Toon posts:

[Waar te koop?] MSI 645E Max2-LRU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, zoals het topic al aangeeft ben ik opzoek naar een zaak waar ze dit bordje verkopen. In de pricewatch staat geen leverancier die dit bord in Nederland levert. Heeft iemand dit bord al ergens in Duitsland in een webwinkel zien liggen, zodat ik het daar vandaan kan halen? In combinatie met Corsair XMS3000 DDR ram moet dit bord flink te overklokken zijn :9~ Of is er iemand die zelf een computerbedrijf heeft, zodat die het kan importeren. Er zit volgens mij flink wat potentie in het bord:

LAN
RAID
USB 2.0
6Ch onboard
533 FSB
333 DDR

kan een 845E dingetje niet aan tippen, want die trekken asynchrone Memory-FSB bus niet zo en ik heb geen zin om me P4 meteen tot 166 te overklokken, want dan kan ik er niet vanuit gaan dat dat werkt ;)! en idd ook principe telt mee SiS gaat boven Intel. Kijk dat je die stap al hebt gezet om der zo'n P4 in te rammen... en dan ook nog een Intel chip? No Way ;) greet,

DV

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:22
al gegoogled

dot.blaat

Verwijderd

Topicstarter
Jups maar google geeft alleen maar reviews en andere lariekoek :( Ik wil gewoon ff weten waar dat bord te halen is... aargh hij lijkt me heel fijn,

DV

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:22
hmm, dus je zult ook wel anternate en Informatique enzo al wel afgeweest zijn, mischien kunnen ze em voor je bestellen

dot.blaat

Verwijderd

Topicstarter
Nee...

Ik wil persé die MET raid, waarom hebben jullie die niet? ;)
groeten,

DV

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk op www.maxpc.nl die hebben 't daar en met raid, voor 149 peseta's of was het nou euro's! *D

Volgensmij clockt het niet zo goed als de Asus, maar blijft toch wel een mooi bordje!! B-)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 22:35 schreef darkviper het volgende:
Nee...

Ik wil persé die MET raid, waarom hebben jullie die niet? ;)
groeten,

DV
Ik zal maandag na vraag doen! ik denk dat we hem wel krijgen

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ook hier te vinden voor 139 euro incl.
http://www.fascom.nl/

Laat weten als de mobo bevalt!!!
Pagina: 1