FAKE(?) UPC facturen waarschuwings tip

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Hallo,

wellicht iets om op de voorpagina te melden met verzoek of meerdere mensen dit kregen?

Vooral wil ik hen attenderen op de 2 facturen en apart verstuurde 'omschrijving' waar ook nog eens in staat
"ons rek.nr. is....."

En dan op alle 3 die papieren 3 verschillende rekening nummers waaronder geen 1 degene is die ik op al mijn afschriften heb staan!

kassa en nog zo iets al ingelicht.

uit andere draad waarop ik antwoorde vandaag:

Crosservices..... never heard of, en niet omschreven op de factuur, dUs dok ik dat niet.

Verder kreeg ik 2 facturen zonder omschrijving
1 dag later de omschrijving van de 2 facturen, vaaaaaaagg

Maar erger, 3 rekening nummers worden er genoemd
en niet 1 de eerdere die ik op al mijn afschriften heb!

vr.gr.

B

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik heb ook zo'n brief ontvangen.
Cross Services staat voor nog openstaande bedragen van het vorige betalingssysteem maar er klopt meestal niks van.
Verder zaten bij mij de specificatie en de "binnen 8 dagen openstaande cross services bedragen overmaken"" brief in twee aparte enveloppen en zat er 1 dag tussen.
Er is al een brief van mij naar UPC gegaan waarmee ik mijn ongenoegen (zwak uitgedrukt) heb geuit.

En bij mijn bank is al bekend dat als ze willen innen dat het dan gestorneerd mag worden :)

Battle.net tag

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Erg wazig indeed, maar kan dit beter niet in "Tweakers.net Frontpage Feedback" of in Internet en Telefonie oid?

Xcuse me if Im wrong, ben net wakker :P

C:\>_

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Goeiemorgen Vinnie
LA->TFF :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm, niet zo moeilijk doen. Chello meldt dat zelf al op hun pagina's, niet druk maken dus.

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 11:21

Krul

Holodoc

Op vrijdag 31 mei 2002 09:02 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ehm, niet zo moeilijk doen. Chello meldt dat zelf al op hun pagina's, niet druk maken dus.
Waar dan? Link zou handig zijn.

Maar ik heb het ook al van meerdere mensen gehoord, en zelf heb ik nu laatst weer zo'n vreemde factuur gehad. Meestal gaat ie de kast in zonder dat ik hem betaal. 9 van de 10 keer klopt er niets van, heb er geen zin meer in om het allemaal uit te gaan zoeken. Het is echt een grote bende bij die administratie. Echt verschrikkelijk.
Mijn advies: laat niets automatisch van Chello/UPC van je rekening afschrijven, en let goed op bij rekeningen.

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Krul schreef op 31 May 2002 @ 17:15: [...]Waar dan? Link zou handig zijn.
Inderdaad, ook ik weet overigens die link niet.

Inmiddels adsl ik via xs4all, heerlijk!, mijn 'eigen' internet lijntje :-)
96 Kbyte ps continue (mits aangeboden uiteraard, jawel, zucht...)
En wat mij opvalt, dit is ook zo met http en news, waar dit bij chello veeeeeel trager ging.

Inmiddels heb ik van mijn voorstel niks meer vernomen, dat chello mij gewoon uitschrijft, ik betaal niks, en ik vorder bij hen niks, incl. de modem borg niet die overigens op 3 verschillende dagen wordt afgehaalt! :-))
De laatste 'officiele' brief noemde vandaag, en wel tussen 08:00 en 12:00 uur.
Ben benieuwd of ze m komen halen.

Een officiele break met chello heb ik dus niet op papier, wellicht halen ze het modem maar gaan gewoon door met geld proberen te innen wat hen niet rechtens toekomt.

Vandaag las ik dat ze, chello / upc, digitenne gaan aanpakken voor de rechter.

GO digitenne, Go, Go Go GOooooooo!

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat jij een vreemde rekening van Chello krijgt is niet bepaald frontpagenieuws, sorry :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

notsonewbie schreef op 11 April 2003 @ 09:17:
[...]

Inderdaad, ook ik weet overigens die link niet.

Inmiddels adsl ik via xs4all, heerlijk!, mijn 'eigen' internet lijntje :-)
96 Kbyte ps continue (mits aangeboden uiteraard, jawel, zucht...)
En wat mij opvalt, dit is ook zo met http en news, waar dit bij chello veeeeeel trager ging.

Inmiddels heb ik van mijn voorstel niks meer vernomen, dat chello mij gewoon uitschrijft, ik betaal niks, en ik vorder bij hen niks, incl. de modem borg niet die overigens op 3 verschillende dagen wordt afgehaalt! :-))
De laatste 'officiele' brief noemde vandaag, en wel tussen 08:00 en 12:00 uur.
Ben benieuwd of ze m komen halen.

Een officiele break met chello heb ik dus niet op papier, wellicht halen ze het modem maar gaan gewoon door met geld proberen te innen wat hen niet rechtens toekomt.

Vandaag las ik dat ze, chello / upc, digitenne gaan aanpakken voor de rechter.

GO digitenne, Go, Go Go GOooooooo!
Waar las je dat :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1