OkOp maandag 10 juni 2002 21:04 schreef Devian het volgende:
falcon + ik hebben de actie al overgenomen.
mail naar tweakshop is gestuurd. verw8 eind deze week alles rond te hebben
als de mensen die mee willen doen even hun mail adres naar mij willen mailen (devian@assault.nl) samen met de hoeveelheid die ze willen dan worden de matjes eind deze week besteld.
De inkoopactie is nog niet gesloten, er kunnen nog meer mensen meedoen.
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
[quotejezus dat fleece magic is 50 tot 200 euro zowat!
[/quote]
Zo veel duurder is het nu ook weer niet,
de matten zijn een stuk groter zodat 1 pakket voldoende is voor een full tower(50euro+porto).
Verder kun je ook reststukken per m2 kopen en dan zit je op 30 euro m2 + porto.
Een pakket bestaat uit:
Generischer Dämmattensatz aus Magic Fleece bestehend aus 5 großen Dämmatten (0,4m * 0,4m) Gesamtfläche des Satzes 0,8m². (Preis pro m² entspricht 60,00 EUR)
2 pakken Akasa zijn dus net ietsje meer als 1 pak Magic fleece maar beiden zijn echt ruim voldoende voor een full tower (zie een eerdere posting van me hierboven ergens).
De 200 euro dure kits zijn kant en klare kasten met magic fleece uitgevoerd.
D'r zijn ook enkele doe het zelf kits te krijgen voor bijv. de chieftech en Aopen hq45, helaas nog niet voor de hq08.
Maar goed, de porto komt er nog bovenop en die is niet mis,
de nederlandse importeur is daarin wel weer wat goedkoper maar daarvan zijn de verkoopprijzen weer wat hoger.
Toch hebben ze wel erg interessante produkten voor degenen die een echt stille pc willen.
Vooral de noisevent voor niet tweakers en de silentbay zijn volgens mij dik in orde.
Maar goed, duidelijk is dat de Akasa deal best in orde is,
die magic fleece stuff is gewoon wat duurder
[/quote]
Zo veel duurder is het nu ook weer niet,
de matten zijn een stuk groter zodat 1 pakket voldoende is voor een full tower(50euro+porto).
Verder kun je ook reststukken per m2 kopen en dan zit je op 30 euro m2 + porto.
Een pakket bestaat uit:
Generischer Dämmattensatz aus Magic Fleece bestehend aus 5 großen Dämmatten (0,4m * 0,4m) Gesamtfläche des Satzes 0,8m². (Preis pro m² entspricht 60,00 EUR)
2 pakken Akasa zijn dus net ietsje meer als 1 pak Magic fleece maar beiden zijn echt ruim voldoende voor een full tower (zie een eerdere posting van me hierboven ergens).
De 200 euro dure kits zijn kant en klare kasten met magic fleece uitgevoerd.
D'r zijn ook enkele doe het zelf kits te krijgen voor bijv. de chieftech en Aopen hq45, helaas nog niet voor de hq08.
Maar goed, de porto komt er nog bovenop en die is niet mis,
de nederlandse importeur is daarin wel weer wat goedkoper maar daarvan zijn de verkoopprijzen weer wat hoger.
Toch hebben ze wel erg interessante produkten voor degenen die een echt stille pc willen.
Vooral de noisevent voor niet tweakers en de silentbay zijn volgens mij dik in orde.
Maar goed, duidelijk is dat de Akasa deal best in orde is,
die magic fleece stuff is gewoon wat duurder
Jongens bedankt
ben blij da de actie ook door gaat zonder mij
ik hoop dat ik de volgende keer meer tijd heb voor de inkoopactie
Maar suc6 verder en ik hoor het wel
ben blij da de actie ook door gaat zonder mij
ik hoop dat ik de volgende keer meer tijd heb voor de inkoopactie
Maar suc6 verder en ik hoor het wel
Helaas ik heb toch maar gekozen voor Magic Fleece, ik heb een Chieftec Big Tower. Dus ik kan het er zo inplakken.Op maandag 10 juni 2002 21:09 schreef Devian het volgende:
als de mensen die mee willen doen even hun mail adres naar mij willen mailen (devian@assault.nl) samen met de hoeveelheid die ze willen dan worden de matjes eind deze week besteld.