Toon posts:

Wat als ze geen DPC lid willen worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een paar vrienden van mij draaien seti@home en vinden dat echt geweldig. Zo geweldig dat ze dat lieve koetje niet onder in hun beeld willen hebben. Ik heb ze nog geprobeerd over te halen, maar helaas.
Maar nu had ik ooit gelezen dat er ook een seti team was. Kunnen ze daar dan niet lid van worden om anandtech dwars te zitten??
Weet iemand de gegevens van die site/team?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Afslaan die mannen :) RC5 roelt grote tijd :P

Enne, kewl icon :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het. Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd. Maar als ze dan niet willen. Dan maar het 2e beste joinen. Alles zolang het maar tegen anandtech is.

Enne, tuurlijk is het een kewl icon. Alleen jammer dat ze nog maar een logo gebruiken op heel hun site. Anders had ik een ander logo kunnen gebruiken.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:38

RvV

Ik heb nu een jaar aan seti gedaan, maar ik ga binnenkort stoppen. Nu ik rc5 ben gaan draaien vind ik dat veel leuker. Met seti wist je toch wel dat je nooit wat zou vinden, maar met rc5 heb je tenminste een kans.

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelf ook gedaan, maar toen wist ik nog niet beter. Ik zou het leuk vinden als iets vinden, maar vind het veel leuker om te kijken hoe goed de 64-bits encrytie-code is. Deze wordt door Novell en veel andere bedrijven gebruikt. Dus wil ik wel weten hoe veilig het is.

Overigens heb ik nog steeds geen antwoord. Dan zal ik ze toch nog maar een keer moeten proberen over te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

En ik steeds maar www.setiathome.nl proberen. Dan krijg je een access-error.
Stom dat ik www.seti.nl niet heb geprobeerd.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zo geweldig dat ze dat lieve koetje niet onder in hun beeld willen hebben.[/quote] Nou, dan stel je hem toch gewoon in op quiet mode? Zie je ook geen koe onderin beeld ;)

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

alleen jammer dat s*ti een hogere prioriteit heeft als ons koetje, maar als diegene s*ti als screensaver heeft draaien, dan krijgt t koetje dus wel cpu tijd als die screensaver niet aanstaat :)

Merkez

Verwijderd

Laat ze de stats zien + de winkans van DPC

Verwijderd

Bij mij wordt seti nu niet meer gedraaid... er is wel een nederlands team... ik werd ooit gevraagd daarvoor... ff kijken hoor...
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=39230 <--- hier kan je je aanmelden...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:37 schreef Llewella het volgende:
Bij mij wordt seti nu niet meer gedraaid... er is wel een nederlands team... ik werd ooit gevraagd daarvoor... ff kijken hoor...
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=39230 <--- hier kan je je aanmelden...[/quote]goed zo meisie ;) ga zo door RC5 roeleerD
Pagina: 1