Toon posts:

infrarood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
infrarood van mijn laptop werkt niet.ik zie hem ook niet op mijn configuratie scherm. het is een van dell 500c
graag hulp

Verwijderd

Staat de infrarood wel aan in de BIOS?

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Op vrijdag 31 mei 2002 10:21 schreef SigSec het volgende:
Staat de infrarood wel aan in de BIOS?
Mjah, dat zal het wel zijn, staat standaard uit.

http://www.bonuszoeken.nl

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->HA OH

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:46
drivers geinstalleerd?

dot.blaat

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Heb je nou al de bios geprobeerd... en doet ie het dus :?

Verwijderd

Topicstarter
BEDANKT ALLEMAAL PROBLEEM VAS DE BIOS. NU WERKT HIJ.
Op vrijdag 31 mei 2002 10:19 schreef durmus het volgende:
infrarood van mijn laptop werkt niet.ik zie hem ook niet op mijn configuratie scherm. het is een van dell 500c
graag hulp

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zaterdag 01 juni 2002 01:05 schreef durmus het volgende:
BEDANKT ALLEMAAL PROBLEEM VAS DE BIOS. NU WERKT HIJ.
[..]
Iets meer zoeken mag de volgende keer mag wel voor je hier gaat posten :? Maargoed :?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ik weet dat het niet geheel de bedoeling is om 'zeer' oude topics naar boven te halen maar dit is wel het onderwerp waar ik een probleem mee heb.

Ik heb sinds kort een nieuwe foon (nokia 7210) en wil dus via m'n irport op m'n laptop gaan connecten met m'n foon.. nu heb ik alles netjes geinstalled (driver, nokia pc suite 5) maar de IRport kan nog steeds niet vinden. nu zag ik dit topic via google en zag dat je je bios aan moest passen... dus ik gaan zoeken en gevonden waar ik dat precies moet doen. Maar er is alleen 1 probleem.. Ik kan m'n IRport niet 'enabelen' in m'n bios.

alles dat ik ken veranderen in m'n bios is wit en juist de instelling om m'n IRport aan te zetten is blauw en kan ik dus niet veranderen..

laptop: Dell latitude p2 366
bios versie: A15

hopelijk kan iemand mij hier mee helpen..

vriendelijke groet,

Mr. Koekie

alvast eeuwige _/-\o_

Verwijderd

Heb je wel infrarood op je laptop? Bij sommige laptops zitten de infrarood en com poorten op zijn dockingstation. Als hij erop zit heeft hij pas verbinding met zijn infrarood en kan je hem aan/uit zetten. Als je de dockingstation niet hebt houdt het op. Het is maar een idee :D

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 19:20

Giblet

Dingen

Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:26:

hopelijk kan iemand mij hier mee helpen..

vriendelijke groet,

Mr. Koekie
dit mag je weglaten voortaan ;)

maar heb je het al eens geprobeerd zonder die nokia shit... die verrampeneerde ook mijn laptop toen (ook win 98) maar nu staat het er niet meer op en programma's als logomanager draaien perfect

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:59

Meneer aard

Porsche rulez!

Baarsjes schreef op 31 May 2002 @ 12:06:
[...]

Mjah, dat zal het wel zijn, staat standaard uit.
das niet waar, want op alle twee de laptop`s van miijn pa (toschiba en compaq, toschiba was te oud gebruikt ie niet meer) stond gewoon de infarood aan. Detecteerde automatisch als zijn ipaq of telefoon (6310i) in de buurt kwam.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:26:
ik weet dat het niet geheel de bedoeling is om 'zeer' oude topics naar boven te halen maar dit is wel het onderwerp waar ik een probleem mee heb.
lol dit is een jaar oud zie ik net :9 :*)

Verwijderd

nou infra rood zit er wel zeker op... IR is 2 weken geleden nog gebruikt door m'n broer.. daarna heb ik deze pas gekregen... maar het probleem is opgelost.. en het antwoord was best wel logisch en best wel dom van me zelf :o het probleem was dat ik in m'n bios een ww had gezet op de settings change |:(

ik ga nu maar eens ff kieken hoe dat nokia pc suite werkt:)

bedankt iig...

Mr. Koekie

Verwijderd

Meneer aard schreef op 21 mei 2003 @ 20:55:
[...]

das niet waar, want op alle twee de laptop`s van miijn pa (toschiba en compaq, toschiba was te oud gebruikt ie niet meer) stond gewoon de infarood aan. Detecteerde automatisch als zijn ipaq of telefoon (6310i) in de buurt kwam.
kijk is naar die datum, lijkt me niet erg relevant...
Pagina: 1