Ik ben werkelijkwaar stad en land afgelopen (zowel Arnhem als Rotterdam) om 8cm cdtjes te krijgen. Die bleken uiteindelijk wel te vinden, maar nu ben ik nog op zoek naar een CDRWtje voor in mijn Napa (mijn muziekkeus veranderd vrij snel
). Heeft iemand enig idee waar ze te koop zijn (liefst in de buurt van Arnhem).
hmm, wijs eens aan dan? ik zie wel de gewone 8 cm cdrs staan, maar niet de rw's... en 8 euro verzendkosten, beetje jammer he... daarom koop ik ze liever in een winkel
Dixons verkoopt ook 8cm cdtjes, weet niet zeker of ze ook cdrw's verkopen.
weinig tot niks..
Verwijderd
www.disque.nl
die zit hier in Alphen a/d Rijn...zijn wel redelijk goedkoop
[edit] Excuses naar Domi --> http://shop.cdfreaks.com
die zit hier in Alphen a/d Rijn...zijn wel redelijk goedkoop
[edit] Excuses naar Domi --> http://shop.cdfreaks.com
mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties hoor, maar ik zoek een ECHTE WINKEL (liefst in de buurt van ARNHEM). Niet online, want ik heb weinig zin om meer verzendkosten te betalen dan dat een cdtje kost!
edit:
Dixons heeft voor zover ik weet alleen de cd's. Tenminste, vorige week wel hadden ze geen rw's
Dixons heeft voor zover ik weet alleen de cd's. Tenminste, vorige week wel hadden ze geen rw's
lol! wou je soms komen helpen ofzo?
*schopje*
weet iemand of ze misschien op de "beverwijkse bazaar" te verkrijgen zijn? anders knal ik daar zaterdag ff heen met de auto...
weet iemand of ze misschien op de "beverwijkse bazaar" te verkrijgen zijn? anders knal ik daar zaterdag ff heen met de auto...
vriend van me had eerst heel partijtje sony mavica cd-rwtjes bij Correct r'dam gekocht... kostte wel aardig wat en is maar 156 mb.. maareh wel goed.. hij had dacht ik nog aardig wat van liggen. heb zelf ook eentje van m overgenomen om te testuh.. misschien kan je van hem wat overnemen.. of bij correct halen.. anders kan je ook conrad.nl proberen.. hebben sowieso ook.. denk dat moeilijk zal zijn om zo ergens in shop 8cm cdrw's vind.. voor correct moet je btw wel effe van te voren bellen of ze op voorraad hebbeh..
ok, thanx voor de reacties. ik ga mediamarkt ff proberen vandeweek. zoals ik al zei bestel ik liever niet online, omdat de verzendkosten meestal meer zijn dan de cdrw zelf...
Pagina: 1