Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn Savvy nu al 2 jaar weer... altijd goed gewerkt op het probleem na dat er een los contactje bij de batterij zit ofzo, m.a.w. hij valt soms zomaar uit, nu zette ik m laatst aan, geef mijn pin... pin juist... zet tijd... tijd gezet... display: BLIJVEND GEBLOKKERD
ik ga ervanuit dat hier BLIJVEND GEBLOKKEERD word bedoelt (attn: philips! |:( )

ik naar de GSM shop... zegt die gast... ja je software is gecrasht... niets aan te doen... MAAAAAAAR MENEERTJE KIJK DIE MOOIE DURE NOKIA NU IN DE AANBIEDING
dus ik snel weg van die nepperij...

volgende shop... waar ik m gekocht had... die zeiden dat het een functie van de telefoon zelf was tegen diefstal, niet dat ik dat begreep, maargoed, hun wisten mij te vertellen dat er een code zou zijn waarmee hij gedeblokkeerd kon worden (niet de PUK code! het is niet een probleem met mn PIN!). philips gebeld... die zeiden in hun geheel niet verantwoordelijk te zijn voor problemen en dat ik naar mn dealer moest... die dus philips voor me opbelde! :S

nu zit ik nog met mijn GEBLOKKERDE :S telefoon...
weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het kan verhelpen....
(ik kan dus ook niets met het apparaat, behalve mn ringtone veranderen en te wekker en de tijd zetten)

superveel dank!!!!!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 06:46

freddyathlon

McLaren Mercedes

In principe zou je even met je provider kunnen bellen of met Philips. Die moeten dat kunnen oplossen.

Als het een probleem met je simkaart is, kun je wat meer prolemen verwachten met Vodafone, als je dat gebruikt.

Ten eerste: Is het de standaard Savvy, of de Savvy Dualband ??

Als het de standaard Savvy is, en je moet een nieuwe simkaart kopen, dan lukt dat niet meer.
Vodafone heeft enige maanden geleden de snelheid van haar simkaarten omhoog gegooid, waardoor de wat oudere telefoons die n iet meer kunnen lezen. Waaronder dus de jouwe als het de standaard savvy is.

Veel succes...

btw; kun je als code niet eens 1234 gebruiken? Dat is bij Motorola de standaard slot-code... Succes !!!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Topicstarter
het ligt dus niet aan mn sim, mijn PIN is ook gewoon goed.
het ligt echt aan de telefoon, in andere telefoons werkt mijn sim dus ook gewoon....

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op vrijdag 31 mei 2002 08:20 schreef street011 het volgende:
het ligt dus niet aan mn sim, mijn PIN is ook gewoon goed.
het ligt echt aan de telefoon, in andere telefoons werkt mijn sim dus ook gewoon....
Heb je de code 1234 al geprobeerd? Soms werkt dat...

Anders moet ie inderdaad worden nagekeken, maar dat kan je geld gaan kosten...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Topicstarter
1234 bellen geprobeert, niets... "oproep mislukt" wat hij met alle nummers doet overigens...
1234 en OK doet niets...
ik heb ook de handleiding en alles al doorgekeken, daar staat alleen de blokade van als je een foutieve PIN geeft 3 maal....
HEEELP!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

ik bedoel: als de telefoon aangeeft dat ie geblokkeerd is, moet je 1234 proberen... das dus ook de code voor motorola. maar misschien werkt het ook bij philips.

Pagina: 1