Ik ben de trotse bezitter van de Elsa Microlink ISDN 4U (voor de mensen die niet weten wat dat is zou ik hier even kijken: http://www.elsa.com/EUROPE/PRODUCTS/MLISDN4U/HOME.HTM) en tevens ben ik ook een gelukkige abonnee van het welbekende Quickonline. Nu is het echter zo dat van de 1 op de andere dag als ik via mijn geweldige Elsa product wil inbellen ik een zogenaamde PAP-NAK ontvang en ik dus niet kan internetten totdat ik geen PAP-NAKs meer ontvang en dat duurt meestal uren. Als ik echter via een andere (gratis) provider inbel, namelijk ConceptsFA dan doet ie het wel. Nou is mijn vraag wat is in godsnaam een PAP-NAK en wat moet ik doen om toch in te bellen bij Quickonline als ik die dingen ontvang?
PAP NAK, klinkt heel oosters :D:D:D:D:D:D:D
Gokje:
PAP (en geen CHAP (Challenge Handshake authentication Protocol) wordt gebruikt bij de authenticatie, en je krijgt een NAK (Not Acknowldeged) terug van de inbelserver?
Just blind guesswork.....
PAP (en geen CHAP (Challenge Handshake authentication Protocol) wordt gebruikt bij de authenticatie, en je krijgt een NAK (Not Acknowldeged) terug van de inbelserver?
Just blind guesswork.....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Je hebt NT draaien zeker ? Probeer het eens met in je RAS-settings je password security op clear text te zetten. Heb ook zoiets gehad hiero. Waarschijnlijk herkent de inbelserver je authentication-protocol niet en geeft die dus een Not ACKnowledged terug. PAP staat trouwens voor Password Authentication Protocol.
Voor de liefhebbers van Acroniempjes:
PAP : zie boven
CHAP: Zie hoger
MS-Chap: (same shit from M$)
SPAP : Shiva Password Authentication Protocol
EAP : Extensible Authentication Protocol
Voor de liefhebbers van Acroniempjes:
PAP : zie boven
CHAP: Zie hoger
MS-Chap: (same shit from M$)
SPAP : Shiva Password Authentication Protocol
EAP : Extensible Authentication Protocol
Verwijderd
PAP = Password Authentication Procedure
(of hoe je dat ook mag schrijven..)
CHAP is trouwens een stuk beter dan PAP, maar goed....
Euhm, kloppen je gebruikersnaam en password?
Staan je tcp/ip instellingen juist naar de wensen van je ISP?
(of hoe je dat ook mag schrijven..)
CHAP is trouwens een stuk beter dan PAP, maar goed....
Euhm, kloppen je gebruikersnaam en password?
Staan je tcp/ip instellingen juist naar de wensen van je ISP?
Never mind, het probleem ligt bij Quickonline. Die hebben problemen met het inlog-systeem. Toch bedankt!
Pagina: 1