Toon posts:

Geforce 256 + NFS Porsche

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epox 8KTA3+
duron 750
256mb kingston
Guillemot 3D Prophet SE(32mb)
win2k pro

Ik heb dus NFS net ff geinstalled, probeer ik het te spelen, kom ik eerst dat win2k probleem tegen met NFS5, oke opgelost, hij start dus netjes. alleen nu krijg ik dit op mijn monitor.
Afbeeldingslocatie: http://dutchceasar.ath.cx/download/nfs5.jpg
en ook in het menu is alles aan het knipperen enzo.

Ik had eerst de drivers van hercules zelf draaien, heb deze vervangen voor de laatste Nvidia drivers maar dat werkt ook niet :(

Iemand idee waaraan dit kan liggen? heb ook directX8.1 geinstalled hielp ook niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat plaatje laadt hier traag :( .
Ik heb net hetzelfde probleem, spel-directx-nvidia drivers opnieuw geinstalled, same thing, het haalt allemaal niets uit :( .
Artifacts is al wat ik te zien krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 21:34 schreef Dutchceasar het volgende:
Epox 8KTA3+
duron 750
256mb kingston
Guillemot 3D Prophet SE(32mb)
win2k pro

Ik heb dus NFS net ff geinstalled, probeer ik het te spelen, kom ik eerst dat win2k probleem tegen met NFS5, oke opgelost, hij start dus netjes. alleen nu krijg ik dit op mijn monitor.
[afbeelding]
en ook in het menu is alles aan het knipperen enzo.

Ik had eerst de drivers van hercules zelf draaien, heb deze vervangen voor de laatste Nvidia drivers maar dat werkt ook niet :(

Iemand idee waaraan dit kan liggen? heb ook directX8.1 geinstalled hielp ook niet,
weet je 100 procent zeker dat je de nieuwste videokaart drivers hebt :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 21:48 schreef Raiden het volgende:

[..]

weet je 100 procent zeker dat je de nieuwste videokaart drivers hebt :)?
Version: 28.32
Size: 8.4 MB
Self Extracting Installer
Release Date: 4/26/2002
WHQL Certified

lijkt me goed dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Ik heb precies hetzelfde, ik heb ook win2k, ik heb wat faq's erover gelezen, en heb toen service pack 2 eroverheen gegooit en dat bestandje weg getieft wat die laadbug veroorzaakte, en dan nu wil het spel wel starten, maar is het menu ook raar en is het level van cote d'azur vaag, mn hele beeld werd roze, maar bij mij werkte het level MONTE CARLO wel..is dat bij j0ouw ook zo?

ik vind het maar vaag..ik zit nu ook te denken aan een dual boot :) win98+win2k
[sys]
gf2mx400 + amd athlon 1ghz + 256mbram

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb het in elk level, het knippert als een gek, ik zie vaak alleen mijn auto en delen van de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Je moet een bepaalde optie uitzetten in bij NFS ik geloof dat het "Fog" was. Ik heb d'r zelf ook problemen mee gehad mijn mijn G-Force II.
Kijk ook als NFS de goede drivers selecteerd (lijkt me wel maar goed)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 02:33

Mentalist

[avdD]

Kan NFS eigenlijk wel lekker draaien op Win2K?

Wazig, ik heb NFS porsche volgens mij zelfs nog gedraait op een Ati Rage Pro Turbo chippie, met 8MB, en dat draaide nog aardig ook... op win98.
Ik vraag me af of dit topic niet in WOS of SP thuishoort..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Op vrijdag 31 mei 2002 17:15 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Kan NFS eigenlijk wel lekker draaien op Win2K?
Het draait wel maar niet supper. Ik heb het nog niet geprobeerd op XP maar denk wel dat dat beter zou lopen ja.
Wazig, ik heb NFS porsche volgens mij zelfs nog gedraait op een Ati Rage Pro Turbo chippie, met 8MB, en dat draaide nog aardig ook... op win98.
Het probleem is dat NFS hardware matig de mist wil maken en dat snapt de G-Force niet. Misschien kan je het ook wel uitzetten in de settings van de G-Force (eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd)
Ik vraag me af of dit topic niet in WOS of SP thuishoort..
Ja eigenlijk hoort het in SP thuis denk. het is niet een hardware probleem teminste meer een software probleem.

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move VB --> [forum=12] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 31 mei 2002 17:11 schreef TMDevil het volgende:
Je moet een bepaalde optie uitzetten in bij NFS ik geloof dat het "Fog" was. Ik heb d'r zelf ook problemen mee gehad mijn mijn G-Force II.
Kijk ook als NFS de goede drivers selecteerd (lijkt me wel maar goed)
Wat hier bedoelt wordt is "Emulatie Fog-tabel inschakelen" dat je moet aan of uitvinken. Maar ik dacht dat je bij het probleem wat door deze optie opgelost wordt, een grijs beeld hebt met enkel de lichten van de auto.
Dus lijkt dit me niet de juiste oplossing, maar wie weet: proberen kost je niks. :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 19:46 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Wat hier bedoelt wordt is "Emulatie Fog-tabel inschakelen" dat je moet aan of uitvinken. Maar ik dacht dat je bij het probleem wat door deze optie opgelost wordt, een grijs beeld hebt met enkel de lichten van de auto.
Dus lijkt dit me niet de juiste oplossing, maar wie weet: proberen kost je niks. :)
ja dat is idd zo, nu is alles dus grijs :( ook niet echt super, auto zo ik nu zelfs ook niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een g-force 2 MX en daar ook wel eens problemen mee. Het lijkt dan alsof het spel vasthangt want het beweegt niet maar je kan nog wel op de knopjes in het menu drukken. (Ik weet onderhand waar die knopjes zitten al zijn ze niet zichtbaar) eenmaal daar op gedrukt loopt ie weer. Heel vaag allemaal.
Pagina: 1