Sony beeldscherm kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01
Ik kwam gister thuis van een potje voetballen, dus ik denk: ff mail en GoT checken voor ik ga slapen, dus ik doe mijn beide schermen aan (1 Fujitsu e155 en 1 SONY HMD-A200) maar alleen de Fujitsu gaat aan. Nu heeft mijn broertje er als laatst achter gezeten en ik weet echt mijn god niet wat ie ermee gedaan heeft, maar volgens mij heeft ie er nog wel een potje GTA3 op gespeeld net voordat ik achter mijn PC ging zitten.

Zelfs het ledje van het scherm gaat niet meer branden, en ik hoor ook niks uit het beeldscherm komen, geen tikken oid. Ik heb al geprobeerd de stroomkabel te verwisselen maar dat helpt niet. Is mijn beeldscherm naar de klote of kan er een andere oorzaak zijn?

Join het GoT Pulse-Team!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Alle mogelijkheden 3 dubbel checken, kijk ook ff of de wcd wel stroom heeft :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01
Op vrijdag 31 mei 2002 10:52 schreef PsYgHo het volgende:
Alle mogelijkheden 3 dubbel checken, kijk ook ff of de wcd wel stroom heeft :)
Mjah, op dezelfde wcd zit ook al mijn andere beeldscherm (die het dus wel doet) mijn boxenset, printer, PC, en Alcatel modem.

Ik heb al geprobeerd stekkers te verwisselen met elkaar (bijvoorbeeld met de stekker van mijn WEL werkende scherm) maar ook dan werkt het niet. Ik weet niet wat voor mogelijkheden ik nog meer heb?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Damnz ik zal je dit zeggen:

Mijn monitor LG FLatron 795FT is ook kapot gegaan na een potje GTA3. Was aan het spelen, kom terug in Windows: scherm vet rood.
Na een beetje klooien erachter gekomen dat ik groen mis. Waarschijnlijk is mn stralenkanon dus kaduuk :s

Maar wel typisch na GTA3... ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Op vrijdag 31 mei 2002 15:24 schreef CPUgevraagd het volgende:
Damnz ik zal je dit zeggen:

Mijn monitor LG FLatron 795FT is ook kapot gegaan na een potje GTA3. Was aan het spelen, kom terug in Windows: scherm vet rood.
Na een beetje klooien erachter gekomen dat ik groen mis. Waarschijnlijk is mn stralenkanon dus kaduuk :s

Maar wel typisch na GTA3... ?
Hmm.. En jij denkt dat de software de monitor kan slopen?

Vroeger kon dat inderdaad wel door te hoge refresh-rates enzo, maar tegenwoordig is dat allemaal beveiligd.

Als jij een kleur mist, dan verwacht ik eerder dat de kabel een beetje rot is ofzo.

En voor de topicstarter: Check eerst even of er niet toevallig een zekering kapot is.. Anders zal het wel ingewikkelder worden..

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
bedoel je een zekering in de monitor? of eentje in de meterkast?

ik heb namelijk ook een sony gekregen "die het niet meer doet"... zou het leuk vinden als ik em weer aan de praat kreeg ;)

[edit]
ik heb de mijne net fftjes aangesloten, het is een Sony Trinitron Multiscan 200ES. Hij gaat nog wel aan, dan brandt het lampje eventjes groen, dan gaat ie oranje knipperen (alsof ie op standby gaat). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Op vrijdag 31 mei 2002 16:13 schreef Kauwgomballen het volgende:
bedoel je een zekering in de monitor? of eentje in de meterkast?
In de monitor.. (meterkast heeft niet veel nut ;))
ik heb de mijne net fftjes aangesloten, het is een Sony Trinitron Multiscan 200ES. Hij gaat nog wel aan, dan brandt het lampje eventjes groen, dan gaat ie oranje knipperen (alsof ie op standby gaat). Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Tja, ruw gokje: Ik denk dat het ding gewoon geen signaal krijgt.. Misschien de hele kabel eens nameten ofzo (als de sync wegvalt krijg je ook dat soort effecten!)
Maargoed, zoals ik zei, echt een ruwe gok..

Verwijderd

check als eerste de zekeringen ff zou ik zeggen

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Ik had ergens gelezen dat er problemen zijn met GTA3 + Dual monitor configuraties, danwel via 2 kaarten en Dualhead. En er waren ook work-around's voor...ik heb zelf dat spel niet dus ik heb er verder niet veel meer aandacht aan besteedt.
Ik denk dat je het daar in moet zoeken.
suc6.

Paradigm: Shift happens.

Pagina: 1