Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
prioriteit verhogen
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Ik draai hem gewoon standaard op mijn w2k bakken (thuis en op de zaak). Die machines draaien 24/7 en grazen perfect. Ook als ik apps draai (of gamez
). Ik zie dan wel de keyrate dalen, maar niet met een factor 10 
Dus, wat er daar aan de hand is bij jou, beats me ? misschien draai jij een app of game die volledig 16bit is, en eenbeetje maf geprogd is
. Ik heb dat wel eens meegemaakt onder NT, dat dan de machine errug traag wordt
. Aangezien W2K gebouwd is op de Kernel van NT, kan ik me zoiets voorstellen in jou geval.
DJ
Dus, wat er daar aan de hand is bij jou, beats me ? misschien draai jij een app of game die volledig 16bit is, en eenbeetje maf geprogd is
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Nou, wat ik had openstaan was:
- Netscape
- Putty (SSH-Clienttje van 150 kb)
- Putty
- Putty
Verder heeft deze bak 256 MB, dus daar zal het niet aan liggen ... Maar het is zo vaag in ieders geval. Normaal duurt een reeks 10 minuutjes hooguit, maar nu gewoon ruim anderhalf uur !! EN dat alleen als ik aan het SSH-en ben ... Sucks
'k Heb de prio al op High staan, maar nu is 't volgende 't geval:
ALs ik werk, gaat traaaaaaag.. Ga ik benchmarken, dan gaat het superrap (zoals 't hoort), maar dan kan ik dus met de rest nix ... Soort freeze-effect zolang 't koetje aan 't benchen is ... Any idea's? Ik draai de v2.8010-463-CRT-00071214 zeg maar
- Netscape
- Putty (SSH-Clienttje van 150 kb)
- Putty
- Putty
Verder heeft deze bak 256 MB, dus daar zal het niet aan liggen ... Maar het is zo vaag in ieders geval. Normaal duurt een reeks 10 minuutjes hooguit, maar nu gewoon ruim anderhalf uur !! EN dat alleen als ik aan het SSH-en ben ... Sucks
'k Heb de prio al op High staan, maar nu is 't volgende 't geval:
ALs ik werk, gaat traaaaaaag.. Ga ik benchmarken, dan gaat het superrap (zoals 't hoort), maar dan kan ik dus met de rest nix ... Soort freeze-effect zolang 't koetje aan 't benchen is ... Any idea's? Ik draai de v2.8010-463-CRT-00071214 zeg maar
Modjes in action !!
-- © 2
Zonder meteen de beschuldigende vinger naar Netscape te willen wijzen
, aan Putty ligt 't niet. Die heb ik ook regelmatig 2 of 3 openstaan zonder merkbaar effect op m'n keyrate onder win2k. (zelfde versie koe ook)
Volgens mij is het enige verschil tussen locken en niet locken je schermgebruik...
misschien een extreme (1600*1200) animated gif als desktop-achtergrond in combinatie met een erg crappy videodriver?
Volgens mij is het enige verschil tussen locken en niet locken je schermgebruik...
misschien een extreme (1600*1200) animated gif als desktop-achtergrond in combinatie met een erg crappy videodriver?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Er is een mannier om te achterhalen waarom je koe zo langzaam gaat:
Op het moment dat je koe langzaam gaat, start dan de Task Manager van WIN2K (rechtermuisknop taakbalk, Task Manager). Vervolgens ga je naar het 2e tabblad (Processes) en kijkt daar in de kolom CPU welke task (naast DNETC.EXE) veel CPU belasting heeft: dat is de kwaal
.
Schakel de kwaal uit en DNETC.EXE zal naar >95 gaan
suc6
Op het moment dat je koe langzaam gaat, start dan de Task Manager van WIN2K (rechtermuisknop taakbalk, Task Manager). Vervolgens ga je naar het 2e tabblad (Processes) en kijkt daar in de kolom CPU welke task (naast DNETC.EXE) veel CPU belasting heeft: dat is de kwaal
Schakel de kwaal uit en DNETC.EXE zal naar >95 gaan
suc6
Cupra Born
Verwijderd
Zal dit weer een geval zijn van x^2 bloks?
Of gaat het echt over Mkeys/sec ???
In het laatste geval zou ik het niet weten als de prioriteit al hoog staat.
Of gaat het echt over Mkeys/sec ???
In het laatste geval zou ik het niet weten als de prioriteit al hoog staat.
Dat is juist het vage ... Koetje neemt netjes 99% in gebruik, de rest niets/nauwelijks, af en toe komt putty d'r doorheen gestampt met 10/15, that's it... Dus maybe dat de videodrivers toch iets niet lekker doen? Achtergrond is gewoon standaard-blauw, geen (ani)gif ofzo. Beeldscherm staat op 1280*1024, V3800 Asus Videokaart, en het is een werkbak, geen gamebak ... (toch nie ...
) Nouja, vaag anyways.
Modjes in action !!
-- © 2
Pagina: 1