[Harddisk] Spare part voor mijn Compaq

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Topicstarter
Ik heb een dooie schijf in mijn compaq. Nu dacht ik: Ik ga bij compaq een nieuwe bestellen. 10GB quantum fireball LCT.

Kosten: 221 dollar EX BTW.
Voor 221 dollar heb ik 80GB. Wat een afzetters.

Ik weet nu waar ik NIET mijn harddisk moet kopen.

http://www.hroling.nl

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik dacht dat 't algemeen bekend was dat Compaq soms extreme prijzen rekent voor spare parts en upgrades. Maar veel klanten pikken 't omdat je bij niet-Compaq spares nooit 100% zeker bent dat ze in jouw Compaq gaan werken.
Als je pech hebt ondersteunt jouw BIOS misschien geen schijven boven 10GB ofzo, dat soort dingen komen echt voor bij Compaq. :(

Dat zijn dus die dingen waar je rekening mee moet houden als je Compaq koopt. Zorg ervoor dat je 3 jaar volledige garantie erbij koopt en vervang gewoon de complete PC als ie na die 3 jaar nog stuk gaat, omdat ie dan normaal gesproken ook afgeschreven is.

Verwijderd

Bekend.

En alhoewel het voor jou niet zo interresant is, is het voor een bedrijf fijn om te weten dat ze die hardeschijf ook volgend jaar nog hebben voor $221.

En daar gaat het om, een hobbyist zet er zelf wel wat anders in.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, duur inderdaad.. Maar die spare-parts zijn juist voor bedrijven interessant om hun batch pc's identiek te houden..

Vandaar dus.. (en bovendien zijn dat schijven die ook duur zijn ingekocht, en gewoon in het magazijn zijn bewaard, dus dat verklaart ook het een en ander!)

Dit topic is gesloten.