[Girotel online] Het grote klachten topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:15

Wokschotel

Op 6 wielen

Girotel Online is de grootste bagger die je je maar kunt voorstellen. Mijn advies: als je via internet wilt bankieren, doe dat dan NIET bij de Postbank.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lancer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

Lancer

What the......

Op vrijdag 31 mei 2002 08:57 schreef Wokschotel het volgende:
Girotel Online is de grootste bagger die je je maar kunt voorstellen. Mijn advies: als je via internet wilt bankieren, doe dat dan NIET bij de Postbank.
Hear hear.....
(Dat lucht op, ff lekker flamen op de postbank >:) )

Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

toch es kijken of ik mijn boeltje kan overzetten op de abn, daar nog meningen over?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02
Op vrijdag 31 mei 2002 09:04 schreef Atgast het volgende:
toch es kijken of ik mijn boeltje kan overzetten op de abn, daar nog meningen over?
Persoonlijk vind ik het internetbankieren bij de Rabobank het beste werken en het meest overzichtelijk met ABN als goede 2e. (Ik heb Rabo, ABN en SNS). Postbank heb ik - ondanks dat mn vriendin het me al menig maal heeft proberen te laten zien- nog steeds niet in aktie gezien omdat of de server down was, of het was later dan 23:00 |:( (ronduit belachelijk dat je geen toegang hebt tussen 23:00 en 6:00(?) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Ik heb net ff een briefje uitgeprint voor de Postbank waarin al m'n flames staan. Lekker gevoel!!

Ik denk zelf ook meer en meer over de ABN. Gratis en 24 u p dag! Wat wil je nog meer..? Volgens mij is die ABN site ook nooit (zelden?) down (of overbelast).

Iemand slechte ervaringen met de ABN??

edit:

Ik wilde toevallig ook dat Girotel aan mijn vriendin laten zien, maar nu wil ze al niet eens meer omdat die site het dus steeds niet doet :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lancer
  • Laatst online: 16:11

Lancer

What the......

Op vrijdag 31 mei 2002 09:04 schreef Atgast het volgende:
Overzetten is niet moeilijk. De meeste moeite heb je met het overzetten van je automatische afschrijvingen.

Verder ff langs het bankkantoor voo je nieuwe rekeningen (alles in een week rond inc. electronisch bankieren). Na overzetten de postbank bellen voor een formulier om je oude rekeningen op te heffen.

Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 31 mei 2002 09:10 schreef Ook het volgende:
Ik heb net ff een briefje uitgeprint voor de Postbank waarin al m'n flames staan. Lekker gevoel!!
Post hem hier eens? Misschhien dat we actie kunnen ondernemen. De Postbank is zeeeer gevoelig voor slechte publiciteit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
hehe... Nou voorruit dan maar.
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben sinds een aantal jaar vaste gebruiker van Girotel. Voorheen gebruikte ik de CD-ROM versie, maar door het ontbreken van een telefoonlijn ben ik nu verplicht om de online versie te gebruiken. Helaas ben ik over deze online service stukken minder te spreken dan over uw CD-ROM versie.

Uw site is regelmatig down waardoor ik bijvoorbeeld afgelopen weekend niet toe kwam aan mijn administratie. Ik heb geen zin om een aantal keer per dag te kijken of alles alweer naar behoren werkt, maar op webwereld.nl las ik dat de storing enige dagen in beslag nam. Vandaag is het weer hetzelfde verhaal, nu staat echter op de site dat Het maximale aantal klanten op dit moment gebruik maakt van Girotel Online en dat ik daarom niet in kan loggen. Toen dit echter na een uur nog steeds het geval was heb ik de helpdesk gebeld die mijn vermoedens bevestigden, de site is helemaal niet overbelast, maar gewoon weer down voor onderhoud.

Ik snap niet dat jullie voor deze dienst überhaupt nog geld durven vragen, helemaal omdat de site s avonds dicht gaat! Dat is in deze tijd echt not done. Internet is een wereldwijd medium dat 24 uur per dag actief is en ook u dient daar rekening mee te houden. Ik snap dat de overboekingen s nachts gedaan worden maar ik denk dat al uw klanten liever oude gegevens zien dan geen gegevens. Als u deze nachten nou nog zou gebruiken om het broodnodige onderhoud te verzorgen, maar daar gebruikt u blijkbaar de reguliere openingstijden ook voor.

Ik hoop dat u mijn irritaties begrijpt en dat u er ook iets mee kunt. Ik zit steeds meer te twijfelen om al mijn bankzaken bij de ABN-AMRO onder te brengen aangezien het online beheer van de rekening daar wel gratis 24 u per dag (en zonder ouderwetse TAN lijsten!) plaats kan vinden.

Succes met uw dienst en in afwachting op een antwoord verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op vrijdag 31 mei 2002 09:21 schreef Ook het volgende:
hehe... Nou voorruit dan maar.
[..]
Hear hear!! I rest my case!! :)
Ik heb ze zelf laatst ook een mail gestuurd. Antwoord: "ja, we weten het, it sucks, maar we werken er aan".... :r
Op het moment dat klanten je brieven gaan sturen over de slechte service, ben je al te laat met actie ondernemen :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Ach ja, zoals ik al schreef, ik ben me frustraties weer ff kwijt.. Ik verwacht ook niet dat ze me meteen aanstellen als directeur-girotel, maar gewoon dat ze realiseren dat klantenbinding ook stuk kan gaan door slechte service.

Ik las btw wel dat ze "druk aan het werk waren" om de site 24 u per dag open te stellen. Maar goed, wie weet hoe lang ze daar al "druk" mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ik heb al es een gigantische klachtbrief over Girotel Online verstuurd naar de Postbank en wat denk je ? Nooit meer iets van gehoord :r

[edit]brief gevonden
Klantenservice Girotel

Betreft: een aantal serieuze klachten aangaande Girotel

Geachte heer, mevrouw,

Sinds enige maanden gebruiken mijn inmiddels overleden vader en ik Girotel Online. Het gebruik ervan heeft tot op het moment van vandaag echter nooit vlekkeloos gewerkt. Ik zal u middels dit schrijven uitleggen waarom mijn vertrouwen in de door u geleverd faciliteit tot beneden het nulpunt gedaald is.

