🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Geen andere proggies draaien.
ja, dat snap ik, maar het gaat om een server bij ons op school. nu is er daar nog een gast die ook een koetje op dezelfde server draait. aangezien het gaat om een Dual PIII, kan ik lekker grazen.
tenminste, als ik 100% cpu tijd had, die gast heeft met zijn koe 90% en ik maar 10%. hoe verander ik dit zodat ik op 1 sta???
tenminste, als ik 100% cpu tijd had, die gast heeft met zijn koe 90% en ik maar 10%. hoe verander ik dit zodat ik op 1 sta???
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
uuuuh, zijn koetje het nekje omdraaien misschien?
Als een koetje gaat grazen, en ziet dat er niet een maar twee sappige weiden te begrazen zijn, dan neemt 'ie meteen bezit van beiden. Het tweede koetjes kan dan alleen nog maar de kantjes grazen.
Als een koetje gaat grazen, en ziet dat er niet een maar twee sappige weiden te begrazen zijn, dan neemt 'ie meteen bezit van beiden. Het tweede koetjes kan dan alleen nog maar de kantjes grazen.
Intentionally left blank
of die 2de koe moet megastrong zijn en zijn prioriteit verhogen. hierdoor wordt wel het land nogal omgeploegd, maar ja.. die 2e koe graast dan wel veel sneller ;-)
Pagina: 1