen (en ja, ik heb ook het idee dat er van een nieuwe lite-mod niets geaccepteerd wordt. Guess what, die zijn net zo goed mod).

Lees ook het sticky bovenaan hier eens door.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.