• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik ben geinteresseerd in het kopen van een digitale camera. Ik heb de volgende eisen voor de camera:

- Camera is voor "huis tuin en keuken gebruik".
- Minimaal 3 megapixel omdat ik foto's laat afdrukken op 13*18 cm.
- Optische zoom
- Draagbaar, formaat hp c318 is ok.
- Geheugen: compact flash of smartmedia gebruiken, ander geheugen vind ik te duur.
- Normale batterijen gebruiken, AA, of AAA, zodat ik geen dure accu's erbij hoeft te kopen.
- Mijn budget is 500 euro, maar dan wil ik er ook een 64 mb geheugenkaart bij hebben.

Ikzelf zat te denken aan de Toshiba Toshiba PDR-M 71, ik zit nu in Amerika waar hij precies 500 euro zou kosten met een 128 mb gehuegenkaart erbij.
Welke camera raden jullie mij aan?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

[topic=197979/1/25]

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik vind die topics erg leuk hoor, maar dat schiet niet op vind ik. Als ik daar mijn vraag neerzet, dan krijg ik misschien 2 reply's en dan gaat het weer ergens anders over.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op vrijdag 31 mei 2002 01:43 schreef Oscar28 het volgende:
Ik vind die topics erg leuk hoor, maar dat schiet niet op vind ik. Als ik daar mijn vraag neerzet, dan krijg ik misschien 2 reply's en dan gaat het weer ergens anders over.
er zijn om internet ook genoeg sites met honderden reviews van camera's...

als je die ff doorspit, weet je precies welke camera het beste is voor jou...

Deze vind ik persoonlijk heel goed...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 01:43 schreef Oscar28 het volgende:
En dat geeft je het recht een topic te openen?
Als iedereen dat gaat doen wordt het een enorm zooitje hier.

En je kan heel goed zelf uitzoeken wat voor camera's er te krijgen zijn. In de FAQ staan een aantal hele goede links. Ik ken zat mensen die via die sites hun camera hebben uitgezocht en er dik tevreden mee zijn (heb ik zelf ook gedaan). Mocht je nog kleine vraagjes hebben kan je die hier gewoon stellen. Maar je mag best eerst wat vooronderzoek verrichten.

Dit topic is gesloten.