infrarood van mijn laptop werkt niet.ik zie hem ook niet op mijn configuratie scherm. het is een van dell 500c
graag hulp
graag hulp
Mjah, dat zal het wel zijn, staat standaard uit.Op vrijdag 31 mei 2002 10:21 schreef SigSec het volgende:
Staat de infrarood wel aan in de BIOS?
http://www.bonuszoeken.nl
dot.blaat
Op vrijdag 31 mei 2002 10:19 schreef durmus het volgende:
infrarood van mijn laptop werkt niet.ik zie hem ook niet op mijn configuratie scherm. het is een van dell 500c
graag hulp
Iets meer zoeken mag de volgende keer mag wel voor je hier gaat postenOp zaterdag 01 juni 2002 01:05 schreef durmus het volgende:
BEDANKT ALLEMAAL PROBLEEM VAS DE BIOS. NU WERKT HIJ.
[..]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Verwijderd
dit mag je weglaten voortaanVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:26:
hopelijk kan iemand mij hier mee helpen..
vriendelijke groet,
Mr. Koekie
das niet waar, want op alle twee de laptop`s van miijn pa (toschiba en compaq, toschiba was te oud gebruikt ie niet meer) stond gewoon de infarood aan. Detecteerde automatisch als zijn ipaq of telefoon (6310i) in de buurt kwam.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
lol dit is een jaar oud zie ik netVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:26:
ik weet dat het niet geheel de bedoeling is om 'zeer' oude topics naar boven te halen maar dit is wel het onderwerp waar ik een probleem mee heb.
Verwijderd
Verwijderd
kijk is naar die datum, lijkt me niet erg relevant...Meneer aard schreef op 21 mei 2003 @ 20:55:
[...]
das niet waar, want op alle twee de laptop`s van miijn pa (toschiba en compaq, toschiba was te oud gebruikt ie niet meer) stond gewoon de infarood aan. Detecteerde automatisch als zijn ipaq of telefoon (6310i) in de buurt kwam.