Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
is audiognome opstarten, tegelijk met actionec gateway, zie je dan niet bij actionec gateway de poort staan die hij blokkeer? Zo ja dan moet je die toch invullen ?Op donderdag 30 mei 2002 20:16 schreef VTec het volgende:
Ik probeer met audioGnome van alles te downloaden, en dat gaat ook goed, echter kunnen andere bij mij helaas niks downloaden en dat komt door mijn Actiontec Gateway. Wanneer ik deze er tussen weg haal gaat alles goedMaar uiteraard wil ik dit met de Actiontec ertussen en moet waarschijnlijk een Port Forwarding (zie screenshot) gaan doen zodat er een poort wordt opengegooid voor de mensen die bij mij iets willen downloaden. Nu weet ik echter niet welke poort. Iemand een idee ?
[afbeelding]
Actiontec is geen software, maar een soort hub cq switch en zit tussen mijn kabel modem en de pc. Ik ben wel al zo ver dat ik wanneer ik poort 0 t/m 100 openzet (doormiddel van port forwarding) mensen wel kunnen uploaden bij mij. Nu probeer ik alleen nog te achterhalen welke poort open gegooid moet worden. Nadeel is een beetje dat er niet altijd wordt geupload, maw moet je vaak erg lang wachten totdat er iets wordt geupload.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal