Okay, het heeft niets met computers te maken, maar technisch gezien zit ik toch in het juiste topic. Ik heb net een nieuwe dubbeldeurs koelkast gekocht (met 4 sterren vriezer, ik weet echter niet hoeveel het verbruik is. A-klasse apparaat in ieder geval) en een combimagnetron die max 2300 Watt slurpt. Nou heb ik nog maar 1 stopcontact in mijn keuken over. Kunnen deze 2 apparaten mbv een verlengsnoer op dit ene stopcontact zonder dat ik de boel opblaas als ik eens een pizzatje wil "crispen"? Wat is de max output die een stopcontact kan leveren, eigenlijk?
2,1 GHz; als je uitgaat van 256Meg RAM in je compressor...
Heb je het BIOS al gechecked ?
Heb je het BIOS al gechecked ?
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Het hangt er van af hoe zwaar de zekering is. De meeste stopcontacten zijn afgezekerd met 16A, wat betekent dat er zo'n 3500W geleverd kan worden. Dat geldt dan voor de hele groep, dus let er op dat er niet meer stroomslurpers op die groep zitten anders gaat het toch nog mis. Denk er ook aan dat je verlengsnoer geschikt moet zijn voor zo'n hoge stroomsterkte.
Nieuwste XP-drivers downloaden en BIOS-upgraden
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()