Ik dacht pas geleden, laat ik eens Lemmings gaan doen op mijn ouwe PC. Ik was eindelijk bij Level 28 van het Dosspel Lemmings in de moeilijkheidsgraad Tricky (moeilijkheidsgraad 2). Maar ik zag geen uitgang daar. Wie heeft een idee waar ik die lemmings naar toe moet loodsen?
D'r zijn sites compleet gewijd aan lemmings... daar staan dan ook alle levels uitgelegd op... ff googlen dus
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Heb ik wel maar ik ben een echte "Tweaker" die niet de code gaat intikken van het volgende level. Tenzij de uitgang er is.Op vrijdag 31 mei 2002 07:35 schreef phantom_800 het volgende:
zijn er geen cheats?![]()
Wel vreemd is dat het level heet: "Something is away" ofzo..... Iderdaad, de uitgang is pleite! Of zie ik het nou verkeerd?
Verwijderd
ja daar heb je gelijk in maar af en toe als het na dagen ploeteren nog niet lukt denk ik van.. level skip cheat ofzoOp vrijdag 31 mei 2002 07:38 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik ben een echte "Tweaker" die niet de code gaat intikken van het volgende level. Tenzij de uitgang er is.
Wel vreemd is dat het level heet: "Something is away" ofzo..... Iderdaad, de uitgang is pleite! Of zie ik het nou verkeerd?
mah goed -- ontopic
Op vrijdag 31 mei 2002 07:38 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik ben een echte "Tweaker" die niet de code gaat intikken van het volgende level. Tenzij de uitgang er is.
alsjeblieftTricky 28: Lost Something
Send a scout to the right, and block off the left. Build up to the rock that seems to float in the air. The exit is on the bottom off the rock (sitting on the steel floor), towards the middle. Bash, mine, or dig to find it. Free the blocker on the right.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Voor DOS (doet het ook onder Windows 9x) heb je Lemedit, daarmee kun je zelf levels maken en bewerken, je kunt de levels alleen spelen met customized lemmings.Op vrijdag 31 mei 2002 07:43 schreef Da Mastah het volgende:
Thnx!
Zijn er ook Leveleditors voor?
Hier staat voorbeeld van een simpel level wat ik heb gemaakt gister ofzo.
Pagina: 1