Ten eerste moet er betaald worden voor Girotel Online, terwijl de concurrenten Rabobank en ABN dit gratis aanbieden. Zelf ben ik sinds kort toevallig tevens klant bij de Rabobank en ik moet zeggen dat de door hen geleverde webapplicatie vele malen beter werkt (hierover later meer). Mijn punt is: klanten zelf overschrijven e.d. laten regelen is voor de Postbank simpelweg goedkoper dan via acceptgiro?s. Deze moeten immer verstuurd worden (portokosten), bekeken, ingevoerd en gecontroleerd worden. Nu ben ik mij best bewust van het feit dat het ontwikkelen van een webapplicatie een hoop geld kost (zelf ben ik ook werkzaam in de Internet-branche), maar daar mag men als klant wel iets van verwachten.

Bovenstaande opmerking brengt mij op het tweede punt: van een service waarvoor betaald moet worden mag men verwachten dat deze betrouwbaar is. Helaas is dit absoluut niet het geval. Hoe vaak is het niet het geval dat ik teleurgesteld word, omdat Girotel Online weer eens ?down? is? Of dat ik mijn cookies of cache moet legen voordat ik in kan loggen? Komt nog bij dat GTO niet eens 24 uur per dag open is, waardoor het voor mensen aan de andere kant van de oceaan volkomen onbruikbaar maakt. Laatste opmerking inzake dit punt: u adverteert met de m.i. misleidende slogan ?regel uw bankzaken waar u maar wilt en wanneer u maar wilt?. Needsless to say dat dit laatste volkomen onzin is.

Mijn derde punt brengt mij op een aantal dingen waar tegen ik aangelopen ben toen Girotel Online weer eens niet werkte. Ten eerste de website, voor een ervaren Internetgebruiker als ik uiteraard een grote bron van informatie. Gek genoeg zie ik nergens een lijst van foutcodes staan. Ik word dus gedwongen de (niet gratis!) klantenservice te bellen, alwaar ?na lang wachten- een medewerker bij uitlegt dat er onderhoud plaatsvindt. Nu studeer ik toevallig communicatie en heb voor u een gratis advies: meld dit dan op de website!

Mijn laatste punt behandelt de kwaliteit van Girotel Online. Weliswaar bekijk ik Girotel Online door een zeer kritisch oog, wat niet wegneemt de reeds genoemde betrouwbaarheid, maar zeker ook de snelheid ernstig te wensen over laat. Heb ik daar nu een ultra snelle ADSL verbinding voor genomen? Ik voel mij weer als twee jaar geleden, toen ik voor het eerst met een 56k6 modem het Internet betrad.

Over de mogelijkheden van Girotel Online heb ik weliswaar niets te klagen, maar de veiligheid laat in mijn opinie te wensen over. Waar de reeds genoemde andere banken gebruik maken van een ?code generator? gebruikt Girotel Online een zeer fraude gevoelige TAN-code lijst. Wie ervoor kiest om een ?cookie? te plaatsen, kan zijn rekening eenvoudig laten plunderen door een ongenodigde gast. Het enige wat hij nodig heeft is de lijst met TAN-codes.

Ik ben sinds al sinds enige jaren klant bij de Postbank en heb tot op heden altijd vertrouwen in de enigszins eigenwijze bedrijfspolitiek van de Postbank gehad. Echter, de stress die Girotel Online mij recentelijk bezorgd heeft, doet mij beseffen dat men bij de Postbank anno 2002 zwaar achter de feiten aanloopt. In een tijd dat iedereen thuis snel Internet heeft, is men beter af bij de concurrent. Een harde maar m.i. correcte constatering.

Ik hoop dat u mijn klachten serieus neemt en mij enkele verklaringen kunt geven voor de door mij aangedragen gebreken inzake Girotel Online. Misschien wordt het vertrouwen in de Postbank dan enigszins hersteld. Tot die tijd regel ik mijn bankzaken wel via Rabox, dat bespaart mij geld en bovendien een hoop stress.

Met vriendelijke groet,

Een zeer ontevreden havana
Overigens werkt het met Opera beduidend beter dan met IE. En Rabox werkt IMO net wat lekkerder dan de ABN (is ook zeker niet slecht). Ik zit er nu heel sterk aan te denken om mijn Postbank voorgoed waarwel te zeggen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 09:37 schreef havana het volgende:
...
Overigens werkt het met Opera beduidend beter dan met IE.
Ik denk dat dat voor mij vandaag niet zoveel uitmaakt.. Mijn grootste problemen zijn eigenlijk dat de site 's avonds sluit en dat ie overdag zo vaak onberijkbaar is.

Mocht er een reactie komen op m'n brief dan zal ik em nog wel eens in dit topic plakken. Dat kan alleen heeel lang gaan duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 31 mei 2002 09:37 schreef havana het volgende:
Ik heb al es een gigantische klachtbrief over Girotel Online verstuurd naar de Postbank en wat denk je ? Nooit meer iets van gehoord :r

[edit]brief gevonden
[..]

Overigens werkt het met Opera beduidend beter dan met IE. En Rabox werkt IMO net wat lekkerder dan de ABN (is ook zeker niet slecht). Ik zit er nu heel sterk aan te denken om mijn Postbank voorgoed waarwel te zeggen.
Dat met dat cookie klopt volgens mij niet. Je moet altijd nog je GIN-code invoeren en die wordt niet opgeslagen.

