zie topic
het is al weer klaar,..wat mij betreft slotje
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/510493
thx
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/510493
thx
Verwijderd
ohw fuck altijd, als ik wat wil vragen zit ik inde verkeerdeOp vrijdag 31 mei 2002 00:12 schreef Robin Vreuls het volgende:
=> [forum=26]![]()
mjah, dit is niet echt een probleem oidOp vrijdag 31 mei 2002 00:13 schreef Silverstar het volgende:
Topics worden nooit gesloten omdat ze zijn opgelost. Anders kun je half GoT wel gaan sluiten omdat het is opgelost. En dat een topic open blijft is ook handig voor als het probleem later weer een keer bij iemand anders optreedt, dan hoeft diegene daar geen nieuw topic voor te openen.
Verwijderd
Ik heb het ook niet specifiek over jouw topic, maar over topics in het algemeen. Hoorde dit laatst van Jotti namelijk en vond het wel even de moeite waard om te melden.Op vrijdag 31 mei 2002 00:15 schreef Alfa_33 het volgende:
mjah, dit is niet echt een probleem oid,..
,..althans voor de 1337 hkérs wel uiteraard like Alfa_33
mwah,.. het is al done slot is er weer af,.. deze mag dan wel op slotOp vrijdag 31 mei 2002 00:15 schreef Jaymz het volgende:
Een topic 'moet' niet dicht als het opgelost is hoor
euhn.. neejOp vrijdag 31 mei 2002 00:18 schreef Jaymz het volgende:
ik geloof dat wij allebei hetzelfe zeggen, of ben ik nou scheel ?
Ohja. ff snel editten hè. Mij een beetje in verwarring bregen. Tssssk die regulars van tegenwoordig![]()
![]()
Verwijderd
WheheheheheOp vrijdag 31 mei 2002 00:18 schreef Jaymz het volgende:
ik geloof dat wij allebei hetzelfe zeggen, of ben ik nou scheel ?
Ohja. ff snel editten hè. Mij een beetje in verwarring bregen. Tssssk die regulars van tegenwoordig![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq