Toon posts:

2 Trussen staande houden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier zullen de meeste LJ, en DJ zitten die vaak met trussen werken, vandaar dat de vraag hier staat :Z

Ik moet voor een beurs 2 trussen staande houden ,met daar tussen in een doek van 2*2 meter gespannen, deze moet dus blijven staan, aan de achterzijde van de stand staa teen muur, dus daar kan een "contstuctie" worden gemaakt die niet mooi hoeft te zijn. het gaat er nu om dat die dingen niet omkiepen, heeft iemand een idee hoe ik dit makkelijk en goedkoop kan oplossen?

Verwijderd

Als je even uitlegd wat trussen zijn, dan kunnen anderen miscchien ook helpen. :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:31

Sick Nick

Drop the top!

Logisch nadenkend zou ik zeggen: van die klemmen die ze bij stellages gebruiken boven en onder het doek om die trussen (palen?) doen en aan een stellage (van die grote pijpen enzo) erachter vast maken.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Afbeeldingslocatie: http://www.stiers.de/images/alu_titanic2.jpg

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Het plaatje hierboven zou moeten werken, het is maar een klein doekje dus veel druk staat er niet op, en de delen kunnen nog een beetje op de muur erachter steunen.

Liever geen triangle truss (3hoek) maar die 'vierkante' zoals hierboven afgebeeld staat.

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Truss en goedkoop is volgens mij wel een tegenspraak :)

• DeBolle
  • Laatst online: 22:52

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ga je toch even kijken bij de fabrikant?
www.prolyte.nl

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op donderdag 30 mei 2002 22:43 schreef DeBolle het volgende:
Ga je toch even kijken bij de fabrikant?
www.prolyte.nl
Die leveren toch niet aan particulieren?

• DeBolle
  • Laatst online: 22:52

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

En waarom niet dan?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Gewoon een steigerpijp van 2 meter aan de bovenkant eraan scaffen en klaar :P desnoods scaff je er nog een kruis van steigerpijpen achter

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 19:43
heb je al een truss en zo ja watvoor een triangle truss..??
Het makkelijkste is om voor die triangeltruss ff een houtblok te maken gaten erin maen zodat de delen erin vallen aan de onderkant vast maken en dat verzwaren met stenen ofzo ik denk dat dat het makklijkste en goedkoopste

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 triangle trussen, het feut dat ze naar binnen zullen vallen daar ben ik niet zo bang voor het doek is licht dus zal niet zoveel prloblemen opleveren, wat echt wel een probleem kan worden is als iemand tegen het doek aan duwt/leunt dat de hele stellage naar voor of naar achter flikkerd.
Op donderdag 30 mei 2002 23:26 schreef marrekau117 het volgende:
Het makkelijkste is om voor die triangeltruss ff een houtblok te maken gaten erin maen zodat de delen erin vallen aan de onderkant vast maken en dat verzwaren met stenen ofzo ik denk dat dat het makklijkste en goedkoopste
Das wel een optie om te overwegen, zlef zat ik te denken om stalen pijpjes door de gaten heen te halen (die kleuine gaten onderaan voor de pinnen) en daar een constuctie voor te maken. Een voetsatuk kopen is helaas geen optie aangeizen deze stellage maar 5 dagen hoeft te staan en daarna niet meer nodig is.
Pagina: 1