Maar verder een goede brief. Ik heb toch niets te doen, dus ga ik ook klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Op vrijdag 31 mei 2002 09:44 schreef Wokschotel het volgende:
Ik heb toch niets te doen, dus ga ik ook klagen.
:D

Over die GIN code heb je wel gelijk trouwens. Maar de meeste users zullen dat papiertje met codes gewoon vastgeniet hebben aan hun TAN codes :X

Overigens is er maar één reden waarom ik de Postbank überhaupt nog heb: het is handig m.b.t. gastgebruik bij een vreemde bank... met zowel een Rabopas als een Postbankpas kun je altijd pinnen :)

ook handig is natuurlijk het dubbele studentenkrediet >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 31 mei 2002 09:49 schreef havana het volgende:

[..]
Over die GIN code heb je wel gelijk trouwens. Maar de meeste users zullen dat papiertje met codes gewoon vastgeniet hebben aan hun TAN codes :X
Da's waar ja. Domme gebruikers zul je altijd houden. Maar wat mij betreft is dat net zo dom als je pincode op je pinpas schrijven.
Overigens is er maar één reden waarom ik de Postbank überhaupt nog heb: het is handig m.b.t. gastgebruik bij een vreemde bank... met zowel een Rabopas als een Postbankpas kun je altijd pinnen :)

ook handig is natuurlijk het dubbele studentenkrediet >:)
Hehehe, totdat je (zoals ik) geen student meer bent en even je krediet tot 0 moet aanvullen. Oeps, dat was toch even lastiger dan verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Update:

Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat de site vanmorgen gewoon in z'n geheel down was en dat er dus geen enkele gebruiker aanwezig was (zoals de helpdesk mij ook al vertelde).
Nu staat deze melding nl gewoon weer op de site (voor de Girotellers onder u is dit een ouwe bekende):

"Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Ook het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor mij vandaag niet zoveel uitmaakt.. Mijn grootste problemen zijn eigenlijk dat de site 's avonds sluit en dat ie overdag zo vaak onberijkbaar is.

Mocht er een reactie komen op m'n brief dan zal ik em nog wel eens in dit topic plakken. Dat kan alleen heeel lang gaan duren denk ik.
's Avonds SLUIT? wtf? (okee, ik heb duidelijk niet goed genoeg op gelet en was er vanuit gegaan dat het de hele dag kon. Lijkt me ook logisch, voor zo'n applet hoef je geen mensen achter een bureautje/loketje te laten zitten).

lekker dan..

ik ga naar de rabo.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Yep.. 's avonds dicht ja..
Lang voordat uw Giroafschrift bij u in de bus valt, bent u tussen 6.00 uur en 23.00 uur al op de hoogte van uw actuele saldo op uw Girorekeningen.
En dit is die slogan waar Havana zich ook al zwaar aan irriteerde (mag volgens mij ook niet zomaar)
Overal uw bankzaken regelen. Precies op het moment dat het u uitkomt, ook s avonds en zonder dat u er de deur voor uit hoeft. Uw beleggingsresultaten kunt u nu op uw zakenreis of vakantiereis bekijken. Als u niet te ver weg gaat, anders moet u 's nachts uw wekker zetten om uw saldo te checken ivm onze debiele sluitingstijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It sucks gewoon zwaar :r
Ik ben er sinds een paar maanden ook lid van maar die 100 meter naar me brievenbus lopen is nog gemakkelijker dan dit. Constant inlogfouten etc etc.
Ik ben blij dat ik er niet altijd gebruik van hoef te maken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Nou wij hebben thuis ook girotel en dat is idd een kut programma. Kan alleen met de modem en traag als dikke stront door een trechter.

Ik ben dus overtuigd om bij de Rabobank te gaan. Nu het volgende, wat moet ik dan allemaal doen?
Ik denk:

-rekening openen bij de rabobank (heet dat een lidmaatschap??)
-al me geld overzetten van de een naar de ander
-postbank rekening opzeggen
-rabox aanvragen

En dat rabox kan dus via de kabelmodem? Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:03 schreef Bootje het volgende:
Nou wij hebben thuis ook girotel en dat is idd een kut programma. Kan alleen met de modem en traag als dikke stront door een trechter.
...

Nou, op zich kan het bij Girotel ook via een kabelmodem hor. Het is gewoon een site en hoe je verder op het internet komt maakt dus niet uit.. Probleem is dus dat die site vaak down is. Je kan em zelf in de gaten houden:
Girotel Online: https://www.p3.postbank.nl/

Als ik een vaste telefoon aansluiting had gehad waren er voor mij geen problemen (op de sluitingstijden na). Dan had ik em gewoon direct met de postbank laten connecten want dat werkt wel altijd (doch langzaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 11:03 schreef Bootje het volgende:

Ik ben dus overtuigd om bij de Rabobank te gaan. Nu het volgende, wat moet ik dan allemaal doen?
Ik denk:

-rekening openen bij de rabobank (heet dat een lidmaatschap??)
-al me geld overzetten van de een naar de ander
-postbank rekening opzeggen
-rabox aanvragen

en al je automatische afschrijvingen overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah en voor het gemak gaan we dus ff door:

"Girotel Online
Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak"

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Het Webwereld artikel van woensdag:
Woensdag, 29 mei 2002 - De online bankiersdienst van de Postbank - Girotel - is weer eens dagenlang onbereikbaar geweest. De Postbank werkt hard aan verbeteringen.

Het is niet voor het eerst dat internetters problemen ondervinden met de online dienst. De laatste storing ontstond vorige week vrijdag en werd pas dinsdagochtend verholpen. Wat de precieze oorzaak van het laatste defect was, kan een woordvoerder van de Postbank niet zeggen. In het algemeen zou het een capaciteitsprobleem zijn.

Bij de lancering van de dienst (nu zo'n twee jaar geleden) gaf de bank naar eigen zeggen prioriteit aan een snelle introductie. Later bleek dat de dienst regelmatig kampte met overbelasting. Aan het einde van het jaar moet dat verholpen zijn; de Postbank werkt hard aan een geheel nieuwe site.

Hierbij wordt ook een aantal andere verbeteringen doorgevoerd, zo belooft de woordvoerder. Zo zal de dienst 24 uur per dag functioneren. Nu lopen klanten na 11 uur 's avonds nog tegen een dichte virtuele deur aan. Ook denkt de Postbank aan het aanbieden van real time betalingen. In eerste instantie zal dat alleen nog binnen het eigen netwerk het geval zijn, dus van de ene naar de andere Postbank-rekening.

