Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 4 X 80mm fanguard € 1.89 = 7.56
20 X rode led € 0.10 = 2.00
20 X groene led € 0.10 = 2.00
20 X gele led € 0.10 = 2.00
1 X verzends kosten € 1.50 = 1.50
2 X potmeter 10k (10.000 ohm ) € ? = ?
2 X potmeter 100R (100 ohm ) € ? = ?
____+
15.06 |
moet ik nog weten of ik die potmeters kan krijgen, en hoeduur.
Verwijderd
Waar wil je die weghalen dan? Want ik kan ze hier niet krijgenOp vrijdag 07 juni 2002 19:29 schreef TeuS het volgende:
b) gewone prijs zeker?
Het kost toch niets extra om het naar belgië over te maken?
De kosten van het opsturen worden toch wel vergoed?
geupdate met prijzen?Op vrijdag 07 juni 2002 18:34 schreef TeuS het volgende:
is geupdated met prijzen en regelingen voor verkoop
ik zie nog steeds geen prijzen voor die 80mm fans, die zouden gisteren toch al komen?
Ik snap dit niet helemaal?Op vrijdag 07 juni 2002 19:57 schreef TeuS het volgende:
idd
@brouwer: 8€
Het lijkt mij handiger dat het geld rechtstreeks wordt overgemaakt. Dat scheelt gedoe.
Ik vind het ook prettiger om geen verantwoordelijkheid voor het geld te dragen.
Maar waarschijnlijk stuur ik wel alles door. (als ouders oké gaan) Zo erg is het toch niet?
Op vrijdag 07 juni 2002 19:43 schreef jjwa het volgende:
[..]
geupdate met prijzen?
ik zie nog steeds geen prijzen voor die 80mm fans, die zouden gisteren toch al komen?
Verwijderd
Namelijk
-Waar je de potmeters weghaalt?
-Wat is een standaart prijs voor een potmeter?
b) GEEN IDEE, prijzen zullen normaal zijn
www.conrad.nl=>daar kun je al +- de prijs weten
Verwijderd
Je bent zelf ook nog geen maand lid van GoT.
Dit is toch wel een beetje rare gang van zaken.
Mijn vader zei btw dat het niet veel extra kost om vanuit belgië naar Nederland te verzenden.
Heb je die mogelijkheid al gechecked?
80mm sunon:
4.94/stuk
4.53/10stuks
3.75/15stuks
=>hahahaha: 5€ vanaf 50 stuks
ook nog fans met automatic restart maar da's zever
users.pandora.be/deschildre/inkoop.htm
bestel maar!
einde vd actie: eind deze maand
Verwijderd
10x groene LEDs (normaal)
10x gele LEDs (normaal)
5x rode LEDs (normaal)
EN DAT WoRDT NU:
10x rode LEDs
10x groene LEDs
10x gele LEDs
allemaal normale,
Dat wordt dus excl. verzendkosten 3.00 EUR
en inclusief verzendkosten 4.50 EUR
dus dit is mijn enige bestelling, dus _NIET_ de vorige post erbij tellen
Verwijderd
Wat wil je dat we doen dan?Op zondag 09 juni 2002 10:19 schreef CybErik het volgende:
*schop*
Wakker worden mensen!
Verwijderd
En die pagina bijwerken zodat ik er ook bij sta met mn 30 LEDjes
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 80 mm Sunon fan 41.7 cfm, 3000rpm, 34dba, sleeve 4.94/stuk 4.53/10stuks 3.75/15stuks |
niet duur nee
maar ik heb genoeg 80 mm fans
voor iedereen nogmaals;
DIT IS DE SITE MET PRIJZEN EN BESTELLINGEN
http://users.pandora.be/deschildre/inkoop.htm
DIT WAS DE SITE MET PRIJZEN EN BESTELLINGEN
Verwijderd
needankje, ik hoef geen kruisjes.Op zondag 09 juni 2002 20:37 schreef TeuS het volgende:
mogen ook weg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
hij zegt van done, en dan gebeurt er niksOp zondag 09 juni 2002 20:46 schreef TeuS het volgende:
bij mij alles ok
http://communities.msn.be/c572asgf5rp8eh25j4ln2qj6v0
78-81
stuur de plaatjes maar naar gjvisser@home.nl
je bent te oud voor de nieuwe lijst
conclusie:Op zondag 09 juni 2002 23:16 schreef sKitZo het volgende:
hehehe...
je bent te oud voor de nieuwe lijst
"deze lijst is alleen geschikt voor jongeren onder de 16 jaar"
ok, dus iedereen die ouder is die is/wordt van de lijst geschopt
damnOp maandag 10 juni 2002 09:22 schreef jjwa het volgende:
[..]
conclusie:
"deze lijst is alleen geschikt voor jongeren onder de 16 jaar"
ok, dus iedereen die ouder is die is/wordt van de lijst geschopt
dan val ik ook al af
Mijn schoonvader kwam gister ook nog met een adresje voor inkoop (grothandelsprijzen).
