Ti4200 tvout --> naar je Tv software

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 15:35

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Ik heb gezocht en de tv-out software faq doorgespit, maar geen antwoord gevonden. Welke tweaker weet er met wat voor software ik mijn tv-out van mijn kaart kan benutten??

en nee, geen tv-tool. Die herkent namelijk de chipset niet...:?

Iemand een idee :?

TIA

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Verwijderd

de orginele drivers die bij de kaart zitten zouden het moeten supporten anders even op de site van de maker van je video kaart kijken

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:21 schreef mackman het volgende:
de orginele drivers die bij de kaart zitten zouden het moeten supporten anders even op de site van de maker van je video kaart kijken
Via een omweg lukt het ook wel, maar om nou effe een filmpje te kijken, door eerst helemaal de eigenschappen van mijn desktopinstellingen te gaan kijken, dan geavanceerd en iedere keer om over te schakelen, een of andere verrote instelling te wijzigen. Nee, daar heb ik niet zo'n zin in iedere keer... Maar wel bedankt voor de tip...

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Verwijderd

Ehm, wat dacht je van de standaard detonator drivers van NVidia? Heh, dan kun je in je beeldeigenschappen bij een of ander tabblad wel tv-out selecteren.

*EDIT* heh, ok... ik lees je reactie nu na op de submit te hebben gedrukt. Is het alleen TV-out? Of twinview (dus EN op tv EN nog steeds op je monitor). Weet niet of er een handige manier is om dit te doen. Die tv-tool ondersteunt nog geen gf4, maar geloof wel dat dit snel zal gebeuren. En hoeveel moeite is het nou eigenlijk om even een setting te veranderen zeg.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op vrijdag 31 mei 2002 11:25 schreef HooGLaNDeR het volgende:

[..]

Via een omweg lukt het ook wel, maar om nou effe een filmpje te kijken, door eerst helemaal de eigenschappen van mijn desktopinstellingen te gaan kijken, dan geavanceerd en iedere keer om over te schakelen, een of andere verrote instelling te wijzigen. Nee, daar heb ik niet zo'n zin in iedere keer... Maar wel bedankt voor de tip...
Nee, dit is inderdaad best irritant, maar totdat een TV-Tool aschtig programmaatje je chippie ondersteund wel de enige optie vrees ik voor je...

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:26 schreef DGR het volgende:
/*knip/*
En hoeveel moeite is het nou eigenlijk om even een setting te veranderen zeg.
Nou, best wel wat moeite ja. Twinview is nog een no go, kan gewoon (nog) niet met de Nvidia 28.32 drivers.
Iedere keer heb ik 15sec. om op oke te klikken. Standaard staat de optie op "no" dus, enter rammen is niet voldoende. Ik heb de tv op 15 meter afstand staan van me pc. Niet goed in het zicht. Dus, maw ja, het is best wel wat moeite ja......:(

Verwijderd

Het moet gewoon met je drivers werken of de software die je op cd meegeleverd krijgt.

Anders tv-tool, maar je ga al aan dat dat niet werkte.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.