Grootste bezwaar tegen diensten als Girotel is voor veel mensen de kosten die daaraan verbonden zijn, meestal zo'n 2 euro per maand. Het is belachelijk dat banken geld vragen voor hun online diensten terwijl zij daar veel mee besparen, zo is vaak de redenering.

De Postbank zegt te bekijken of de dienst gratis kan worden aangeboden. Concreet zijn deze plannen echter nog niet.

In totaal heeft de Postbank 1,6 miljoen klanten die gebruikmaken van een van de internetdiensten van de Postbank, waaronder ook Girotel valt.
Het is gewoon zwaar bagger allemaal, nu ben ik nog niet zo'n heavy gebruiker van Girotel (eens per week ff checken ofzo) maar regelmatig ligt de site down of ben ik net een paar minuutjes na 23.00u van plan in te loggen... kan dus weer niet... |:(

Ik wacht het nog even af allemaal en hoop dat ze zoals vermeld in het artikel gauw komen met een zwaar verbeterde versie...

En toch heeft de Postbank me nog altijd die gratis Siemens M35i opgeleverd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 11:23 schreef Makkie80 het volgende:
En toch heeft de Postbank me nog altijd die gratis Siemens M35i opgeleverd! :D
Dat is backup materiaal om je saldo te checken als de site down is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Op vrijdag 31 mei 2002 11:28 schreef Ook het volgende:

[..]

Dat is backup materiaal om je saldo te checken als de site down is ;)
Dat werkt in iedergeval nog! Had ik nog niet geprobeerd na de overgang van Telfort naar O2... :D

Hmmm... nog steeds de bekende melding op de Postbank site, es even kijken of de SNS het vandaag (zoals gewoonlijk) wel doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Mijn moeder zit bij de Rabobank en dat werkt momenteel echt super, maar die hebben vroeger ook wel wat gekloot gehad. De laatste dagen is de Postbank echt lekker aan het kloten, zij zijn dan ook minder lang online actief als de Rabobank.

Grootste nadelen postbank:
- rare vellen met tan-codes
- maar tot 23:00 open
- site vaak traag en in onderhoud
- vage error codes op de site
- helpdesk die klachten afschuift op: trage internetverbinding/ aantal gebruikers etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
De site zelf is inmiddels weer up. Kijken hoe lang dat zo blijft (iig niet tot 23.05 uur vanavond >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Op vrijdag 31 mei 2002 13:44 schreef Ook het volgende:
De site zelf is inmiddels weer up. Kijken hoe lang dat zo blijft (iig niet tot 23.05 uur vanavond >:))
hij doet het nu niet hoor ;(
Girotel Online

Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 13:44 schreef Ook het volgende:
LOL :) Ze houden het inderdaad nog kwartier aaneengesloten vol!! Ik heb net wel wat overschrijvingen gedaan dus het heeft even gewerkt.. ongelooflijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nu is de site dus weer onbereikbaar! 14:28 uur

Overigens heb ik er geen problemen mee want betalingen doe ik altijd offline en bel dan 1 of 2 x per maand of zo in om alles bij te werken.

Via Internet is voor mij alleen "belangrijk" om snel te zien wat mijn saldo is.

Ben overigens Girotelgebruiker vanaf dag 1 en vind het offlineprogramma prima.

Heb sinds kort overigens ook ABN/AMRO en dat vind ik toch echt een stuk minder.

Smaken verschillen en gewenning denk ik.

:7

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik ga dat offline-girotel aanvragen. Ik heb hier een mobiele telefoon met ingebouwd modem, dat moet toch werken met de offline-versie van Girotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Laatst online: 24-10-2021
En hij ligt weer plat... Mot ook weer wat overmaken hoor!
* westkust denkt er toch serieus over om een andere bank te gaan bezoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op vrijdag 31 mei 2002 14:56 schreef Wokschotel het volgende:
Ik ga dat offline-girotel aanvragen. Ik heb hier een mobiele telefoon met ingebouwd modem, dat moet toch werken met de offline-versie van Girotel?
Niet meer!

Veel binnenvaartschippers hebben om die reden hun rekening bij de Postbank opgeheven. Was voor hen de enige mogelijkheid om te telebankieren. Is vorig jaar al ruimschoots op TV behandeld.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het is dat het niet prettig is om al je dingen over te gaat zetten naar een ABN-rekening, anders was ik allang weg bij de Postbank :r

Capaciteitsuitbreiding laat wel erg lang op zich wachten. Het is nu al maanden zo :r

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Grappig hor, ik had gister ook een mailtje naar Webwereld verstuurd met de melding dat het opnieuw raak was en of ze het misschien nog een keer onder de aandacht wilden brengen.

Ze hebben weer een stukje geplaatst over Girotel:

Problemen met Girotel blijven aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Hij werkt nu.. maar net kreeg ik dit :?
Er is een fout opgetreden:
U probeert aan te loggen met een particulier abonnement op de zakelijke versie van Girotel Online. U kunt zich aanmelden op de particuliere versie van Girotel Online. Neem bij herhaling contact op met de Girotel Online helpdesk, telefoonnummer 058 - 2958008. Code: 4301
Snappen jullie het, snap ik het.

Maar het werkt nu :)

[edit]
Als ik nu geld over maak van plus naar girorekening, is dat dan 'meteen' overgeseind of wordt alles pas na 'sluitingstijd' doorgevoerd?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:44
Nog iets, ze zijn teringtraag met bijwerken, daar klopt echt geen ene van. Eergister van me plus naar giro bijgeschreven, en gister dat bedrag opgenomen.

Op de site is NIKS afgeschreven van plusrekening,
Het overzicht per VANDAAG staat de afschrijving van gister dus niet op.

Dit is zeker niet de eerste keer dat ze zo traag zijn. Soms ga je gewoon echt aan jezelf twijfelen, en denk je van, das mooi verdiend, maar nee dus, enkele dagen later is het er alsnog af :?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~dodger/aha/java.png
Dit zie ik inmiddels al twee dagen lang :(
Heb cookies en temp.IE files al weggegooid, security settings lager gezet en ik weet allemaal niet wat nog meer, maar hij blijft deze kut melding geven :r

In Opera doet het overmaken van geld het bij mij trouwens niet... Geeft telkens aan dat de TAN code verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zelf ook meer en meer over de ABN. Gratis en 24 u p dag! Wat wil je nog meer..? Volgens mij is die ABN site ook nooit (zelden?) down (of overbelast).