Ik hoor binnenkort wat 80 en 120 mm daar kost, en welk merk.
keep me informed plzOp maandag 10 juni 2002 15:59 schreef KillerAce_NL het volgende:
Whaaah, dan ben ik veel te oud...
Mijn schoonvader kwam gister ook nog met een adresje voor inkoop (grothandelsprijzen).
skitzo@chello.nl
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 10 juni 2002 15:59 schreef KillerAce_NL het volgende:
Whaaah, dan ben ik veel te oud...
--------------------------------------------------------------------------------
Keep me informed too
hiney, doe je nu mee?
nog enkele fans...
en wil iedereen stoppen met mijn inkoop te saboteren:(
Mij hoor je niet zeggen dat ik een aktie start.
Maar ehm, wat is nou bij jou de maximale duur v/d aktie ?
ok, ik zie mezelf weer in de lijst staan, in orde!Op maandag 10 juni 2002 17:00 schreef TeuS het volgende:
sorry jiwa!!!
hiney, doe je nu mee?
nog enkele fans...
en wil iedereen stoppen met mijn inkoop te saboteren:(
3x brouwer 1x ik +4x killerace
Klopt noet Teus, ik heb nooit 40 mm fans besteld.
Ik wil misschien wel een paar dingen bestellen, maar als je niet onder de conrad prijzen komt hoef ik niks (dat is dus inkoop actie + verzendkosten < Conrad zonder verzendkosten)
qua led's: niet gaan mierenneuken, met het transport ben je het al kwijt:D
weerstandjes: uiterst goedkoop
Als je 80mm KD1208PTB3's kunt leveren wil ik hier graag 2 van, 2 80MMfanguards en dat groene VGA heatsinkje die je ergens hierboven op die foto hebt staan (die met fan en pushpins bedoel ik).
Als je de KD1208PTB3 niet kunt leveren laat ik het voorlopig bij niks
die site is alleen super, maar dan ook super onoverzichtelijkOp dinsdag 11 juni 2002 18:48 schreef CybErik het volgende:
[..]
LEZEN AUB hij heeft al een site gemaakt met alle prijzen, slimmerd
USERS.PANDORA.BE/DESCHILDRE/INKOOP.HTM
ik lever fans in formaten van 25mm tot 90mm
120mm is metaal maar ongeloofelijk duur
90 mm Sunon fan
50cfm, 2800rpm, 35dba, sleeve
?
80 mm Sunon fan
41.7 cfm, 3000rpm, 34dba, sleeve
4.94/stuk
4.53/10stuks
3.75/15stuks
60mm (25mm) Sunon fan
21.7cfm, 4500rpm, 34db a,sleeve
ik kan moeilijk voor elke fan de prijs en offerte vragen (die mensen hebben ongeloooooofelijk véél werk)
tis toch gewoone en winkel. Dan kunnen ze toch gewoon de prijzen doorgeven. Lijkt mij niet zoveel werk. En ik weet wel dat er een site is, hijs alleen errug onoverzichtelijkOp dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef TeuS het volgende:
kerel
USERS.PANDORA.BE/DESCHILDRE/INKOOP.HTM
90 mm Sunon fan
50cfm, 2800rpm, 35dba, sleeve
?
80 mm Sunon fan
41.7 cfm, 3000rpm, 34dba, sleeve
4.94/stuk
4.53/10stuks
3.75/15stuks
60mm (25mm) Sunon fan
21.7cfm, 4500rpm, 34db a,sleeve
ik kan moeilijk voor elke fan de prijs en offerte vragen (die mensen hebben ongeloooooofelijk véél werk)
btw: al onder mijn voeten gehad van die man: hij gaat niet voor zoveel dingen, per stuk een offerte maken hé
hij KAN maar dan rekent hij uren aan!
Na lekkere shop is dat. Hij heeft toch zeker wel een prijzenlijst ofzo die die kan mailen.Op dinsdag 11 juni 2002 21:45 schreef TeuS het volgende:
nah, bekijk het een 2e keer en het lukt wel
btw: al onder mijn voeten gehad van die man: hij gaat niet voor zoveel dingen, per stuk een offerte maken hé
hij KAN maar dan rekent hij uren aan!
Verwijderd
Hoezo 120mm duur ?Op dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef TeuS het volgende:
op deze site anders niet:
http://www.nexfan.com/43/cat43.htm?786
Verwijderd
Die zijn afgeprijsdOp dinsdag 11 juni 2002 22:58 schreef williamvh het volgende:
[..]
