Toon posts:

[Laptop] Compaq Presario 1700 2de hands

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, er hing bij de lokale AH een berichtje over een laptop die te koop was, en m'n broer was zo aardig om dit berichtje even voor mee te nemen, omdat ik eigenlijk voor volgend jaar een laptop wil hebben :). 't gaat dus om een Compaq Presario 1700 en de specs zijn als volgt (aldus het bericht)

P3 - 700
15 GB
14'' TFT scherm
DVD speler
JBL Speakers (:?)
Windows XP Pro

Beetje jammer dat 't bericht niet vermeld hoeveel geheugen er in zit, maar na een kijkje te hebben gehad op de site van Compaq is 128 MB volgens mij standaard. Dit laptopje wordt dus te koop aangeboden voor €1300,-.

Nou vroeg ik mij af of er mensen bekend waren met een dergelijke laptop, en wat men van deze prijs vindt?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

JWO

vin de prijs iets te hoog probeer em voor 1050,- ofzo te krijgen..

Verwijderd

prijs is inderdaad hoog als je bedenkt dat je bij de dixons of V&D een nieuwe compaq presario700 EA-XP kunt halen voor 1259.(duron 900,128 mb,20 gig,14 inch,via savage 16-32 mb video,WinXP)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, okeej, 'k zal kijken of 'k hem misschien voor minder kan krijgen. En iemand met ervaring met een dergelijke machine. Heb wel vaak dingen gehoord over eigenzinnige hardware en software en zo, iemand die daar iets over weet?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
iets proberen te verkopen via de AH, misschien ergens 'van de vrachtwagen gevallen', ofzo?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.