ik heb mijn Savvy nu al 2 jaar weer... altijd goed gewerkt op het probleem na dat er een los contactje bij de batterij zit ofzo, m.a.w. hij valt soms zomaar uit, nu zette ik m laatst aan, geef mijn pin... pin juist... zet tijd... tijd gezet... display: BLIJVEND GEBLOKKERD
ik ga ervanuit dat hier BLIJVEND GEBLOKKEERD word bedoelt (attn: philips!
)
ik naar de GSM shop... zegt die gast... ja je software is gecrasht... niets aan te doen... MAAAAAAAR MENEERTJE KIJK DIE MOOIE DURE NOKIA NU IN DE AANBIEDING
dus ik snel weg van die nepperij...
volgende shop... waar ik m gekocht had... die zeiden dat het een functie van de telefoon zelf was tegen diefstal, niet dat ik dat begreep, maargoed, hun wisten mij te vertellen dat er een code zou zijn waarmee hij gedeblokkeerd kon worden (niet de PUK code! het is niet een probleem met mn PIN!). philips gebeld... die zeiden in hun geheel niet verantwoordelijk te zijn voor problemen en dat ik naar mn dealer moest... die dus philips voor me opbelde!
nu zit ik nog met mijn GEBLOKKERDE
telefoon...
weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het kan verhelpen....
(ik kan dus ook niets met het apparaat, behalve mn ringtone veranderen en te wekker en de tijd zetten)
superveel dank!!!!!
ik ga ervanuit dat hier BLIJVEND GEBLOKKEERD word bedoelt (attn: philips!
ik naar de GSM shop... zegt die gast... ja je software is gecrasht... niets aan te doen... MAAAAAAAR MENEERTJE KIJK DIE MOOIE DURE NOKIA NU IN DE AANBIEDING
dus ik snel weg van die nepperij...
volgende shop... waar ik m gekocht had... die zeiden dat het een functie van de telefoon zelf was tegen diefstal, niet dat ik dat begreep, maargoed, hun wisten mij te vertellen dat er een code zou zijn waarmee hij gedeblokkeerd kon worden (niet de PUK code! het is niet een probleem met mn PIN!). philips gebeld... die zeiden in hun geheel niet verantwoordelijk te zijn voor problemen en dat ik naar mn dealer moest... die dus philips voor me opbelde!
nu zit ik nog met mijn GEBLOKKERDE
weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het kan verhelpen....
(ik kan dus ook niets met het apparaat, behalve mn ringtone veranderen en te wekker en de tijd zetten)
superveel dank!!!!!