Hoezo 120mm duur ?
op deze site anders niet:
http://www.nexfan.com/43/cat43.htm?786
''Ja, zo kan ik het ook! Mheh...'' (Robeco reclame)
BTW zijn dat ook metalen?
Het is me allemaal te vaag.
Ik mis gewoon:
een goed overzicht
afloopdatum v/d aktie
verzenddatum.
Bovendien moet ik dan nog ergens anders de 120 mm fan's halen, dus weer verzendkosten.
Sorry vent, ik weet dat je het goed bedoelde.
VOOR EEN PAAR DOMME DINGEN AFZEGGEN GVD
a) ik bestel als er geen reactie meer is
b) verzenden als het binnen is zeker??
c) overzicht, komaan kerel!
Verwijderd
ziet ge beste teus, badpinguin is ni de enige heOp woensdag 12 juni 2002 13:00 schreef TeuS het volgende:
AARGH
Verwijderd
Het lijkt erop dat ik net bij een andere inkoopactie net 39 euro kwijt ben geraakt
a) ik zoek Lownoise 80mm ventilatoren die je blijkbaar niet kunt leverenOp woensdag 12 juni 2002 13:00 schreef TeuS het volgende:
AARGH
b) Als ik de site voor deze inkoop actie zie (opmerkingen onderaan) heb ik weinig vertrouwen dat het ooit op plaats van bestemming komt voor pasen 2004
c) het is een dikke chaos
Verwijderd
Dan heb je pech, en doe je toch lekker niet mee!Op woensdag 12 juni 2002 16:46 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
a) ik zoek Lownoise 80mm ventilatoren die je blijkbaar niet kunt leveren
Hij bestelt als er geen nieuwe aanmeldingen meer binnenkomen en maximaal over 1 à 2 weken. Dat heeft hij al een paar keer gezegd.b) Als ik de site voor deze inkoop actie zie (opmerkingen onderaan) heb ik weinig vertrouwen dat het ooit op plaats van bestemming komt voor pasen 2004
Kijk dan eens op de site! Het is maar net wat je een chaos noemt: een overzichtelijke en duidelijke site zoals de site voor deze inkoopactie is niet echt chaotisch.c) het is een dikke chaos
Sorry Thijs, maar ik vind het toch niet helemaal duidelijk.
Ik heb nog geprobeert om te helpen.
Veel succes verder met je aktie, kerel
a) maandag of dinsdag bestel ik!
b) jullie bezorgen het geld (aan mij of aan brouwer)
c) ik en brouwer zorgen voor transport (zodat het goedkoper is voor jullie)
AAN IEDEREEN:
mail me teus@pandora.be met je vragen en bestellling
zelfs wie afgezegd heeft! het lukt best wel!
=>ik leg alles nog eens haarfijn uit, het is niet zo moeilijk als je denkt
Ik bestel niets meer, en ik vind het een beetje vage aktie.
1:Ik heb nog nooit zo'n rommelige inkoopactie gezien
(onderzoek,planning,realisering<=in die volgorde en niet anders)
2:Ik heb ook nog nooit zo'n onvriendelijke inkoopactie starter gezien.
TIP:Start geen inkoopacties als je ruim vantevoren al weet dat je te weinig tijd hebt.
Verwijderd
a:de afwerking van hun bestelling is absoluut niet bevredigend.
b:de topicstarter is wel degelijk onvriendelijk of heeft een slechte zelfbeheersing.
Ook al gaat het hier om enkele euro's, ik zou nadat ik deze topic gelezen heb, ook niets bestellen danwel mijn bestelling intrekken.
Maar ik moet ook low-noise hebben!!Op woensdag 12 juni 2002 16:46 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
a) ik zoek Lownoise 80mm ventilatoren die je blijkbaar niet kunt leveren
[..]
Waar gaat het nou over??? Ik dacht dat ik uit het begin van de topic kon opmaken dat dit dus fans zijn die low-noise zijn... Dit is dus niet zo???
[topic=520185/1/25]
Verwijderd
Ben ik het mee eens...Op vrijdag 14 juni 2002 02:47 schreef D-Loc het volgende:
Zo ver ik gezien heb hebben deze personen meer dan reden genoeg om hun bestelling in te trekken.
a:de afwerking van hun bestelling is absoluut niet bevredigend.
b:de topicstarter is wel degelijk onvriendelijk of heeft een slechte zelfbeheersing.
Ook al gaat het hier om enkele euro's, ik zou nadat ik deze topic gelezen heb, ook niets bestellen danwel mijn bestelling intrekken.
(aan topicstarter)
Je weet nu denk ik onderhand wel waarom mensen geen zin meer hbb in deze actie. Trek hier leering uit voor in de toekomst..