Ik werk bij ABN AMRO Internet Bankieren op de helpdesk. Het product is prima, ligt er niet zo vaak uit als Girotel. Natuurlijk is 'onze' site ook wel eens down, maar dat is normaal als je bedenkt dat het om de hoogste veiligheid moet gaan. Als er vragen zijn...

Of misschien moet daar een topic voor worden geopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg laatst de melding dat ik TANnr -1 in moest voeren...Die staat toch echt niet op het blaadje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Op zaterdag 01 juni 2002 10:35 schreef oVRoM het volgende:
[afbeelding]
Heb cookies en temp.IE files al weggegooid, security settings lager gezet en ik weet allemaal niet wat nog meer, maar hij blijft deze kut melding geven :r

In Opera doet het overmaken van geld het bij mij trouwens niet... Geeft telkens aan dat de TAN code verkeerd is.
Dat is een probleem met de Java Virtual Machine. Als je Opera gebruikt, heb gebruik je de Virtual Machine van Sun en die werkt wel goed :)

Belachelijk natuurlijk dat het zo wel werkt, maar goed 't is niet anders :(

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
Op zaterdag 01 juni 2002 10:35 schreef oVRoM het volgende:
[afbeelding]

Bij mij wil een reboot meestal uitkomst geven. Die helpdesk die laat je je halve internetregistratiedingen uitzetten, cookies verwijderen met als resultaat, soms wel, soms niet, zoals het al was dus.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de postbank online nu ook een aantal maanden .

En ik durf het hier bijna niet te zeggen , maar tot nu toe geen problemen gehad, behalve dan dat het irri is dat ie s'nachts niet werkt, maar goed dat is geen storing ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 01 juni 2002 01:14 schreef Dick het volgende:

[..]

Niet meer!

Veel binnenvaartschippers hebben om die reden hun rekening bij de Postbank opgeheven. Was voor hen de enige mogelijkheid om te telebankieren. Is vorig jaar al ruimschoots op TV behandeld.

Oh? Ik kan gewoon met een analoog (normaal) modem inbellen bij GT. Waarom zou dat met een GSM, wat in feite een normaal modem is, niet meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Meer mensen die dit ding:

nog steeds zien als je de TAN-code wilt invoeren?

Edit: Ik vijf minuten geleden wel. Maar nu doet-ie het wel gewoon. Vaag... :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
Op zondag 02 juni 2002 19:11 schreef Ferdo het volgende:

[afbeelding]

Dat fenomeen heet postbank...

* DustMan4u denkt er heel erg sterk over om over te stappen op de rabobank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 14-09 10:26

[afbeelding]

Dit kreeg ik ook, omdat ik mijn Firewall niet goed had ingesteld.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zondag 02 juni 2002 19:44 schreef Martinus het volgende:

[..]

Dit kreeg ik ook, omdat ik mijn Firewall niet goed had ingesteld.
Vreemd, daar ik in die vijf minuten geen enkele instelling heb veranderd.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Op vrijdag 31 mei 2002 08:32 schreef Ook het volgende:
Wat nou weer met dat Girotel?? Eerst is de site een paar dagen slecht(/niet) bereikbaar en nu is de site wel up, maar krijg ik deze mededeling:

"Inloggen Girotel Online
Het maximale aantal klanten maakt op dit moment gebruik van Girotel Online. U kunt daarom nu niet inloggen.
Onze excuses voor het ongemak.
Probeert u later nogmaals in te loggen.

U kunt wel gebruik maken van de cd-rom versie van Girotel."

Ze testen m'n geduld wel uit. Nou moet je met een betaalde dienst nog wachten totdat je aan de beurt bent ook, en allemaal voor 23 uur want dan sluit de site (en dat in deze tijd...zo ouderwets..) En het zuurste is nog dat de ABN AMRO dit alles gratis aanbiedt (24 u p dag).

Girotel: :r
en jawel hoor, er is weer een storing bij girotel. Krijg nu weer de melding dat het maximale aantal gebruikers bereikt is. Girotel is inderdaad om te: :r :+

edit:

nu staat er de melding dat ze technisch onderhoud aan het plegen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Achja, technische storing, teveel users: gewoon smoesjes om hun eigen incompetentie te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
Ik word hier echt zo scheitziek van.

1. Ze doen er gerust een dag of 3 over om er achter te komen dat je geld gepint hebt bij de automaat (bij de girofoon is het al wel gewoon afgeschreven)
2. Ze liggen de hele tijd plat
3. Om maar niet te spreken over een betaling van Giro naar Bank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Postbank beweert nu dat het opgelost is....
http://krant.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.postbank.systeem.problemen.html

Eerst zien, dan geloven....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Kijk, dat tikt nog es lekker aan Afbeeldingslocatie: http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/contrib/lynx/yelgreedy.gif
Ik ga meteen naar de ijsco man!
De bank brengt ter compensatie van het ongemak de circa 800.000 abonnees met in totaal 1,2 miljoen rekeningen in juni geen kosten in rekening. "Dan hebben we het over abonnementskosten van 1,82 euro per persoon. Dat is niet echt veel, maar het gaat om het gebaar", aldus de woordvoerster.
en dan..
Volgens haar valt de schade voor de Postbank mee.
Gelukkig maar... Daar zou ik me anders heel naar bij hebben gevoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 juni 2002 12:35 schreef Microkid het volgende:
Postbank beweert nu dat het opgelost is....
http://krant.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.postbank.systeem.problemen.html

Eerst zien, dan geloven....
Postbank liegt, want er waren vanochtend nog steeds problemen.

Welke andere bank zal ik eens nemen? Rabobank lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Ik heb geen problemen hoor, heb vanochtend al weer twee keer ingelogd. Alle betalingen en afschrijvingen zijn gedaan.

