Verwijderd
Even in het boekje kijken waar de microfoon aansluiting zit, als die al op de minidisc aanwezig is.
kan d8 ik ook gewoon op de line in worden aangesloten.
Is wel raar zeg als ie geen aparte mic in heeft.
Mijn mdRz-90 heeft een mic, line in (opt.), line in (analoog).
Das een ouder model alweer.
Is wel raar zeg als ie geen aparte mic in heeft.
Mijn mdRz-90 heeft een mic, line in (opt.), line in (analoog).
Das een ouder model alweer.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
de line in op de N505 is zowel optisch als analoog ..
of je daar een mic in kunt prikken is een goeie vraag !! zou wel kewl zijn, maar ik betwijfel het ..
of je daar een mic in kunt prikken is een goeie vraag !! zou wel kewl zijn, maar ik betwijfel het ..
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Mijn MZ-R3, heeft hier idd een aparte aansluiting voor een microfoon.
Wat ook zo is dat de line in zowel voor optisch als voor analoog werkt.
Wat ook zo is dat de line in zowel voor optisch als voor analoog werkt.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Naar mijn weten is een mic-aansluiting versterkt en voldoet aan andere eisen dan een line-in. Bij de lokale elektroboer zijn er vast wel adaptertjes te koop die dit probleem oplossen. Heb zelf een platenspeler via een voorversterker op een line-in zitten, dat werkt nu ook prima.Op donderdag 30 mei 2002 21:01 schreef Necromancer het volgende:
Ik lees net dat er geen mic-ingang is, maar kan een micro ook op de line in aangesloten worden??
Ik heb een MZR-70 en heb een apart MIC-aansluiting, werkt perfect zelfs met mn gewone oordopjes
\_Specs_/
Die van MD spelers is "plug in power" Mic ingang, eentje met een heel hoge gevoeligheid. Niet compatble met line in level signaal (je kan de mic ingang slopen als je er een line out signaal op hangt).Op vrijdag 31 mei 2002 00:13 schreef Waslijn het volgende:
[..]
Naar mijn weten is een mic-aansluiting versterkt en voldoet aan andere eisen dan een line-in. Bij de lokale elektroboer zijn er vast wel adaptertjes te koop die dit probleem oplossen. Heb zelf een platenspeler via een voorversterker op een line-in zitten, dat werkt nu ook prima.
Je mic aan de line-in hangen werkt ook niet, dat signaal van 15mV bijvoorbeeld is toch echt 'iets' te zwak in vergelijk met de 1,5v die erop hoort te staan.
Oplossing? geen.
Verwijderd
oplossing: een mic met een eigen voorversterker. kom je voor het beter werk toch op uit, maar goedkoop is anders.
tjah dan kun je beter gewoon een nieuwe minidisc speler kopen voor dat geld.
Maar mijn minidisc heeft ook een aparte mic ingang. Waarvoor wil je die dan eigenlijk gebruiken. Ikzelf heb er nog nooit in mijn leven van gerbuik gemaakt en ik zou ook niet weten waarvoor eigenlijk.
Maar mijn minidisc heeft ook een aparte mic ingang. Waarvoor wil je die dan eigenlijk gebruiken. Ikzelf heb er nog nooit in mijn leven van gerbuik gemaakt en ik zou ook niet weten waarvoor eigenlijk.
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
personal agenda
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Pagina: 1