(en nu geen flame aub tegenover mij en anderen, dit is gewoon een constatering)
Verwijderd
Verwijderd
BTW moet jij vooral zeggen met je 'enorme' aantal posts... ik kan wel zien dat je aan 'veel' acties hebt meegedaan...Op donderdag 13 juni 2002 20:49 schreef D-Loc het volgende:
(...)
1:Ik heb nog nooit zo'n rommelige inkoopactie gezien
(onderzoek,planning,realisering<=in die volgorde en niet anders)
(...)
TIP:Start geen inkoopacties als je ruim vantevoren al weet dat je te weinig tijd hebt.
Ik heb een tijd geleden mijn nick moeten veranderen (en mijn gsm nummer en mijn email, en mijn woonadres, etc.) vanwege een zeker persoon die mij lastigviel met andermans problemen.(hier ga ik niet op in)
Bovendien heeft een aantal posts vrijwel nergens mee te maken.
Misschien komt accessoverride je wel bekend voor.
RESPECT VOOR IEDEREEN!!!
Verwijderd
Ik heb al snel vertrouwen in andere lui, maar ik vind de manier waarop de topicstarter deze inkoopactie afrond ronduit bedroevend slecht.
Bovendien mag de topicstarter van mij ook wel zijn gescheld voor zich houden. Hij hoeft niet overal gvd op te antwoorden lijkt mij, omdat iets niet duidelijk is (goh wat gek
Verwijderd
Ja zo kan ik er nog wel een paar verzinnen... in mijn vorige leven was ik Willem van Oranje en ik was ook nog even Elvis tot ik door aliens naar Mars werd gebracht en mijn lichaam over werd genomen door Frank Sinatra.
enne, noemde ik jou een n00b dan...? Ik suggereerde hoogstens dat je misschien toch iets meer posts moest hebben om bij zulke tips serieus te worden genomen...
[/Aan D-Loc]
Verder heb ik geen zin om in dit topic verder te bijna-flamen en wil ik iedereen vragen zijn reacties verder alleen te posten als het niet zoiets is van ''te vaag ik doe niet mee'' want we willen juist weten wie WEL meedoet
Waarom verdedig je eigenlijk de topicstarter zo?
Omdat je een bestelling hebt geplaatst ofzo?
Of sta je volledig achter de inkoopactie?
Je moet toch wel toegeven dat niet alles even duidelijk is.
Verwijderd
Hm? Ik ben helemaal geen koe of wat dan ook. Ik zag deze inkoopactie en ik was echt super duidelijk. Toen ik zag dat iedereen z'n bestelling introk, en ik op het punt stond om ook te stoppen omdat ik op een andere inkoopactie misschien 39 euro verloor. Maar gister kwam mijn bestelling dus binnen. En zit ik erover te denken om deze ook weer door te laten gaan. Maar ik denk nu ook lama zitten.Op vrijdag 14 juni 2002 18:14 schreef CybErik het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die opeens hun bestelling intrekken gewoon een stelletje koeien, omdat er ééntje was gaat de rest ook maar.
Verwijderd
BTW ik vind het trouwens best overzichtelijk... heb zelf wel slordiger inkoopacties gezien. Daarom zeg ik dat ook 'af en toe'
Misschien zijn sommige dingen over de fans en fangrills niet even duidelijk, maar dan kan je 't toch nog vragen...
ik was de eerste!Op vrijdag 14 juni 2002 18:14 schreef CybErik het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die opeens hun bestelling intrekken gewoon een stelletje koeien, omdat er ééntje was gaat de rest ook maar.
ik vond het mooie fans.. maar het was zo'n zooitje, dus ik ging onderzoeken waar ik ze kon kopen voor een schappelijke prijs.. en toen ben ik gaan bellen.. rekenen, laupro opzetten, tweakers opzetten, alles duidelijk vermelden (niet eerst posten "ik kan aan fan's komen". en dan zonder de prijs erbij te zetten posten)
ben je wel eens teamleider geweest? als je in een bedijf of op een school, voorzitter bent ofzo, ga je dan ook van alles in de rondte roepen van "we gaan (dit) kopen en (dat) kopen" zonder de prijs te berekenen.
nee dan ga je aan de slag, ga je bellen, bereken, enz.
Mischien ben ik wat ervaren hier in, maar dit zou je als inkooper toch wel moeten weten om een beetje actie op te zetten!
Nog een tip: Post regelmatig nieuwe updates, wie betaald heeft, hoe de stand van zaken bij jou is. (dat doe je namelijk in een bedrijf ook, dat motiveert!)
Als je nog een inkoop begint wens ik je veel suc6, maar bereken alles goed van te voren, en neem de tijd ervoor!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
als hij dat doet met de tips hiervoor.. zou het goed zijn!Op zaterdag 15 juni 2002 00:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
Als je nog wilt dat ik mee doe, begin dan met een nieuw topic, schone en duidelijke start.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....