Het feit dat een betaling naar een bank lang duurt heeft niets met girotel te maken. Dit wordt veroorzaakt door de Bankgirocentrale. Alle betalingen tussen Bank en giro en vice versa duren langer dan tussen bank en bank en tussen giro en giro. Collega's die een bankrekening hebben krijgen hun salaris altijd een dag eerder dan ik met een girorekening. Maar goed een maand blijft een maand dus hoef er niet langer mee te doen. Al houd ik altijd wel een stuk maand over aan het eind van m'n salaris maar dat terzijde.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Nou ik heb wel problemen. Het kan best gebeuren dat je mazzel hebt en steeds buiten de storingen om connect naar de Postbank, maar ik heb (blijkbaar) steeds pech. Ik kom er dus nu bv ook niet op.

edit:

En nu weer wel :)
Ach ja, misschien moet ik ook niet zo zeiken, maar ik ken echt geen enkele site die zo vaak down is als deze. (En nu ik erbij nadenk is dit ook meteen de enige site waar ik betaal voor de content! rare tegenstelling...)
Maar goed, ik zal niet (zoveel) meer zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
oops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan

Zie dit topic voor hetzelfde probleem ;) [topic=508147/1/50]
met oplossing:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:14 schreef Klovan het volgende:
de Java versie 1.4 van SUN heeft problemen met IE6, al hoewel die versie het wel met Opera doet.. :?

Versie 1.3 van SUN heeft geen problemen met IE6 en geen met Opera.. dus download 1.3 zou ik zeggen of gebruik Opera ism de allernieuwste versie 1.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werk nu een week of 3 met girotel via internet en het is inderdaad dikke schijt door een trechter, ik kan al die dingen hierboven wel weer op gaan noemen maar het is gewoon slecht!

Dan nog de keuze: een rekeningen bij de rabo of de abn

wie heeft tips? wat is beter?

edit:
[quote]
De Postbank kan niet zeggen hoeveel klachten er in totaal zijn binnengekomen.
[/quote]

heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Ik heb zelf zulke nare jeugd herinneringen aan de rabobank dat ik daar nooit meer heen wil. ABN it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik heb ook nare herinneringen met Rabo. Heel erg moeilijk doen enzo. Wist je dat je kunt afdingen op hypotheken daar, gewoon zeggen dat je het ergens anders goedkoper kunt krijgen... Dan is mijn vertrouwens dus meteen weg. Ik heb dan idee dat je beetje afgezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn dan precies de voordelen van ABN ten opzichte van Rabo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*?

(als dat mag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 19:56
Geen idee, ik vind ABN persoonlijk wat klant vriendelijker. Heb al paar jaar geen ervaring meer met Rabo.

En inloggen is bij ABN makkelijker, gewoon je chipknip/pinpas in de e.dentifier, dan je pincode (ja die staat op je chipknip), en code overtypen vanaf e.dentifier en internetbankieren maar.

We wijken wel van topic af zo B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien wel een ideetje, maar ik heb nu een eurostyle rekening nog daar waar ik nix mee doe, zou ik daar dan mee kunnen internet banmkieren? Of die opzeggen en een gewone girorekning aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 19:53
De Postbank heeft bekend gemaakt dat er geen abonnementskosten betaald hoeven te worden voor de maand Juni, dit vanwege de slechte bereikbaarheid.

De Postbank rulesss. :) :) Ik heb never nooit problemen gehad met Girotel online. Ok...hij is wel eens niet bereikbaar, maar dan proberen we het de volgende dag wel weer. Ik werk ook sinds kort weer met het Girotel programma en die wil ook wel eens niet inbellen. Geen probleem...na twee keer lukt het wel. Ik zie geen problemen met Girotel het werkt fijn en goed, die keren dat het eventjes niet werkt neem ik gewoon voor lief. Het is voor mij niet een reden om van bank te wisselen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger

Ik heb alleen maar goede ervaringen ermee, als ze onderhoud plegen is het altijd 's-nachts en zo honoreren tenminste de wensen van de klanten. Er werd massaal gevraagd om een adressenboek en dat hebben ze toen ook ingebouwd. Ik vind het tevens erg handig dat je al je gegevens kunt inzien zoals ze geregistreerd staan, van airmilesnummer tot eventuele verzekeringspolissen. Alles zit erin. Inloggen is ook erg makkelijk, je krijgt apparaatje en daar stop je je bankpas in, op scherm komt code en die voer je op appaaraatje in, dan komt een response-code en die vul je in op de website. Hupsakee en toegang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Op dinsdag 04 juni 2002 21:43 schreef back.slash het volgende:
misschien wel een ideetje, maar ik heb nu een eurostyle rekening nog daar waar ik nix mee doe, zou ik daar dan mee kunnen internet banmkieren? Of die opzeggen en een gewone girorekning aanvragen?
je kunt met je eurostyle gewoon internetbankieren. Dus ik zou de giro opzeggen.
Heb ik trouwens ook al eens gepoogd, postbank zou formulier daarvoor opsturen maar nooit gekregen. Weer gebeld: ja we hadden een systeemstoring dus uw opdracht was verdwenen, we sturen het opnieuw op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een centraal girotelklachten topic van gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Laatst online: 18:24

Reptile209

- gers -

Er staat me nog een geinige uitspraak bij (hoewel ik de letterlijke variant niet meer kan vinden):

Deze TAN-lijst is gedrukt met inkt die, om veiligheidsredenen, na circa een half jaar verbleekt. Wij raden u dan ook aan om er zo snel mogelijk een fotokopie van te maken |:(

