Toon posts:

[XP] Het bekende reboot verhaal icm NVIDIA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een 100 tal topics bekeken te hebben in de search en ook de oplossingen die daarin werden aangedragen uitgevoerd te hebben, wil ik graag vragen of er nog nieuws onder de zon is.

Allereerst mijn probleem:

Sinds kort heb ik de 3dbril aangeschaft van Edimensional.
Na het installen van de 3dstereo driver van NVIDIA (23.11, en de nieuwste Detonator had ik al) even de test uitgevoerd wat allemaal perfect werkte.
Daarna Operation Flashpoint opgestart en spelen maar. Met CTRL + T de stereo mode aangeschakeld wat ook nog werkte maar zodra ik het spel uitga dan krijg ik de bekende bsod refererend naar mijn Nv4.disp.dll.

Ik heb nu alles geprobeert, van het installen van oudere NVIDIA drivers tot aan het terugzetten van mijn hardware accel. (waardoor je 3d stereo optie wegvalt :) )

Als ik de 3dstereo driver niet install dan zijn de problemen opgelost, maargoed daar koop je natuurlijk niet zo'n bril voor :Z

Mijn specs: Abit KG7 RAID, AMD Athlon 1400, 512 Mb, TNT2 Ultra, SBLIVE en Win XP Pro.

Heeft iemand nog een oplossing.

Ik hoor het graag van je

Gr,

Azazel

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
Op donderdag 30 mei 2002 22:19 schreef azazel het volgende:
Iemand?
Late reply, maar ik zou eerst eens je Nvidia drivers er echt helemaal afmikken (bijv met Detonator killer).

Daarnaast zou ik eens kijken of je met de juiste (of andere) VIA AGP driver iets opschiet (ik iig wel met zelfde soort probleem)

Verwijderd

Topicstarter
Een nog latere reply :)

Ik zal het eens proberen. Ben benieuwd of het lukt.

Thnx anyway.

Verwijderd

Good old Azazel back in Tha House, after FDCP he's still alive.... Good to see you. Still playing OPF? Greetzz X101X

Verwijderd

die detonator killer heb je daar ook een link van?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:01:
Good old Azazel back in Tha House, after FDCP he's still alive.... Good to see you. Still playing OPF? Greetzz X101X
Jazekers Keesjes!
Pagina: 1