HTML-editor voor homepage tennis club

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Ik ben op zoek naar een html-editor die aan een aantal voorwaarden moet voldoen om een website voor de plaatselijke tennis club hier te bouwen, ik kon er nergens nix over vinden in de FAQ.

De site moet bestaan uit verschillende delen, die ook veranderd moeten kunnen worden door verschillende mensen. Dus per afdeling van de site moet kunnen worden ingelogd en alles worden veranderd.
Verder moet de zooi een beetje gebruiksvriendelijk zijn, want die gasten hier bij de tennis club kunnen wel ballen slaan, maar achter de computer komen ze niet veel verder dan een worddocument maken.

Ik heb zelf niet veel ervaring met websites maken, dus nu is mijn vraag:

Welk progje kan ik het best gebruiken om deze site in elkaar te zetten? :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
uit de faq
Welk programma is nou eigenlijk het beste?
Dat is toch meestal een geval van persoonlijke smaak. Met de search kun je hier vele discussies over vinden, die meestal tot niets leiden. Probeer eventueel zelf een aantal programma's uit, de grote software fabrikanten hebben vaak trial versies die je van hun website kunt downloaden.
denk dat je met de search genoeg informatie zal vinden, en als je niet genoeg hebt, ga naar download.com en zoek daar wat rond, kun je gelijk testen :)

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Voor de webdesign noob zou ik Frontpage aanbevelen.

Is makkelijk en heeft duidelijke help, maar dan kun je er ook maar weinig mee.

Verwijderd

Zoals vermeld is dat behoorlijk afhankelijk van je eigen smaak en kennis. Als je zelf je HTML wilt schrijven dan kun je voor HomeSite gaan, en voor drag&drop bijvoorbeeld Dreamweaver.

Download eens een trial, en kijk of het bevalt.

Dit topic is gesloten.