Multiplier in BIOS

Pagina: 1
Acties:

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 15:15
Hey,

Ik heb een K7VTA3 moederbord met een AMD Athlon XP 1800+. Is het normaal dat ik de multiplier factor niet kan zien? Ik wilde eigenlijk de processor unlocken maar als ik dan de multiplier toch niet kan veranderen in de BIOS heb ik er ook niet zo veel aan. Of komt de multiplier factor wel in de BIOS te staan zodra ik hem unlock.

Groeten,
Roy

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Die moet er normaal altijd staan.
Wel goed gekeken (mischien beetje verscholen)
Ofwel door een overclock-flash te uitvoeren

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 20:38 schreef Roy1985 het volgende:
Hey,

Ik heb een K7VTA3 moederbord met een AMD Athlon XP 1800+. Is het normaal dat ik de multiplier factor niet kan zien? Ik wilde eigenlijk de processor unlocken maar als ik dan de multiplier toch niet kan veranderen in de BIOS heb ik er ook niet zo veel aan. Of komt de multiplier factor wel in de BIOS te staan zodra ik hem unlock.

Groeten,
Roy
bij mijn ecs k7s5a staat dat ook niet! ligt denk ik aan ecs zelf. Sommige mobo's van ecs zijn moeilijk overclockbaar.

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:22
ik dacht eigenlijk dat je de multiplier verandering pas kon zien als je je proc geunlockt had, maar overclocken met een ECS bordje gaat ook niet van harte

dot.blaat

• Razer
Zag net op de site van ECS dat ze de multiplier factor er extra hebben uitgehaald. |:(

• Razer
Iemand nog een oplossing? :'(

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

ehm jazeker
voor de k7s5a kan je cheepobios oc bios halen
op www.OCworkbench.com/ecs d8 ik kan je em wel vinden
anders ff googlen

voor de k7vta3 mobo zal er vast ook een oc bios zijn
:
gebruik de search, google en weet ik veel om er achter te komen welke een leuke oc bios is. misschien op de ecs site zelf op de forums ofzo
Pagina: 1