Ik heb dus nvmax401 geprobeerd te installeren. Maar als ik klaar ben met de installie zegt ie dat hij geen hogere detanator driver heeft gevonden als 20.00. Terwijl ik er 23.11 op heb zitten? Hoe kan dit. Ik gebruik dit trouwens onder win2k
Ik heb een PCI kaart en die ziet ie niet eens. Ik weet niet wat jij voor kaart hebt.
ik heb dus een diamond viper v770 32 mbOp donderdag 30 mei 2002 21:31 schreef Device het volgende:
Ik heb een PCI kaart en die ziet ie niet eens. Ik weet niet wat jij voor kaart hebt.
Verwijderd
probeer het eens in Videoplanken & Beeldkanonnen, daar hebben ze er meer kaas van gegeten
Raiden waarom nv-max?
Ik heb met mijn viper v770u nooit problemen en altijd de beste performance gahd met gewoon de standaard drivers. Bovendien zit daar nog een overclockfunctie ingebakken ook. scheelde mij 700 punten in 3dmark.
Ik heb met mijn viper v770u nooit problemen en altijd de beste performance gahd met gewoon de standaard drivers. Bovendien zit daar nog een overclockfunctie ingebakken ook. scheelde mij 700 punten in 3dmark.
Proud member of Tacopsclan [CLS]