Maar ik heb overigens nooit problemen met GTO of Girotel. Ja, 't is wat traag enzo, maar verder wel ok.
Wat me wel mateloos irriteert is het feit dat de IBG (ho, nieuwe spamfactor :o) te lam is om een postbankrekening te gebruiken voor studenten met een girorekening. Nu zit ik regelmatig in het weekend rond de 21e (of de 26e...) zonder pieken terwijl mensen met een bankrekening wel stufi hebben. Bah.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Girotel Online
Girotel Online is momenteel niet bereikbaar. De openingstijden zijn van 6:00 uur tot 23:00 uur.
Vragen over Girotel Online kunt u stellen aan de klantenservice Girotel, telefoonnummer 058 - 2958008. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
bahh prutsers.. en dat moet dan 24 uurs economie voorstellen |:( .... en vaak supertraag... en allemaal van die onzin codes die je moet onvoeren pffff lekker modern, NOT... Deze service is al net zo crappy als de rest van de postbank. Als je naar het {post}kantoor gaat wordt je geholpen aan een soort salontafeltje |:( dat is toch niet normaal. Ik wil gewoon even kunnen zitten in een normale omgeving en niet al staande mijn zaken uitleggen. Het enige dat me nog bind aan de postbank is mijn rekening nummer, anders was ik al volledig overgestapt op de abn-amro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 00:11 schreef M@FI@ het volgende:
Even een centraal girotelklachten topic van gemaakt :)
Dank je :) We waren inderdaad al redelijk offtopic gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

|:( AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAHHHHHHHHRGGGGGGG |:(

Veel te veel klachten! Ik neem niet de moeite om ze nogmaals allemaal op te sommen. De meeste zijn namelijk hierboven al genoemd. Maar ook hier een gefrustreerde girotel online gebruiker :(
En nee, ik hoef,wil,kan niet de CDRom versie gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Onder het motto "elke dag een andere fout", vandaag:
Er is een fout opgetreden:

Ten gevolge van een fout is de verbinding met de Postbank verbroken. Probeer het nogmaals.

Neem bij herhaling contact op met de Girotel Online helpdesk:
Voor particuliere klanten: telefoonnummer 058 - 2958008
Voor zakelijke klanten: telefoonnummer 058 - 2958018 Code: 5202
* Klovan snapt dit echt niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 11:57 schreef Klovan het volgende:
Onder het motto "elke dag een andere fout", vandaag:
[..]

* Klovan snapt dit echt niet meer ;(
LOL,
"Nieuw bij de Postbank, de error van de dag!"
Nu ook per SMS beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Topicstarter
Nou, tot mijn grote verbazing heb ik vandaag een brief van de Postbank mogen ontvangen met een antwoord op mijn brief van 31 mei. Ik moet zeggen dat ik dat toch wel snel vind, helemaal voor zo'n groot bedrijf; meestal wacht je toch al gauw 2 weken op een antwoord. Maar goed, dit schrijft de Postbank dus als antwoord op mijn (bovenstaande) brief.
Geachte heer Ook,

Naar aanleiding van uw schrijven van 31 mei jl. delen wij u het volgende mee.
Het spijt ons van u te vernemen dat u met Girotel Online geen positieve ervaringen heeft. Uit de toon van uw brief blijkt duidelijk dat dit tot de nodige irritatie bij u heeft geleid (:)). Wij betreuren dit, daar het onze intentie is serieus aandacht te besteden aan klachten en kritiek van onze rekeninghouders.

De Postbank is momenteel hard bezig om de dienstverlening voor u als Girotelabonnee te optimaliseren, zo zijn wij ook bezig om Girotel via Internet sneller en gemakkelijker te laten verlopen.

Ter compensatie wordt u 3 maanden gratis gebruik van Girotel aangeboden. In de maand oktober zal er pas weer abonnementsgeld van uw Girorekening 12345 afgeschreven worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Hoogachtend,
Postbank NV
Op zich ben ik dus best tevreden over de afhandeling van deze zaak. Jammer dat ze niet concreet ingaan op oorzaken of toekomstplannen. Ik ben namelijk echt benieuwd of, en zo ja wanneer, die sluitingstijden verdwijnen!

Een afgekoelde Giroteller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Laatst online: 05-05 20:19
Inmiddels lijkt de boel trouwens weer redelijk bereikbaar te zijn (binnen de geldende uren :'( ) en wordt er dus standaard 1 maand geen abbonementsgeld afgeschreven. Tenzij je natuurlijk een klacht stuurt, dan kan het je blijkbaar al snel 3 maanden schelen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb Opera geinstalleerd om te kijken of Girotel Online daarmee wel werkt. Kon ik met IE nog gewoon inloggen, met Opera kom ik niet eens bij het inlogscherm. Ik krijg de volgende melding:
Bad request

Your browser sent a query this server could not understand.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

AAARRRRGGGHHHH!!!
Inloggen Girotel Online

Girotel Online is op dit moment niet bereikbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Probeert u later nogmaals in te loggen.

U kunt wel gebruik maken van de cd-rom versie van Girotel.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:32

DDX

hmms terug van vakantie, werkt mijn gin-code opeens niet meer bij girotel online
aantal dagen geprobeerd, maar zal nu wel zoals popup aangeeft geblokkeerd zijn ? (popup blijft hetzelfde)
is er geen online form aanwezig voor het resetten van de gin-code (en dat ze die dan weer thuissturen?)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
ik heb een probleem met girotel mijn moeder kan de betalingen niet versturen, hij geeft dan aan dat hij problemen heeft met het initialiseren van het java applet.

dus dacht ik ik installeer een java vm.
maar nog steeds lukt het niet (ik heb de microsoft soft java x86)

ik heb laatst wel windwos opnieuw geinstalleerd, ik heb windows xp pro ned.

bedankt voor jullie hulp

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphrodisiac
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

DonCorleone schreef op 03 september 2002 @ 19:52:
ik heb een probleem met girotel mijn moeder kan de betalingen niet versturen, hij geeft dan aan dat hij problemen heeft met het initialiseren van het java applet.

bedankt voor jullie hulp
Deze melding krijg ik sinds het weekend ook constant. Voorheen gebeurde het soms wel soms niet, maar nu dus altijd. Ik ben voor Girotel Online maar overgestapt op Mozilla. Die doet het samen met Sun Java2 1.3 prima.

pc specs | mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik doe aan Postbank Internetbankieren.. Wanneer ik daar inloggen gaat alles goed, alleen als ik dan op Internet Bankieren druk dan geeft ie een sessie timeout :( Had Postbank al gemaild, die mailde (binnen een uur!!) een nette mail met de oplossing.. Dat werkte, alleen een dag later had ik hetzelfde probleem doodleuk weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

bedankt voor jullie hulp
Tools -> Internet Options -> Delete files...

sim-pel

zoals deze optie vrijwel altijd werkt bij vage foutmeldingen en andere problemen met Internet Explorer.
Dit zou eigenlijk wel eens in een soort FAQ terecht mogen komen ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Laatst online: 10-04-2021

bedankt voor jullie hulp
inmiddels werkt het weer maar ik zou toch graag willen weten waar het aan ligt.
ik heb verder nix veranderd dus dan zou het aan girotel moeten liggen, heel vreemd!!! 8)7

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Stuff
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb eerlijk gezegt nog nooit problemen gehad met de Postbank en Girotel via Internet... zeer tevreden. Tis niet altijd even snel maar daar heeft elke site wel is last van.

