Toon posts:

resolutie laag als ik opstart met monitor uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me computer opstart met monitor aan dan heb ik gewoon beeld zoals meestal.

Maar soms druk ik de computer aan en niet het beeldscherm. En dan krijg ik alles op minimum en kan het niet hoger zetten. Dus moet ik eerst rebooten.

Dit is erg vervelend en frustrerend. Weet iemand wat er hier aan de hand is??

Ik heb een Voodoo3 PCI, en een Relisys monitor (17' inch)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vreemd probleem, wat ik zou proberen is het volgende: heb je je monitor toevallig als plug-n-play geïnstalleerd? Zo ja, installeer hem dan ff als die Relisys 17". Dan weet windows ook zonder monitor wat je monitor aan kan qua resoluties en frequenties.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:04

charrel

Cortisol4life..

tis niet vreemd, als je opstart met je monitor uit kan je videokaart geen signaal afgeven en dus ook geen resolutie of refreshrate van je monitor bepalen!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, kan me niet meer herrineren dat ik dit gepost had, maar kennelijk wel dus

maar goed het probleem is er nog, en ik heb monitor wel als Relisys geinstaleerd.
Op vrijdag 31 mei 2002 07:02 schreef charrel het volgende:
tis niet vreemd, als je opstart met je monitor uit kan je videokaart geen signaal afgeven en dus ook geen resolutie of refreshrate van je monitor bepalen!
Is er ook iets tegen te doen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je misschien een TV-out aangesloten? In dat geval switcht ie naar de tv-out als ie geen monitor kan vinden.. en dat is een lage res. op 50Hz..

Verwijderd

Topicstarter
beetje kort af maar: nee ook niet

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
had ik eerst ook, geen id hoe dat kan!
Was met voodoo banshee heb nu geen last meer van met GF2mx
Pagina: 1