FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
w00t, ik ben user 9272 
* geintje
* geintje
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
* RM-rf 30208 is de draad doorgelopen, maar vond hem niet te hoog staan, heeft zelfs wat +-puntjes verstrekt.
sowieso lijkt me dat iemand die behalve zijn eigen reg-nummer wat extra info geeft als hoevaak zij komen en betrokken zijn, zoals deze en deze gewoon op 1 horen
sowieso lijkt me dat iemand die behalve zijn eigen reg-nummer wat extra info geeft als hoevaak zij komen en betrokken zijn, zoals deze en deze gewoon op 1 horen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
* Robin Vreuls heeft de onderste, ongemodde reacties maar gemod 
Waarom gaat typen op de vrijdagmiddag zo moeilijk
Waarom gaat typen op de vrijdagmiddag zo moeilijk

RM-rf, de linkjes die jij aanreikt zijn wmb geen +1 waard (ze staan zonder interventie mijnerzijds imo terecht op 0), maar als anderen daar anders over denken, kan ik daar ook mee leven.
Iig zal ik er geen multiple mod-actie aan spenderen, zo zwaar is het ook weer niet
Iig zal ik er geen multiple mod-actie aan spenderen, zo zwaar is het ook weer niet

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik weet niet zo gauw welk nummer ik heb
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ooit gehoord van de reacties lezen van het betreffend draadjeOp zondag 02 juni 2002 15:54 schreef Blade_V het volgende:
Ik weet niet zo gauw welk nummer ik heb
Pagina: 1