Mag zo'n nieuwslink wel (xbox mod chip link)

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
het gaat om de nieuws link die hier naar verwijst.
Ik vind het zelf een beetje dubieus omdat mod chips dacht ik (voor PS) in Engeland verboden waren en in nederland dacht ik ook maar dat weet ik niet zeker.
Volg je de link Retail van ordering dan kom je weer op een order pagina om misschien iets illegaals1 te bestellen.

1 dat legt er aan wat jullie er van vinden

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-03 12:13
Op de FP worden wel vaker dingen gezet die niet helemaal 100% zijn, zoals bijvoorbeeld Kazaa Lite, wat gewoon puur schending van auteursrecht o.i.d. is.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
Maar kazaa hoeft niet voor illegale praktijken gebruikt te worden je kunt natuurlijk ook alleen maar je eigen vakantie kiekjes sharen die van andere copyeren.
Bij de mod gaat het toch echt gekopieerde cd/ dvd's af te spelen en niet om iets waar geen rechten op ligt te gebruiken.

Ok de zin(nen) staa(n/t) er een beetje krom maar je snap vast wel wat ik bedoel.
Ja ik weet dat kazaa voor andere dingen wordt gebruikt

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
We horen het wel als we een dergelijk nieuwsfeitje niet mogen melden. Op de desbetreffende site zelf staat ook de volgende disclaimer:
Legal Information

Some country laws don't allow you to use backups, even if you own the original, you have to check your own country laws, and respect them. This product does not support Piracy, but a backup is a legitimate right in some countries (and Xbox have a really SERIOUS playback problem), if you own the right to do a backup, that means that you have bought the original licence to use this game. You are responsible for the use of this product. Enigmah will not be held responsible of any wrong use of their products. You can buy a CD/DVD burner at any corner, but those manufacturers and resellers had never been purchased for this. The Final User, must act according to his country law ! Respect the laws, Respect the gaming industry, and use this product efficiently for what it has been designed.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 23:24 schreef klaasbram het volgende:
Maar kazaa hoeft niet voor illegale praktijken gebruikt te worden je kunt natuurlijk ook alleen maar je eigen vakantie kiekjes sharen die van andere copyeren.
Bij de mod gaat het toch echt gekopieerde cd/ dvd's af te spelen en niet om iets waar geen rechten op ligt te gebruiken.

Ok de zin(nen) staa(n/t) er een beetje krom maar je snap vast wel wat ik bedoel.
Ja ik weet dat kazaa voor andere dingen wordt gebruikt
Dat is ook niet wat hij bedoeld. Kazaa is gemaakt door hun (kazaa), en Kazaa lite is gewoon een rip van het origineel. En dat is dus ook niet helemaal 100% legaal.