Niks is 100% perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik deel ADSL internet via een router. Als ik de postbank site bezoek met een Windows98 PC en dan in wil loggen bij girotel online, dan kapt alle internet ermee en moet ik zowel de router als het modem resetten om weer dataverkeer mogelijk te maken. Dat is dus alleen met de Postbank site het geval.
Op een Windows XP machine met IE6 en de Sun Java VM (MS ondersteunt de Java VM niet meer) kun je niet online girotellen omdat de postbank een manier heeft gevonden om de Java applet niet te kunnen initialiseren. Dan heb je dus druk 5 overboekingen zitten intikken, kun je ze niet versturen omdat hij die fout geeft na het invullen van de TAN code. Bewaren kun je ze ook niet dus al het werk was voor niets.
Vroeger hadden we met het modem ook altijd gezeik met girotel. Alle fouten werden namelijk door girotel aan het modem verweten, terwijl die gewoon werkte. Dan kon je dus ook je betalingen niet doen of moest je 10 keer inbellen, en als 't 11 uur is gaat de computer daar slapen, dus moet je weer een dag wachten.
Mijn advies als je Postbank hebt: gewoon alles met papier en de post doen. Dan hoef je ook niet te betalen om hun werk te doen.

Een zeer boze email is onderweg naar de postbank. Als ze nog steeds zo dom zijn/doen, gaan er 4 rekeningen over naar de ABN. Want internetbankieren van de ABN werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Laatst online: 14-09 00:12
Wat ik overigens compleet niet begrijp is dat ze de CDROM versie niet geschikt hebben gemaakt voor Internet. Zeg maar als een soort front-end die z'n gegevens van de internet-database afhaald. Dat hoeft lijkt mij absoluut niet onveiliger te zijn dan via modem of browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Ik moet zeggen dat ik een half jaar geleden wel regelmatig problemen had met inloggen, maar het gaat nu echt allemaal heel goed! Geen problemen hier! Ik kijk 1x per dag meestal op willekeurige tijden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
ik gebruik het nu iets van 4 a 5 maanden en opzich ben ik wel tevreden. ik ben niet zo'n supergebruiker ervan maar ik vind het makkelijk om dingen over te schrijven e.d en saldo te checken.

ok ok hij is soms down de site maarja... verder werkt het bij mij zonder problemen zowel thuis als op het werk via netwerk.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
Voorheen uitstekend gewerkt met Windows 2000 Professional, nu met de nieuwe update maakt Girotel geen contact meer met de postbank... De helpdesk noch het programma ondersteunt geen klanten met Windows 2000 Professional, gezien dit pakket enkel en alleen op de zakelijke markt te vinden is....... 8)7 Idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Ben het helemaal met Cochrane eens. Weerbeeld van metoconsult heeft ook 'n i-net data ophaal mogelijkheid.

Na de overgang van ME naar XP 'n 2 a 3 tal betalingsopdrachten kunnen versturen daarna niet meer. Last van die beruchte java applet fout.
Ook niet met de tips van postbank en HCC goed kunnen krijgen.
Het is toch ei'k vreemd dat je de postbanksite als ok moet aangeven.

Gebruik helaas dan maar weer de off-line versie maar deze vind ik ook al niet meer prettig werken.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16:18
hier ook girotel, het is iedere keer weer wat anders :r klote site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag internetbankieren klachten hier ook?
ik krijg deze error bij t inloggen:
geen rekeningnummers bij RGBNummer
en dan wilde ik vanochtend bellen, denk na 5 minuten: lama ik bel op nieuw is t in gesprek :(

nu maar ff weer proberen...

GRRR!!!! :(
ik bel zo, krijg ik 1 of ander dom jochie: ja je moet je codes opnieuw aanvragen want je hebt een adreswijziging ofzo gehad
Yeah sure :( klopt geen hol van..... pfff
nu wil ik dus opnieuw aanvragen: pasnummer verkeerd ingevuld, OMG |:(

Ik word gek geloof ik :r
ok die doet het nu wel, maar nu ga ik echt flippen !!!

KRIJG IK DIT WEEEEEEEEEEEEEER, *zucht!!*
/me gegevens kunnen op dit moment helaas niet verstuurd worden. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

PFFFFF en nu doetie t weer wel....... 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyss
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-08 17:36
Bij mij staat er nu ook geen rekeningnummers bij RGBNummer kan iemand mij helpen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Wyss schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:16:
Bij mij staat er nu ook geen rekeningnummers bij RGBNummer kan iemand mij helpen hier mee?
Heh, ondanks dat je een heel oud topic omhoog schopt heb ik hetzelfde probleem..

Edit: ING is nu plotseling bezig met onderhoud.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xyzer op 05-03-2009 08:26 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris10
  • Laatst online: 04-10-2023
Mijn ING niet beschikbaar

Wegens onderhoud is Mijn ING op dit moment niet bereikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor dit ongemak. Meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris10
  • Laatst online: 04-10-2023
Onderhoud Mijn ING
Vanwege onderhoud is Mijn ING op zondag 1 maart 2009 van 0.00 tot 5.30 niet beschikbaar.

Excuses voor het ongemak.

zal wel iets uitlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:41

IEF

Why so serious?

Zullen we dit topic maar even met rust laten (2002) ?
Verder zijn korte "storingstopics" niet gewenst, zeker niet als het onderhoud betreft.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.