Toon posts:

United Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mischien hebben jullie het wel op de frontpage gelezen (http://www.tweakers.net/nieuws/21975), maar toch maar effe een topic hierover.... :)

Ik vind dit een hele goeie stap, omdat het juist bedrijven zijn die Linux nodig hebben (vind ik).

En Caldera, Conectiva, SuSE en Turbolinux zijn ook nog niet de minste Disto makers.... :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Debian ook niet, en die doet niet eens mee :(
Ik hoop dat ze apt-get/dpkg/dselect gebruiken als basis voor hun packagesysteem.

Verwijderd

Ik hoop dat ze de vooral de driver install een beetje goed en transparant maken. Ben niet echt gecharmeerd van de driver install procedures op dit moment.

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

[topic=509785/1/75] (ongeveer 10 topics naar beneden)

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

[topic=509785/1/25]

:Z ;)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef _JGC_ het volgende:
Debian ook niet, en die doet niet eens mee :(
Ik hoop dat ze apt-get/dpkg/dselect gebruiken als basis voor hun packagesysteem.
Ja, dat zou idd een goed idee zijn, maar volgens mij gebruiken ze (bijna) allemaal al RPM, dus het zal wel RPM blijven :'(

Maar debian is ook geen bedrijf...de rest allemaal wel en bovendien heeft debian een hele sterke morele ondergrond (alleen vrije software) en een zeer conservatieve release gebeuren ( 11 arch. met allemaal XFree, die zelfs niet door de XFree ontwikkelaars zelf op al die 11 platformen gemaakt wordt..!)

Maar het hele idee van een standaard gebeuren is alleen maar goed. :)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmm, sorry markiedam, even deze over het hoofd gezien:
[topic=509785/1/25]
Er is dus al een topic over...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.