Toon posts:

Hoe leven geesten, ook in de maatschappij?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me weleens af hoe de geesten leven,waarom wij ze niet kunnen zien als we willen, leven ze ook in de maatschappij onder ons?

Hoe zouden we reageren als we er een zouden tegenkomen?...........

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

misschien bestaan ze wel helemaal niet. :?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
Jah, reactie volgt nog maar zit nu op school

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf een moslim en geloof in: Leven na de dood.

Ik geloof erin dat dit maar een voorbereiding is voor mijn volgende leven. Als ik me goed gedraag dat ik dan in d ehemel kom. Allah bepaalt of ik in de hemel kom of niet, maar ook mijn moeder. Als ik mn leven goed ben geweest voor mijn moeder, dan beslist zij als ik dood ben, of ik naar de hemel ga of niet.
Als ik slecht ben geweest dan stuurt ze me ook naar de hel als ze wilt.

Allah heeft de mensen geschapen en neemt uiteindelijk ook het leven uit je physieke nu zeg maar. Als iemand je vermoord, dan blijf je nog op aarde omdat rondzwerven tot de uiteindelijke dag dat je hoort dood te gaan.

Als je zelfmoord pleegt, dan ga je rechtstreeks naar de hel en kan je ook nooitmeer de hemel in, uiteindelijk gaat elke moslim de hemel in als die zijn straf heeft voorzien.....(Niet als je zelf je leven neemt)

Straf: Ga eens met je arm in het vuur houden:(:(:(

Dit duurt dan zolang dat jhe je straf hebt gehad,maar Allah zorgt ervoor dat je niet overlijdt, maar de pijn voelt....

Verwijderd

Of ze bestaan trek ik ook nog in twijfel, ik heb ze ook nog nooit gezien of gehoord......
Maar kennissen en vrienden beweren dat ze wel eens een geest hebben gezien oid. en ze zijn er echt heilig van overtuigd dat het geen droom was enzo.

K zou er ook wel eens 1 willen zien gewoon om te weten of ze bestaan.........
(en liever niet zo 1 als uit 13 ghosts :P )

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:45

Elvhenk

Madam Mikmak

Mooi Yato, dat je je openingspost nog even nader hebt uitgelegd, dat is nl. ook de bedoeling voor het plaatsen van een topic in W&L. :)

Verwijderd

Hoe sta je eigenlijk tegenover glaasje draaien enzo dan ??
Ik heb het nog nooit gedaan ofzo omdat het me niet interesseerd maar weet iemand of denkt iemand dat dat ook daadwerkelijk werkt ??

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom heeft ook ooit eens een geest gezien op zijn hotel kamer en een vriend van mij heeft er ooit eentje geholpen....

Toen ik 7 jaar was kreeg ik een zusje, ze werd geboren met een slechte lever: Functioneerder niet goed. toen zse 1 jaar was overleed ze en werd begraven in turkije naast de vader van mijn oma(moeder kant).

Soms denk ik spontaan uit het niets aan haar, dan weet ik dat ze bij me is en elke jaar als ik op vakantie ga naar turkije,dan bezoek ik haar graf ook.

Verwijderd

Topicstarter
Met dat glaasje moet je niet doen,want dat kan heel erg link zijn heb ik gehoord,want als er iets fout gaat dan blijft die gewoon contstant bij je en gaat niet weg. Hij praat in je hooft en moert je nagaan:.....'s nachts fluistert die tegen je, hij kijkt naar je maar jij ziet hem niet .... :(:(:(

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:45

Elvhenk

Madam Mikmak

Titel aangepast want het pastte er niet in.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik gooi dit topic alsnog dicht aangezien ik het een heel vaag topic vind. Eerst wordt er gevraagd 'hoe geesten leven in de maatschappij', zonder dat deze begrippen gedefinieerd worden, vervolgens wordt er een levensovertuiging geplaatst zonder rechtstreekse associatie met het onderwerp en verder zijn zowel topics over het bestaan van geesten en ook over geloof al zovaak geweest dat dit topic een beetje overbodig is...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.