Toon posts:

Een forum op mijn webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of ik een HTML forum op mijn wep pagina kan maken die gehost wordt door mijn provider.
En.......niet onbelangrijk, waar kan ik zo een forum vinden of een beschrijving vinden hoe deze te maken.

Het gaat er dus om dat het een HTML (mag dan alleen uitleg zijn hoe te maken) of een Java script (liefst download want ik ben niet zo goed in java)

Alvast bedankt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoi,

Ik zou die site even weghalen, dit heet namelijk spam en is niet gewenst.

Verwijderd

Topicstarter
Is gedaan, Sorry.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Mag PHP ook? :)

www.phpbb.com.

Perfect.

Volgende keer kun je beter eerst in de search kijken.

Verwijderd

Topicstarter
PHP???? :?

Ik heb er wel ergens een uitleg over liggen. Ga wel ff kijken.
Kan ik dat gewoon implementeren in een HTML web pagina?

We Proberen alles gewoon eens.
Nee heb je Ja kan je krijgen. :)

Thanx

Nog meer ideeën?? 8-)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Op vrijdag 31 mei 2002 10:41 schreef MetHod het volgende:
Mag PHP ook? :)

www.phpbb.com.
Dan zul je ook nog ergens een MySQL database vandaan moeten toveren.

Anders in cgi/perl: YaBB

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
OK....????

Ik raak nu de weg een beetje kwijt.
HTML ken ik wel aardig maar PHP en Perl daar ben ik een SUPER Newbie in als ik geen Super leek ben.

Kunne jullie me vertellen waar ik info vandaan kan halen?
Ik heb de PHP site die hier boven staat al bekeken en veel info opgeslagen.

Ben toch zo werkloos dus ik heb dan veel tijd om handen.
Dus, kom maar op met die links.

Thanx

Omdat ik geen Replay meer kan doen doe ik het maar zo.
De meest "belangrijke"is die van Quicknet.
En als alles een beetje leuk loopt komen er ook nog 2 op VIP hosting.(als ik het goed heb.) of anders PDNL.

Kunnen jullie hier wat mee?

Verwijderd

Vertel eerst eens welke provider je hebt en welke scripttalen die ondersteund. Dan kunnen we verder denk ik!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Dit is niet precies wat je wilde, maar kijk eens op proboards.com Gratis, alleen jammer van pop-up reclame! Voor de rest kan je daar erg veel editen. Misschien kan je daar wel een script vandaan halen?!

Succes is een keuze

Verwijderd

Topicstarter
De meest "belangrijke"is die van Quicknet.
En als alles een beetje leuk loopt komen er ook nog 2 op VIP hosting.(als ik het goed heb.) of anders PDNL.

Kunnen jullie hier wat mee?

Weten jullie ook ergens een goede HOW-TO te staan?
Ik vind dat hele PHP wel leuk om te leren.

Thanx

Verwijderd

Yabb is echt heel simpel en daar heb je echt geen kennis van perl ofzo voor nodig hoor. De handleiding is erg duidelijk. ik heb op mijn seitje ook yabb draaien, maar geen verstand van perl of cgi scripts

Verwijderd

Ik denk dat hem het allang is gelukt om een forum te draaien!

Verwijderd

als je een gratis php forum wil,moet je lid worden van lycos,die ondersteund alles!

ff 1 vraagje over dat forum weet iemand hoe ik hier van af kom,bij het forum van phpbb antwoord er niemand dus..

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/u/u/vuurwerkplaza/htdocs/forum1/index.php:2) in sessions.php on line 280

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/u/u/vuurwerkplaza/htdocs/forum1/index.php:2) in sessions.php on line 281

de link http://members.lycos.nl/vuurwerkplaza/forum1/

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 11:59

Tjark

DON'T PANIC

Of ga naar http://myibmain.ikonboard.com/

Die hosten een remote forum voor je en is gratis (tenzij je meer features en geen reclame wilt).

*insert signature here

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:14 schreef edddy het volgende:
als je een gratis php forum wil,moet je lid worden van lycos,die ondersteund alles!

ff 1 vraagje over dat forum weet iemand hoe ik hier van af

bla bla bla php-error enzo!

Je wordt echt vervelend in I&T door steeds te postenover je probleem! Lees nou es je antwoorden door op je gesloten topics. Ik meen dat een mod het zelf al voor je had opgezocht.

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

Op donderdag 13 juni 2002 12:14 schreef edddy het volgende:

ff 1 vraagje over dat forum weet iemand hoe ik hier van af kom,bij het forum van phpbb antwoord er niemand dus..

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/u/u/vuurwerkplaza/htdocs/forum1/index.php:2) in sessions.php on line 280

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/u/u/vuurwerkplaza/htdocs/forum1/index.php:2) in sessions.php on line 281

Het antwoord op dit probleem is heel simpel, je bent tijdens het installeren iets over het hoofd gezien, ik zou dat dus even nakijken.

thunderstruck

Pagina: 1