Ik heb een Athlon 1 gig. En de laatste tijd reboote die soms spontaan. Hij deed dat net weer. Dus ik denk ik ga eens even kijken in de bios. Dus ik naar PC Health en ik zie 45 graden, dus dat kan het niet echt wezen. En ik blijf een beetje verder kijken in de bios. En ineens zie ik een schermpje met de tekst.
130 * nog iets en dan 998 mhz. dus ik denk laat ik dat eens wat hoger zetten kijken wat dat doet. dus ik zet het naar 160 zodat er achter komt te staan 1200.
Ik save het en ga uit de bios(dus hij reboot weer).
En ineens gaat het beeldscherm uit ik denk
wat dat nou. Dus zoieens doet de videokaart het niet meer, hij ruikt niet echt vreemd dus hij is niet doorgebrand nix is doorgebrand. Iemand hier ervaring mee en weet hoe hij dit moet oplossen. Of is er misschien ook een manier om de laatste bios instellingen terug te krijgen.
Of zelf's de fabriek instellingen. De proccesor is volgens mij ook niet doorgebrand want die ruikt ook niet weird
.
Dus als iemand weet hij ik dit moet oplossen graag.
130 * nog iets en dan 998 mhz. dus ik denk laat ik dat eens wat hoger zetten kijken wat dat doet. dus ik zet het naar 160 zodat er achter komt te staan 1200.
Ik save het en ga uit de bios(dus hij reboot weer).
En ineens gaat het beeldscherm uit ik denk
Of zelf's de fabriek instellingen. De proccesor is volgens mij ook niet doorgebrand want die ruikt ook niet weird
Dus als iemand weet hij ik dit moet oplossen graag.