geforce 2 mx opfokken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• BBKiller4Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2024
He
Ik ben nieuw in dit gebied maar had laatst een een geforce2 mx in mijn handen en aangezien die nog geen fan erop heeft ( alleen koelribben ) had ik zoiets van ...die kan ik goed opfokken >:)...

Is dit nu ook het geval aangezien hij met een koeler veel lagere temp haalt en dus ook hoger zou kunnen lopen, of is de temp niet allesbepalend??
En zo ja hoe of met welk progje kan ik relax ( zonder veel poespas) de Mhz verhogen van de cpu van de Geforce 2 MX 200 32 Mb . 4x agp maar loopt momenteel op een mobo wat maar 2x agp ondersteunt...dus ja |:(

Verwijderd

Hangt er vanaf hoe ver je wil gaan. En als je mobo maar 2x agp ondersteund weet ik nie of het veel zin heeft. Veel sneller zal ie nie worden.

Mijn ervaring is: gewoon sow houwen als het is als je er nix vanaf weet. En pas gaan knutselen als je het bij andere mensen hebt gedaan >:)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 01:13 schreef Badboykiller4Lifeya het volgende:
He
Ik ben nieuw in dit gebied maar had laatst een een geforce2 mx in mijn handen en aangezien die nog geen fan erop heeft ( alleen koelribben ) had ik zoiets van ...die kan ik goed opfokken >:)...

Is dit nu ook het geval aangezien hij met een koeler veel lagere temp haalt en dus ook hoger zou kunnen lopen, of is de temp niet allesbepalend??
En zo ja hoe of met welk progje kan ik relax ( zonder veel poespas) de Mhz verhogen van de cpu van de Geforce 2 MX 200 32 Mb . 4x agp maar loopt momenteel op een mobo wat maar 2x agp ondersteunt...dus ja |:(
Neem heb mee naar bed, en fuck hem maar goed op :P

Verwijderd

hshahaaha

maar goed
mijne point of view loopt core 255 en mem op 197 dus die dingen kun je wel opfokken hoor. ;)

zit nu te wachten op mijn gf4 ti4200 leadtek,

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Ik heb een Nvidia Riva TNT2 Op 190 mhz / 185 lopen :D

• BBKiller4Life
  • Laatst online: 21-08-2024
Op vrijdag 31 mei 2002 03:43 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Neem heb mee naar bed, en fuck hem maar goed op :P
Ze wou niet :'(

Maar waarmee kan ik die dan oc'en??

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:44

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Op vrijdag 31 mei 2002 11:41 schreef Badboykiller4Lifeya het volgende:

[..]

Ze wou niet :'(

Maar waarmee kan ik die dan oc'en??
NVmax 4
Geforce Utility
Of gewoon bij je videokaart instellingen.
eigenschappen > instellingen > geavanceerd > geforce2MX200/400 > aanvullende eigenschappen > klokinstellingen

theworldforizabel.la

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zie de V&B-FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.