[php] imode probleempje..??

Pagina: 1
Acties:

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Ok, ik heb laatst mn site zo aangepast dat je niet index.php ziet enzo , maar dat hij het weergeeft als directories, net als hier op tweakers. Nu kreeg ik net een mail binnen van iemand die via aan imode toestel op de site komt en dat hij een error geeft. Nu heb ik in mn root een .htaccess file staan, met daarin dat gedoe over multiviews. Weet iemand misschien hoe dit te verklaren is. Via mn IE-browser doet hij het namelijk wel goed.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Al met een Imode emulator getest?

• RSD
Er zijn op dit moment geen goede imode emulators na mijn weten.. of zijn ze er inmiddels al wel? Dus eentje die precies volgens hetzelfde principe werkt?

Nu vraag ik me af welke dat is, want er zijn er bestveel en allen hebben wel wat.. zo ook die van wapprofit of is die wel goped?

Verwijderd

http://www.wapprofit.com/editor/imode/imode.exe
? het is een editor maar vlgs mij zag ik ook iets van emulator
of hier:
http://www.palowireless.com/imode/browsers.asp

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Tja, 'precies volgens hetzelfde principe' is ook niet echt duidelijk. Maar de pixio emulator is IMO toch wel ok. Maar waarom probeer je niet eerst of je daar wel/niet een foutmelding krijgt??
Welke emulators heb je eigenlijk al getest?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
'Dat ie een error geeft'

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.... WTF is de error :P
Kijk ook even in het apache error log. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen als het een 500 is

• RSD
ik kreeg de volgende mail van iemand. Deze had dus een imode toestel.
Hallo,
via mijn imode kan ik wel naar jullie startpagina, maar als ik daarna verder klik krijg ik de melding:
Not appropriate representation of the requested resource
/categorie/3 could not be found on this server.
etc. etc.

Weet je wat er aan de hand is?
met vriendelijke groet,
Thomas
Ik had dus sinds gister mn multiviews options aangezet. En met die directories enzo dat hij die vervangt. Nu vraag ik me dus af, of het een error betreft of dat die imode toestellen dat niet aankunnen en ander te werk gaan een IE ??
alles werkt weer. Top!

Maar euh... zelf geen i-mode maar wel een site!?!?!?
schande!

groeten Thomas
Ik heb de oude er weer op gezet en nu werkt het weer.. erg raar
Pagina: 1