Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik denk dat je "ietsjes" duurder uit bent...Op vrijdag 31 mei 2002 10:30 schreef Mooooody het volgende:
blaat...
- Prijs zo'n 2200 euro
blaat...
Iets van 3000 - 3500 euro ofzo.
-edit-
Wat dacht je van deze ?
dat mag ik niet hopen...Op vrijdag 31 mei 2002 10:33 schreef -Mous- het volgende:
[..]
Ik denk dat je "ietsjes" duurder uit bent...
Iets van 3000 - 3500 euro ofzo.
-edit-
Wat dacht je van deze ?
voor 1849 euro heb je al een 2 Ghz laptop bij de Aldi...
Ik hoef niet eens 2Ghz, dus moet bijna 5000 piek wel genoeg zijn...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
als je bij tweakers pricewatch kijkt kun je zo een aantal leuke zien staan, ik ben zelf op het moment ook aan het kijken en heb een p4 2ghz 512 mb ram met radeon etc voor 2100 euro ofzo gezien. maarja dan heb je natuurlijk geen Intel p4 M.. kan iemand met vertellen wat het grote voordeel daar van is?
het voordeel van de Pentium IV modile's tegenover de normale desktop processoren die sommige fabrikanten in hun laptop's doen is dat de mobile's een stuk minder baterijen nodig hebben en minder warmte produceren. Dus met een Mobile gaat je accu vaak langer mee, en krijgt het ding het niet zo warm.Op vrijdag 31 mei 2002 11:14 schreef ugamer het volgende:
als je bij tweakers pricewatch kijkt kun je zo een aantal leuke zien staan, ik ben zelf op het moment oko aan eht kijken en heb een p4 2ghz 512 mb ram met radeon etc voor 2100 euro ofzo. maarja dan heb je natuurlijk geen Intel p4 M.. kan iemand met vertellen wat het grote voordeel daar van is?
Voordeel van de desktop CPU's is wel weer dat je ze vrij makkelijk kan upgraden als het moederbord het ondersteunt om dat de normale cpu's een stuk makkelijker verkrijgbaar zijn als mobile cpu's.
ps. Is dit niet het verkeerde forum?
nee, een multimeda laptop is meer gadget dan normale hardware vind ik...Op vrijdag 31 mei 2002 11:45 schreef stiena het volgende:
[..]
het voordeel van de Pentium IV modile's tegenover de normale desktop processoren die sommige fabrikanten in hun laptop's doen is dat de mobile's een stuk minder baterijen nodig hebben en minder warmte produceren. Dus met een Mobile gaat je accu vaak langer mee, en krijgt het ding het niet zo warm.
Voordeel van de desktop CPU's is wel weer dat je ze vrij makkelijk kan upgraden als het moederbord het ondersteunt om dat de normale cpu's een stuk makkelijker verkrijgbaar zijn als mobile cpu's.
ps. Is dit niet het verkeerde forum?
trouwens...ik vind het hier wel gezellig
waar zie je die laptop?Op vrijdag 31 mei 2002 11:14 schreef ugamer het volgende:
als je bij tweakers pricewatch kijkt kun je zo een aantal leuke zien staan, ik ben zelf op het moment oko aan eht kijken en heb een p4 2ghz 512 mb ram met radeon etc voor 2100 euro ofzo. maarja dan heb je natuurlijk geen Intel p4 M.. kan iemand met vertellen wat het grote voordeel daar van is?
Verwijderd
ff door de verschillende winkels die je daar ziet struinen.Op vrijdag 31 mei 2002 12:24 schreef Mooooody het volgende:
[..]
waar zie je die laptop?
volgens mij had ik hem hier gezien
Promedion heeft hele goed laptops voor weinig geld. Ik ken alleen niemand met dat merk dus ik zou de kwaliteit er niet van kunne inschatten.
Maar het is qua prijs/speceficaties verhouding zeker 1 van de goedkoopste merken.
Maar het is qua prijs/speceficaties verhouding zeker 1 van de goedkoopste merken.
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Pagina: 1