Hallo, zoals het topic al aangeeft ben ik opzoek naar een zaak waar ze dit bordje verkopen. In de pricewatch staat geen leverancier die dit bord in Nederland levert. Heeft iemand dit bord al ergens in Duitsland in een webwinkel zien liggen, zodat ik het daar vandaan kan halen? In combinatie met Corsair XMS3000 DDR ram moet dit bord flink te overklokken zijn
Of is er iemand die zelf een computerbedrijf heeft, zodat die het kan importeren. Er zit volgens mij flink wat potentie in het bord:
LAN
RAID
USB 2.0
6Ch onboard
533 FSB
333 DDR
kan een 845E dingetje niet aan tippen, want die trekken asynchrone Memory-FSB bus niet zo en ik heb geen zin om me P4 meteen tot 166 te overklokken, want dan kan ik er niet vanuit gaan dat dat werkt ;)! en idd ook principe telt mee SiS gaat boven Intel. Kijk dat je die stap al hebt gezet om der zo'n P4 in te rammen... en dan ook nog een Intel chip? No Way
greet,
DV
LAN
RAID
USB 2.0
6Ch onboard
533 FSB
333 DDR
kan een 845E dingetje niet aan tippen, want die trekken asynchrone Memory-FSB bus niet zo en ik heb geen zin om me P4 meteen tot 166 te overklokken, want dan kan ik er niet vanuit gaan dat dat werkt ;)! en idd ook principe telt mee SiS gaat boven Intel. Kijk dat je die stap al hebt gezet om der zo'n P4 in te rammen... en dan ook nog een Intel chip? No Way
DV